quote:Op maandag 15 mei 2023 13:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
DAt zou top zijn. Eunice heeft nu geen buuk om te oefenen
Iets met rokers en niet rokers begreep ikquote:
Maar niet goedquote:
Mirthe hebben ze niet meegeteld, hopen dat ze op Jw gaat, maar zit erg dik in het andere groepje.quote:
Ze had gevraagd op wie, marcia had gezegd Erik, maar er gaat niemand mee..quote:Op maandag 15 mei 2023 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar niet goed
Ze denken dat er gedoe is in het andere kamp
quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Kom net kijken. Is er nu een eliminatie of een spel?
gaat ook gebeuren ...of ze hebben weer geswitch.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Spannend wel deze keer
Ik hoop zo Eunice vs JW
Zo loopt ze er vaak bij, ik vind het zo lelijk. ZIet er onsmakelijk uit zoquote:Op maandag 15 mei 2023 13:09 schreef Ebinas het volgende:
Mora trek ff een andere broek aan zeg.
Zie het gebeuren dat je straks mag spelen en dan zie je er zo uit
Eliquote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Dat wint JW.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Ebinas het volgende:
Spannend wel deze keer
Ik hoop zo Eunice vs JW
Li0nHeart in JAA / [Streamverslagen] Een Jaar Van Je Leven - deel #1quote:Op maandag 15 mei 2023 13:10 schreef Judiwi het volgende:
Kijk de febo heeft plan sas gehoordquote:Op maandag 15 mei 2023 13:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet : de scheidsrechter zei net, als er voor de nummer 2 gelijke stemmen zijn, dan wordt de nummer 2 opnieuw gekozen.
Als je het volgt weet je wie bij welke groep hoortquote:Op maandag 15 mei 2023 13:11 schreef 5thencounter het volgende:
En al die losse flodders die nergens bij horen, niet gehoord.. Rupie, Imie, Jappie, Eunie ? waar gaan die op stemmen
Neej niet echt, teveel loslopend wildquote:Op maandag 15 mei 2023 13:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je het volgt weet je wie bij welke groep hoort
Jawelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neej niet echt, teveel loslopend wild
Helaas weet Sas dit te laatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei ze vanmorgen ik ga naar achter om....sl
Om het neuken niet uitgezonden te krijgen....quote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit zei ze vanmorgen ik ga naar achter om....sl
hahahaha ja wie weet, maar het ging om eliminatie plan van haar,.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Om het neuken niet uitgezonden te krijgen....
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2quote:
Verhaaltje uitgemolkenquote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
make my day, JW of Eunice eruit, geen 24/7 stream meer op die 2![]()
En zoequote:Op maandag 15 mei 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar wel positief is dat ze nu allemaal wel weten hoe doortrapt Sas is
Zou top zijn !quote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeffquote:
Setjes Slopen Scenario loopt nog prima danquote:Op maandag 15 mei 2023 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Moraimaquote:
Ze wilden voor ice gaanquote:Op maandag 15 mei 2023 13:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff, Morrie maar kregen het niet rond om Jeff erop te zetten, JW wilde niet op jeff
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:16 schreef Puzzie het volgende:
Maar wel positief is dat ze nu allemaal wel weten hoe doortrapt Sas is
Wat jij wil ik zeg wat ik zegquote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom doortrapt? Die andere groep doet precies hetzelfde toch?
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze zijn allemaal doortrapt bezig.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als hij op Eunice gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:19 schreef Silves het volgende:
Maar toch ff in gedachten het vluchtig gesprek tussen Ice en Jap, die ja knikte, dit was wel in het begin van de proeftijd..wie weet stemt Jappie ook op Jw of Eunice..
Ja toch, hoort ook bij het spelquote:Op maandag 15 mei 2023 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik ook niet. Ze zijn allemaal doortrapt bezig.
Het is wel overleven
Zou ze niet doen zei ze gisteren nog..quote:
Domquote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ze niet doen zei ze gisteren nog..
Nee die gaat niet op Euniequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en doen, is niet hetzelfdequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze zei dat ze een losse stem deed tegen Sasquote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk ook gewoon Moira..gaat dus duidelijk met Erik mee en Sas.
Ze hebben ZooWie een schouderklopje gegeven dat zij de info die ze van Sasje heeft gekregen 1 op 1 heeft doorgegeven .. dat "doortrapte" valt dus best wel tegen want Groep Babbel weet nu precies op wie Sas niet gaatquote:Op maandag 15 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar het stemscherm te zien is.. is nu niet meer te zien.quote:
Nou nee, maar ieder zijn visie op wat er speeltquote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben ZooWie een schouderklopje gegeven dat zij de info die ze van Sasje heeft gekregen 1 op 1 heeft doorgegeven .. dat "doortrapte" valt dus best wel tegen
Klopt maar ik verwacht niet dat ze nu dus wel doet.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat ze zeggen en doen, is niet hetzelfde
Ja dat vind ik ook jammer, is te lang geleden dat dat gebeurdequote:Op maandag 15 mei 2023 13:21 schreef spapaars het volgende:
Jammer met deze manier is, dat de winnaar van de tweestrijd niemand naar huis kan sturen.
Weet je ook nog bij wie?quote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar het stemscherm te zien is.. is nu niet meer te zien.
oke hopen dan..maar ze is net als Janet en Zooi, ze zegt a en doet b.quote:Op maandag 15 mei 2023 13:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zei dat ze een losse stem deed tegen Sas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |