Iets zegt me dat die hele kring om Zoe heen op hete kolen loopt en er een last van hun afvalt als ze eenmaal geëlimineerd isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
Zöe wil niks leren , heeft geen interesse, vindt niks leuk, maar moet steeds aandacht van Babs
Hoop dat ze haar links laten liggen
Zoe is onvoorspelbaar puntquote:Op zondag 14 mei 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die hele kring om Zoe heen op hete kolen loopt en er een last van hun afvalt als ze eenmaal geëlimineerd is
Heeft hij al eens “gedaan” maar hij blijft het ook voeden. Mijn mening hèquote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
kan Ice haar daar eens niet op aan spreken
Klopt , de regie was net te laatquote:Op zondag 14 mei 2023 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, was wel heel kort in beeld .....
precies daarom mot ie in haar topic , omdat het vast nog wel eens terug zal komen en dan kunnen we het bewijs niet meer vindenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
precies daarom mot ie in haar topic , omdat het vast nog wel eens terug zal komen en dan kunnen we het bewijs niet meer vinden
Hebben ze daar ook een neukhok ...quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
heb ze ook al een terug zien komen lopen vanaf het FEBO hoekje
waarbij Sas hevig haar kleren recht aan het trekken was en de knoopjes sluiten
De douche bedoel je? Sas en Bern aan het wiebelenquote:
babs zat er naastquote:
Zij begrijpt zichzelf niet eens dus laat staan dat een ander haar kan begrijpen en je er een band mee kan/wil opbouwenquote:
Die donkere cap van jou weet het alquote:Op zondag 14 mei 2023 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De douche bedoel je? Sas en Bern aan het wiebelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |