In de SV is altijd een speluitleg als er een spel of eliminatie isquote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kregen 30 minuten om uit hun hoofd te leren waar de spullen in de vakjes liggen en die besteden ze aan overleggen op wie ze gaan stemmen??
???
Ze denken nu alquote:Op maandag 15 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat dat weggedraaid werd.
HOpelijk onthoudt Bep dit goed, om later over na te denken als het niet zo hectisch meer is
ja was wel scherp van babs..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jammer dat dat weggedraaid werd.
HOpelijk onthoudt Bep dit goed, om later over na te denken als het niet zo hectisch meer is
Volgens mij nietquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor het
Ze gelooft alleen Zoe.
En ze krijgt nu de complimenten van Ice
Net buitenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Maar kon het ook niet helemaal goed verstaan
Ook slimquote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Silves het volgende:
[..]
Jef heeft beslist, opa en eunice..toevallig nu op beeld..
ja en sasha komt haar even een nagel brengen die af gevallen isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net buiten
Ze leggen Zoe uit dat ze haar gebruiken
Bedoel wendy en Babs die samen lopenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Net buiten
Ze leggen Zoe uit dat ze haar gebruiken
Oh, ships gemist.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bedoel wendy en Babs die samen lopen
Maar ik mag hopen dat zij het zwaar gaat krijgen als ze manager -af isquote:Op maandag 15 mei 2023 13:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zo jammer dat zij niet genomineerd kan worden
Die volumewisselingen zijn killing! Omgevingsgeluiden komen harder binnen dan dat gelul ..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik trek dat hysterische gesmoes slecht..
"Mute" Ik zie het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |