Eunie en JW? Nee daar ga ik niet meer naar kijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef Limbus het volgende:
Zo te lezen kijkt niemand naar de andere stream, en terecht, geen tijd meer aan verspillen
Maar als manager juist een vereiste die twee tongen (lees: petten) aangezien je namens je functie moet acteren/pratenquote:
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ondertussen kijkt Ice nog naar wat 'outjes'op de pc
Ja natuurlijk, 1 stem extra, oftewel Zoë verkiest Isaac boven Wendy en Babsquote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk is
Hij zit er inderdaad wel heel vaak als iemand zit te shoppen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk is
En dat kuttige taalgebruik keurt FEBO wel goed? Waar kan ik een klacht indienen?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef Puzzie het volgende:
Ice met zijn reet op het bureau bij de manager , heel gezel
Misschien kan je ze mailen?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dat kuttige taalgebruik keurt FEBO wel goed? Waar kan ik een klacht indienen?
Niet voor niets vroegen ze het zichzelf ook af jaquote:Op zondag 14 mei 2023 22:45 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, 1 stem extra, oftewel Zoë verkiest Isaac boven Wendy en Babs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer kon ik niet vinden, slecht in beeld gebracht FEBO ....![]()
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat is niet waarquote:Op zondag 14 mei 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uit
Inderdaad, ben wel benieuwd wat ze wel zien en wie dat ooit gaat lekken naar social media ...quote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer kon ik niet vinden, slecht in beeld gebracht FEBO ....![]()
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.Hoop dat het in de uitzending komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan tot aan de deuropening toch achter Isaac aanlopen... "Icie"quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Oh Mirthe gaat nu ook nog gezel met Jeff in het kantoor
Je zou verwachten dat ze toen als allereerste geloodst zou worden want enkel en alleen ballast waarmee je te maken hebt. En ze voert dus geen ene klote uit waarbij gekoppeld aan een hele grote waffel die geregeld totaal misplaatst is. Maar ondertussen heeft ze de drie meest invloedrijke figuren (lees: slimste lui) daar helemaal om haar vinger weten te winden. Isaac is haar denkbeeldige vriendje, Jeff als oudere broer waarmee haat/liefde-verhouding en dus het petekind van Babs.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef cinsan het volgende:
snap bep en wendy wel over zoe , maar hun wilden toch zo graag dat ze manager werd
JW en Eunice, Jappie en Wanda, Mexx en Martin gemist ?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uit
Of ze heeft een kloppende klit of ze speelt een heel geraffineerd spel, ik denk het eerste ...quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Oh Mirthe gaat nu ook nog gezel met Jeff in het kantoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |