En dan gaan ze dingen bespreken met haar.. ik snap dat echt niet..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Silves het volgende:
Wat doet nu Janet bij het rokersclubje? bah wat een schijnheil..ff luisteren wat ze van plan zijn.
Ja, maar verzamel maar eens 12 stemmen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
Verzamel twaalf stemmen (6x6) en je hebt het volledig in eigen beheer en iedereen van die groep is meteen veilig
Was nog geen 2 minutenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Dotteke : heb 'm gekaapt .. verander 'm maarDuurde lang
Is mogelijk als je de juiste namen kiestquote:Op maandag 15 mei 2023 12:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar verzamel maar eens 12 stemmen.
Zij is echt de duivel hoor..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sas slim Isaac aan het uithoren.. die lult als brugman dat die spel een piece of cake is... link om die te kiezen dus
Niet meer mogen roken voor/tussen een opdrachtquote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat had Zoë nu gezegd wat niet waar is? Iets over spel regels?
Roken tijdens de uitleg en het spelquote:Op maandag 15 mei 2023 12:49 schreef pingu66 het volgende:
Wat had Zoë nu gezegd wat niet waar is? Iets over spel regels?
Ze is te bang dat hij weggaatquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe verklapt bij Ice dat de naam Ice vaak gevallen is vanochtend
Dat zou top zijn maar wordt heel moeilijk..quote:
roddeltante zoequote:Op maandag 15 mei 2023 12:47 schreef Monique___ het volgende:
zowie tegen brabbel: vanochtend vertelden ze dat ze op isaac gaan maar doe jij maar wat je zelf denkt
Ik zeg ze gaan toch op Moriquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Ice is het mannetje .. wil tegen iedereen.
Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebbenquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zeg ze gaan toch op Mori
Want ze durven niet
stel je voorquote:Op maandag 15 mei 2023 12:50 schreef Ebinas het volgende:
Zoe als de dood dat Ice moet vertrekken natuurlijk
Niet, maar mijn wens blijftquote:Op maandag 15 mei 2023 12:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze die stemmen geregeld?
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook want dan claimt ze Babette weer continu..
Ik ookquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Gewoon eerste letter van hetgeen er staatquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef 5thencounter het volgende:
Babbel zit al bullshit ezelsbruggetjes te verzinnen .. aan ezelsbruggetje moet je óók nog erbij onthouden
quote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het briljant vinden als Mori dan ineens een fotografisch geheugen blijkt te hebben
Die twee helden hebbennet na een eliminatie een hele grote mond dat ze bij de volgende zelf willenmaar trekken zich altijd terug.quote:
Bij dit soort 50/50-spelletjes kan het alle kanten op en is Isaac dus niet meteen kansrijker dan Moraquote:Op maandag 15 mei 2023 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat valt me dan nog meequote:Op maandag 15 mei 2023 12:52 schreef Ebinas het volgende:
nu weer 6 6 5 strategie bij Ice en de anderen
Zoe nu weer door smoezen ze gaan mori doen
Ze rent van het ene kamp naar het andere kamp.quote:
Dan rekent ze zoe dus meequote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef Monique___ het volgende:
bern tegen sas: hebben we dan genoeg?
sas: 7 sowieso, iedereen behalve mirthe
riquote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef 5thencounter het volgende:
Sas licht Bern in.. ze hebben er 7 .. maar op wie?
Ziek ja , en hopelijk komt dit haar duur te staanquote:Op maandag 15 mei 2023 12:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze rent van het ene kamp naar het andere kamp.
Zie wel dat ze er bloednerveus van wordt.
Goed om te zien
Stemmen wie het spel moet spelen, verliezer gaat naar huisquote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Er is me iets niet duidelijk
Het is een spel en eliminatie ineen?
Moet degene die nu verliest dan naar huis?
Denk het niet want ze zitten nog stemmen te tellen?
Stemmen is voor wie ze tegen elkaar willen laten spelen.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Ja, eerst stemmen welke 2 moeten duelleren. Verliezer gaat naar huis.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
Vertel, zit net bij Zoe en Sasquote:
Ze moeten nu de rottigste geheugens kiezen van wie ze weg willen hebben, complex jaquote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Monique___ het volgende:
oke, toch goed begrepen dat he zo gaat met een eliminatiespel..quote:Op maandag 15 mei 2023 12:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Stemmen wie het spel moet spelen, verliezer gaat naar huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |