Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg ze gaan toch op Mori
Want ze durven niet
stel je voorquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Niet, maar mijn wens blijftquote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die stemmen geregeld?
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Gewoon eerste letter van hetgeen er staatquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel zit al bullshit ezelsbruggetjes te verzinnen .. aan ezelsbruggetje moet je óók nog erbij onthouden
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Die twee helden hebbennet na een eliminatie een hele grote mond dat ze bij de volgende zelf willenmaar trekken zich altijd terug.quote:
Bij dit soort 50/50-spelletjes kan het alle kanten op en is Isaac dus niet meteen kansrijker dan Moraquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat valt me dan nog meequote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Ebinas het volgende:
nu weer 6 6 5 strategie bij Ice en de anderen
Zoe nu weer door smoezen ze gaan mori doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |