Moraima heeft het ijsbad gedaan en vorige week nog die spijkers. Onderschat haar nietquote:Op zondag 14 mei 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..
Wat heeft dat shirt van Mirhte dr gekost ? want morgen is het niets meer waardquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Operatie "Mirthe binnenhalen" is in volle gang![]()
[ afbeelding ]
met gezamelijke krachtenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Operatie "Mirthe binnenhalen" is in volle gang![]()
[ afbeelding ]
En de boksbalquote:Op zondag 14 mei 2023 22:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Spijker slaan kan Mori heel goeden JW niet
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En de boksbal
Ijsbad zitten denk ik ook wel.
Kip kluiven of kip bereiden is ook exit JWquote:Op zondag 14 mei 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En de boksbal
Ijsbad zitten denk ik ook wel.
Waarom? Is toch leuheuk !?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
kan Ice haar daar eens niet op aan spreken
Zelfs dat kan ze niet want ze loopt erbij als een afgekeurde opblaaspopquote:
Ben je een grote meneer met aanzien en heb je daar iedere dag mee te dealen waarbij je er nog in mee gaat ookquote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
kan Ice haar daar eens niet op aan spreken
Ze zal uitgekozen zijn omdat ze Zoe isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze niet 1 ander iemand hadden die beter zou zijn geweest
Ice zoekt het ook op , onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Leuk he morrie die schoenen![]()
Ice zit weer op kantoor
Waarom zit ie daar eigenlijk ..? Hangt daar maar een beetje in de stoel ..quote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ice zit weer op kantoor
tot myrthe weer op rooftocht gaat vannachtquote:Op zondag 14 mei 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
Wendy en Babs zetten het ontbijt vast klaar voor morgen
alles al in schaaltjes en glazen
dan heeft iedereen evenveel
ik snap het ook nietquote:
Iedere keer als Isaac op kantoor zit zal Zoe het zien als wederom een datequote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ice zit weer op kantoor
Rond 6 uurquote:Op zondag 14 mei 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream please, was vanmiddag niet hier ....
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream please, was vanmiddag niet hier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |