nee ze krijgen nu 30 min om met 2 namen uit de hoge hoed te komenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kregen 30 minuten om uit hun hoofd te leren waar de spullen in de vakjes liggen en die besteden ze aan overleggen op wie ze gaan stemmen??
???
Maar de diarree loopt hen allemaal dun door de broekquote:Op maandag 15 mei 2023 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide kampen konkelen en proberen te winnen. Vind persoonlijk het kamp 'rokershoek' leuker.
inderdaad....quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Zoe kan zogenaamd niet op Sas of Bern gaan laffe hont
Ze hebben nog geen spullen gezien.. die 30 minuten zijn om te overleggen op wie ze willen stemmen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Rhosyn het volgende:
Ze kregen 30 minuten om uit hun hoofd te leren waar de spullen in de vakjes liggen en die besteden ze aan overleggen op wie ze gaan stemmen??
???
Ik hoor 4 op opa en een paar op eunicequote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar de diarree loopt hen allemaal dun door de broek
Oh ik snap hem. Alleen de genomineerden hoeven de kast te bekijken.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee ze krijgen nu 30 min om met 2 namen uit de hoge hoed te komen
daarna kunnen ze kijken naar de kast
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ikquote:Op maandag 15 mei 2023 13:00 schreef Monique___ het volgende:
zowie gaat nu weer naar hun toe.
brabbel: wat heb jij in godsnaam tegen hun gezegd dat ze denken dat jij hun..
zowie: niks!!! maar vorige week
en stream weg
En nog heeeeel veel meerquote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ik
Je neemt steekpenningen aan...quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Babs
Wat heb jij in godsnaam tegen hen gezegd dat ze denken dat jij bij hen hoort
Ik denk het?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh ik snap hem. Alleen de genomineerden hoeven de kast te bekijken.
![]()
Jammer dat dat weggedraaid werd.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef greysbones het volgende:
Babs
Wat heb jij in godsnaam tegen hen gezegd dat ze denken dat jij bij hen hoort
jaa daar heeft ze aan mee zitten kletsenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat ze ruzie had met Jeff en op Jeff wilde gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |