Van de FEBOquote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. JW mag geen overhemden aan z'n kastje hangen ... 'mag niet van de kijker'....
Zal voor de kijker zijn, maar JW is een zwartkijker.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
heh .. JW mag geen overhemden aan z'n kastje hangen ... 'mag niet van de kijker'....
Ze maken nu van alles de kijkerquote:
Ik gok van nietquote:Op maandag 15 mei 2023 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Ben benieuwd of we wat terug gaan zien van het getimmer dat Isaac gisteren achter hoorde
Zouden ze daar nu ook al echt voor gaan mailen?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:01 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op maandag 15 mei 2023 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Woensdag is de worsten challenge hoor ik net.
JW: "Wendy die drukt ze zo weg! Geen probleem!"
Wendy: "Het is gewoon een gave!"
JW: "Zo met dat bier hé! Ik denk dat kan niet waar zijn, was geen 2 seconden volgens mij, Was gewoon klak boom kggg weg!"
Jeff: "Worst en bier he!"
Wendy: "Ik moet een dikke Duitser gaan zoeken"
Jeff: "Nou das morgen weer een mail"Een dikke DuitserSPOILER: uit de oude doosOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wendy kan altijd zo adrem zijn
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Huilbaby Zoë zit weer bij Babette op bed.. Babette geef haar eens een zetjequote:Op maandag 15 mei 2023 11:48 schreef 5thencounter het volgende:
Marci draagt de Witte Hoofdtooi , dat betekent GeldSpel toch?
[ afbeelding ]
En dan zie je 17 stippen op de vloer.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze klagen in K1 dat het wel weer erg lang duurt.
En die nieuwe pruik zit misschien niet zo goed vast.quote:
volgens mij gaat ze die niet dragen?quote:Op maandag 15 mei 2023 12:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En die nieuwe pruik zit misschien niet zo goed vast.
Die gaat dan tijdens het hoelahoepen scheef zitten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |