Ahh op die manier! dank je!quote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stemmen is voor wie ze tegen elkaar willen laten spelen.
Daar komen er 2 uit.
Die spelen
Verliezer is
Zal tijd worden.. nu Wendy en Babette nog. Volgende keer Zoë opzoutenquote:
Omdat zet het liefst er 2 van het andere kamp op zouden willen zetten.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oke, toch goed begrepen dat he zo gaat met een eliminatiespel..
waarom zitten ze dan nog te tellen nu? (wie bij welk kamp zit)
ice is zelf een bendeleiderquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Silves het volgende:
Ice heeft het wel weer goed door, over Sas als bendeleider en wat Zooi gebruikt.
Maar dat hebben hun toch ook, daar hebben ze drie bendeleiders, Isaac, Babette en Marcianoquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Silves het volgende:
Ice heeft het wel weer goed door, over Sas als bendeleider en wat Zooi gebruikt.
Had hij gisteren al bedachtquote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Jeff heeft een strategie bedacht om het spel te spelen, die deelt hij
Vraag me ff niet hoe of wat![]()
Die wil een 50/50quote:Op maandag 15 mei 2023 12:57 schreef Ebinas het volgende:
Jeff heeft een strategie bedacht om het spel te spelen, die deelt hij
Vraag me ff niet hoe of wat![]()
Ze gaan voor zekerheidquote:Op maandag 15 mei 2023 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha : JW wil niet op Jeff. Hij zegt, ik stem niet op Jeff.
Daar zitten de winnaarsquote:Op maandag 15 mei 2023 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Beide kampen konkelen en proberen te winnen. Vind persoonlijk het kamp 'rokershoek' leuker.
Nee voor die vakken en onthouden.quote:
Dat is eigenlijk precies hetzelfde van wat Sasha wil doen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |