Mora heeft toch aan allerlei spelshows meegedaan? Een stuk of dertig?quote:
Owwquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Was ook maar een flauw woordgrapje
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Falen vind ik wel een groot woord , het was memory en Mora heeft gewonnen
Bij degenen waar ze alles aan te danken heeft pleegt ze achterlijk hoogverraad als een soort van prinses op de erwtquote:
Hoogmoed.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.
Jeff zet zich al maanden voor lulquote:Op maandag 15 mei 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Mensen zetten zichzelf voor lul
( volgens mij over mirthe )
Hij roept dat al wel langer hoor dat het zijn spel niet wasquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Achteraf gelul. Ik had liever Moraima zien vertrekken, maar JW heb ik ook geen moeite mee. Zijn arrogantie is afgestraft
JW had wel iets met Mory , hij was als de dood dat hij eerder weg moest dan zijquote:Op maandag 15 mei 2023 14:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Falen is misschien idd het verkeerde woord. Arrogantie is misschien het betere woord.
Ja die kickt er op met haar hoofd op tv te komen schijnbaarquote:Op maandag 15 mei 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mora heeft toch aan allerlei spelshows meegedaan? Een stuk of dertig?
Dat krijgen ze vandaag te horen of dat mag.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:30 schreef Silves het volgende:
1 roodstemmer minder, laat de rolex maar komen..
Was te verwachten. Hij heeft in ieder geval een lekker kleurtje daar kunnen halen. Nu thuis op de bank verder liggen vegeteren.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef utopia2.0 het volgende:
JW probeert zijn falen recht te lullen in de kas
De wonderen zijn de wereld nog niet uit is nu geblekenquote:Op maandag 15 mei 2023 14:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JW had wel iets met Mory , hij was als de dood dat hij eerder weg moest dan zij
Bla, bla, bla.quote:Op maandag 15 mei 2023 14:25 schreef Dotteke het volgende:
Het is een opluchting voor JW het is nooit zijn spel geweest.
Nee iddquote:Op maandag 15 mei 2023 14:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit is nu gebleken
Voor haar kleinkinderen is dit geweldig natuurlijkquote:Op maandag 15 mei 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Dit hele avontuur is voor Morrie hiermee meteen geslaagd want al haar kleinkinderen zullen voor de buis gaan zitten juichen
Ze komt mooi op tv in haar roze broekjequote:Op maandag 15 mei 2023 14:32 schreef Kakadylo het volgende:
Dit hele avontuur is voor Morrie hiermee meteen geslaagd want al haar kleinkinderen zullen voor de buis gaan zitten juichen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |