Omdat Zoe dat zo graag wou, maar ze hebben haar gewaarschuwdquote:Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef cinsan het volgende:
snap bep en wendy wel over zoe , maar hun wilden toch zo graag dat ze manager werd
het wordt tijdquote:Op zondag 14 mei 2023 22:05 schreef Puzzie het volgende:
Hopelijk nog veel meer afstand tussen Wen/Bep en Zoe
+ Dat gedrag is juist erger geworden / meer op gaan vallen sinds ze manager isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Omdat Zoe dat zo graag wou, maar ze hebben haar gewaarschuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
make-uppenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:07 schreef Kakadylo het volgende:
Wat voert Zoe daar eigenlijk uit? Staat ze weleens in de keuken? Het organiseren van evenementen? Tijdens verdienopdrachten centen binnenhalen? Het ordinaire juickanaal uithangen? Het hebben van een denkbeeldig vriendje?
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
wat een goede vriendinquote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepen
Ja, toen kwam ze boven dat Eunice er last van had. We hebben het er hier toen nog over gehad dat we Eunice egoïstisch vonden omdat er mensen aan het verdienen waren en zij in verhouding al vroeg op bed lag.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar dat ging om de nacht van de verdienopdracht als ik het net goed heb begrepen
Helemaal eens, enkeltje richting Thailandquote:Op zondag 14 mei 2023 22:05 schreef Flow3r het volgende:
JW weg zou ik ook wel leuk vinden , vooral eerder als Moraima![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:08 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben gisteren wel een waarschuwing gehad via Zoe mail dat de muziek voor andere doeleinden gebruikt moet wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze heeft zelfs een poster van hem boven haar bed hangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
het was makkelijkquote:Op zondag 14 mei 2023 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het onbegrijpelijk hoe Zoe het allemaal voor mekaar heeft gekregen
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..quote:Op zondag 14 mei 2023 22:10 schreef Limbus het volgende:
[..]
Helemaal eens, enkeltje richting Thailand
Bedoel haar hele periode daarquote:Op zondag 14 mei 2023 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
het was makkelijk
en komt beter uit voor de rest van de maanden
kan me niet voorstellen dat ze niet 1 ander iemand hadden die beter zou zijn geweestquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
Erik zoekt echt overal naar een beetje tin
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
gatverquote:Op zondag 14 mei 2023 22:16 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Spijker slaan kan Mori heel goedquote:Op zondag 14 mei 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Moraima heeft het ijsbad gedaan en vorige week nog die spijkers. Onderschat haar nietquote:Op zondag 14 mei 2023 22:14 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou het grappig vinden dat bij een n duel Moraima zou winnen van JW. Al zou ik bij God nietvweten met wat,maar toch..
Wat heeft dat shirt van Mirhte dr gekost ? want morgen is het niets meer waardquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Operatie "Mirthe binnenhalen" is in volle gang![]()
[ afbeelding ]
met gezamelijke krachtenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
Operatie "Mirthe binnenhalen" is in volle gang![]()
[ afbeelding ]
En de boksbalquote:Op zondag 14 mei 2023 22:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Spijker slaan kan Mori heel goeden JW niet
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En de boksbal
Ijsbad zitten denk ik ook wel.
Kip kluiven of kip bereiden is ook exit JWquote:Op zondag 14 mei 2023 22:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En de boksbal
Ijsbad zitten denk ik ook wel.
Waarom? Is toch leuheuk !?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
kan Ice haar daar eens niet op aan spreken
Zelfs dat kan ze niet want ze loopt erbij als een afgekeurde opblaaspopquote:
Ben je een grote meneer met aanzien en heb je daar iedere dag mee te dealen waarbij je er nog in mee gaat ookquote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
Ze zal uitgekozen zijn omdat ze Zoe isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan me niet voorstellen dat ze niet 1 ander iemand hadden die beter zou zijn geweest
Ice zoekt het ook op , onbegrijpelijkquote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Leuk he morrie die schoenen![]()
Ice zit weer op kantoor
Waarom zit ie daar eigenlijk ..? Hangt daar maar een beetje in de stoel ..quote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ice zit weer op kantoor
tot myrthe weer op rooftocht gaat vannachtquote:Op zondag 14 mei 2023 22:24 schreef greysbones het volgende:
Wendy en Babs zetten het ontbijt vast klaar voor morgen
alles al in schaaltjes en glazen
dan heeft iedereen evenveel
ik snap het ook nietquote:
Iedere keer als Isaac op kantoor zit zal Zoe het zien als wederom een datequote:Op zondag 14 mei 2023 22:25 schreef greysbones het volgende:
Ice zit weer op kantoor
Rond 6 uurquote:Op zondag 14 mei 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream please, was vanmiddag niet hier ....
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tijdstip en stream please, was vanmiddag niet hier ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Iets zegt me dat die hele kring om Zoe heen op hete kolen loopt en er een last van hun afvalt als ze eenmaal geëlimineerd isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef Flow3r het volgende:
Zöe wil niks leren , heeft geen interesse, vindt niks leuk, maar moet steeds aandacht van Babs
Hoop dat ze haar links laten liggen
Zoe is onvoorspelbaar puntquote:Op zondag 14 mei 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat die hele kring om Zoe heen op hete kolen loopt en er een last van hun afvalt als ze eenmaal geëlimineerd is
Heeft hij al eens “gedaan” maar hij blijft het ook voeden. Mijn mening hèquote:Op zondag 14 mei 2023 22:22 schreef greysbones het volgende:
dat ge-icie van Zoe
Klopt , de regie was net te laatquote:Op zondag 14 mei 2023 22:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gevonden, was wel heel kort in beeld .....
precies daarom mot ie in haar topic , omdat het vast nog wel eens terug zal komen en dan kunnen we het bewijs niet meer vindenquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
precies daarom mot ie in haar topic , omdat het vast nog wel eens terug zal komen en dan kunnen we het bewijs niet meer vinden
Hebben ze daar ook een neukhok ...quote:Op zondag 14 mei 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
heb ze ook al een terug zien komen lopen vanaf het FEBO hoekje
waarbij Sas hevig haar kleren recht aan het trekken was en de knoopjes sluiten
De douche bedoel je? Sas en Bern aan het wiebelenquote:
babs zat er naastquote:
Zij begrijpt zichzelf niet eens dus laat staan dat een ander haar kan begrijpen en je er een band mee kan/wil opbouwenquote:
Die donkere cap van jou weet het alquote:Op zondag 14 mei 2023 22:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De douche bedoel je? Sas en Bern aan het wiebelen
Eunie en JW? Nee daar ga ik niet meer naar kijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef Limbus het volgende:
Zo te lezen kijkt niemand naar de andere stream, en terecht, geen tijd meer aan verspillen
Maar als manager juist een vereiste die twee tongen (lees: petten) aangezien je namens je functie moet acteren/pratenquote:
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk isquote:Op zondag 14 mei 2023 22:40 schreef Puzzie het volgende:
Ondertussen kijkt Ice nog naar wat 'outjes'op de pc
Ja natuurlijk, 1 stem extra, oftewel Zoë verkiest Isaac boven Wendy en Babsquote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk is
Hij zit er inderdaad wel heel vaak als iemand zit te shoppen.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat Isaac het erom doet want hij blijft die aandacht zelf ook opzoeken terwijl ie niet achterlijk is
En dat kuttige taalgebruik keurt FEBO wel goed? Waar kan ik een klacht indienen?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:38 schreef Puzzie het volgende:
Ice met zijn reet op het bureau bij de manager , heel gezel
Misschien kan je ze mailen?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En dat kuttige taalgebruik keurt FEBO wel goed? Waar kan ik een klacht indienen?
Niet voor niets vroegen ze het zichzelf ook af jaquote:Op zondag 14 mei 2023 22:45 schreef Limbus het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, 1 stem extra, oftewel Zoë verkiest Isaac boven Wendy en Babs
quote:Op zondag 14 mei 2023 22:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Meer kon ik niet vinden, slecht in beeld gebracht FEBO ....![]()
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat is niet waarquote:Op zondag 14 mei 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uit
Inderdaad, ben wel benieuwd wat ze wel zien en wie dat ooit gaat lekken naar social media ...quote:
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.Hoop dat het in de uitzending komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan tot aan de deuropening toch achter Isaac aanlopen... "Icie"quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Oh Mirthe gaat nu ook nog gezel met Jeff in het kantoor
Je zou verwachten dat ze toen als allereerste geloodst zou worden want enkel en alleen ballast waarmee je te maken hebt. En ze voert dus geen ene klote uit waarbij gekoppeld aan een hele grote waffel die geregeld totaal misplaatst is. Maar ondertussen heeft ze de drie meest invloedrijke figuren (lees: slimste lui) daar helemaal om haar vinger weten te winden. Isaac is haar denkbeeldige vriendje, Jeff als oudere broer waarmee haat/liefde-verhouding en dus het petekind van Babs.quote:Op zondag 14 mei 2023 22:03 schreef cinsan het volgende:
snap bep en wendy wel over zoe , maar hun wilden toch zo graag dat ze manager werd
JW en Eunice, Jappie en Wanda, Mexx en Martin gemist ?quote:Op zondag 14 mei 2023 22:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
FEBO zendt zulke zaken sowieso nooit uit
Of ze heeft een kloppende klit of ze speelt een heel geraffineerd spel, ik denk het eerste ...quote:Op zondag 14 mei 2023 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Oh Mirthe gaat nu ook nog gezel met Jeff in het kantoor
Jij doelt op de uitzendingen en dan heel kort drie seconden omdat het de eerste keer is ofzo en zo het verhaallijntje rond isquote:
Wat ik zojuist zei dusquote:Op zondag 14 mei 2023 22:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
JW en Eunice, Jappie en Wanda, Mexx en Martin gemist ?
Als je het 'doet' doe het dan gelijk pontificaal in de kas ofzoquote:
ze moet m ff een halsband en band aan doen en een tracker waar je stroomstootjes mee kan gevenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:08 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Mirthe en Zoe aan het shoppen zijn loopt Zoe naar de drempel van kantoor:
"Sasha! Is Isaac in de kamer of niet? Hij is in de kamer? Oh, boven? Of je weet niet waar? Nee maar ik dacht omdat ie die kant op liep.... Icie! Wil je effe komen? Als je klaar bent?"
(Antwoorden van Sasha en Isaac waren onverstaanbaar).
Vanuit de prijzenpot? Een stellingkje erin gooien?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:12 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze moet m ff een halsband en band aan doen en een tracker waar je stroomstootjes mee kan geven
Bizar dat Isaac haar ook gewoon blijft 'voeren'quote:Op zondag 14 mei 2023 23:16 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
Zoe: ice wil je iets uit mijn kast halen ligt onderin.
Ice: bij je onderbroeken?
Z: Nee die liggen daar niet.
I: Oke maar ik kom niks geks tegen want ik zie jullie regelmatig daarvoor staan.
Z: Nee dat ding ligt hier op kantoor
Ice komt terug
Mirthe: Nou beet die? of gromde die alleen rrrrrrrr
![]()
ja alles voor de winst denk ik dan maarquote:Op zondag 14 mei 2023 23:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bizar dat Isaac haar ook gewoon blijft 'voeren'
Of verveelt ie zich gewoon en kickt ie een beetje op die aandacht?quote:Op zondag 14 mei 2023 23:18 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja alles voor de winst denk ik dan maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
dat denk ik niet want aandacht kan hij genoeg krijgen daar. denk meer om haar te pleasenquote:Op zondag 14 mei 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Of verveelt ie zich gewoon en geilt ie een beetje op die aandacht?
Ze moet in zijn kamp blijven.quote:Op zondag 14 mei 2023 23:21 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat denk ik niet want aandacht kan hij genoeg krijgen daar. denk meer om haar te pleasen
quote:Op zondag 14 mei 2023 23:21 schreef KinKiJan het volgende:
OT:
Leila, of.. Olga? In haar nieuw functie?Berend, waar ben je? Zie daar je droomvrouw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door Kakadylo op 14-05-2023 23:44:06 ]Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
quote:Op maandag 15 mei 2023 00:42 schreef freaky40 het volgende:
Heb ik iets gemist ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We douchen al samen dus niemand zal het opmerken? Op de badkamer valt het toch juist extra op? 'Echooo!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Twee rare kutkotersquote:Op maandag 15 mei 2023 00:47 schreef chufi het volgende:
Mirthe zit nog boven bij Zoe te internetten ... Ze lullen (vnl Zoe) maar heb het ideee dat Mirhte er niets (of weinig) van mee krijgt.. 2 wereldjes apart ..
Verstand? Een duopakket?quote:Op maandag 15 mei 2023 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. ondrtussen heeft Zoe wel hete een en ander besteld voor Mirhe
En maar bozig zijn over al die 'dieven in de nacht' want dat moest keihard afgestraft worden hoorquote:
En ze vervloekt het !!quote:Op maandag 15 mei 2023 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na een paar happen pindakaas en (appel)stroop, zoekt Mirthe kaas of iets te snaaien in de koelkast. Ze kan het niet vinden dus dan nog maar een eetlepel stroop
Maar ze doet het dus ook gewoon als er mensen bij zijnquote:Op maandag 15 mei 2023 01:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Na een paar happen pindakaas en (appel)stroop, zoekt Mirthe kaas of iets te snaaien in de koelkast. Ze kan het niet vinden dus dan nog maar een eetlepel stroop
Nee ze was alleenquote:Op maandag 15 mei 2023 01:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze doet het dus ook gewoon als er mensen bij zijn
Klopt Zoe heeft de tandjes al gepoetst, de pil genomen en is naar bed. Mirthe slaat na alle zoetigheid het tandenpoetsen over en kruipt nu ook onder de wolquote:
Myrthe zit 10x per dag in de pindakaaspot ... en dat is buiten dr broodjes omquote:Op maandag 15 mei 2023 01:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ach het ene jatten is het andere niet, zal Mirthe wel denken, een paar eetlepels pindakaas of stroop moet kunnen
Het meisje waar ie verliefd op is blijkt een vieze vuile jatterdquote:
Jij hebt het over de vijf keren daarnaquote:
Hij ligt er boven en kan haar horen zuchten van genot ...quote:Op maandag 15 mei 2023 01:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het meisje waar ie verliefd op is blijkt een vieze vuile jatterd![]()
Eigenlijk zou je het tegenover die peuken moeten zetten om zo iedereen in zijn/haar verslaving te kunnen voorzienquote:Op maandag 15 mei 2023 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe zit 10x per dag in de pindakaaspot ... en dat is buiten dr broodjes om
Voordeel voor Erik is dat zijn neuspulkjes en oogdrap niets kostenquote:Op maandag 15 mei 2023 01:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het tegenover die peuken moeten zetten zo iedereen in zijn/haar verslaving kunnen voorzien
En het een domme groep is die zich laten piepelenquote:Op maandag 15 mei 2023 01:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voordeel voor Erik is dat zijn neuspulkjes en oogdrap niets kosten
Ook dat. Die sporters die verslaafd zijn aan sporten, met bij bijbehorende klimrekken etc. en sportdrankjesquote:Op maandag 15 mei 2023 01:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En het een domme groep is die zich laten piepelen
Zou het een (master)plan vinden wat uit de koker van Jeff zou kunnen komenquote:Op maandag 15 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Als dat het gaat worden ben ik voor Mirthe. Eunice moet er gewoon uit.
EEns, maar er mogen er zoveel uit als wat mij betreft. Ben die verhaallijn JW Eunice ook spuugzat. JW heeft wel genoeg zendtijd gekregen, eerst met Ester en nu die geilgeit.quote:Op maandag 15 mei 2023 01:37 schreef freaky40 het volgende:
Als dat het gaat worden ben ik voor Mirthe. Eunice moet er gewoon uit.
Dan mag er echt wel meer gebeuren, kan het nog amper opbrengen om de streams te volgenquote:Op maandag 15 mei 2023 01:40 schreef freaky40 het volgende:
Nee, ze zijn voorlopig nog niet klaar met die grijze muizen/geitenwollensokkennookerts dus dat is een traject van een lange adem. Gewoon on track blijven de komende eliminaties.
Ik vermoed dat iedereen het ondertussen zat is daar, het is saai voor zowel hen als voor ons, tis dat de tijd nog zo kort is en ze proberen de rit uit te zitten. Het programma is zijn beloftes niet nagekomen, de grootste spelshow ooit. Wij zitten allemaal de tijd uit, wij willen toch weten wie er uit gaat en uiteindelijk wint. Maar eerlijk: er is eigenlijk geen bal meer aan om naar te kijken op enkele momenten na.quote:Op maandag 15 mei 2023 01:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is ook een slappe ouwehoer want wil helemaal niet op die stip en iedere stem hoor je hem nog maanden over
Waar moet je het anders nog over hebben? Ze zijn uitgepraatquote:Op maandag 15 mei 2023 01:45 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff is ook een slappe ouwehoer want wil helemaal niet op die stip en iedere stem hoor je hem nog maanden over
Als je kijkt naar het verzamelen van stemmen is dat andere plan haalbaarder want 90% wil dolgraag af van beiden. Maar heb het idee dat de bro's nu eenmaal teveel gefocust zijn op die twee biljartkeus want ze willen per se dat zij eerder vertrekken dan zijzelf. Maar ondertussen vergeten ze dat het moment er allicht niet naar is en al de rest is daarna ook weer een ronde verder.quote:Op maandag 15 mei 2023 01:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns, maar er mogen er zoveel uit als wat mij betreft. Ben die verhaallijn JW Eunice ook spuugzat. JW heeft wel genoeg zendtijd gekregen, eerst met Ester en nu die geilgeit.
Je merkt dat Jeff het al meer op z'n charmes gaat gooien zoals je ziet in zijn omgang met Mirthe want zoekt haar bewust opquote:Op maandag 15 mei 2023 01:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar moet je het anders nog over hebben? Ze zijn uitgepraat
[ afbeelding ]
Bern geeft Sasha een beurt in de douche - 14 mei 2023.En ik zie haar een fles wegzetten, zo erg bezig lijkt zij in ieder geval nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd zietquote:Op maandag 15 mei 2023 05:08 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....![]()
Ik ben blij dat Wendy en Babette de spelletjes spelende Zoe door krijgen...
Babette wil gewoon lief zijn voor Zoe maar trekt dat ook niet meer, eigenijk is ze haar gewoon zat met bepaalde dingen... ik denk wel eens Babette of Wendy trek je smoel open want ze denken er beide hetzelfde over.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK vind het wel een beetje smerig van Babette om zo over Zoe te lulllen, ze voed haar zelf door naar haar te luisteren en te zeggen dat ze ook tijd voor haar heeft en dat ze het verkeerd ziet
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzendingquote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Thnx... ik heb vluchtig terug gelezen maar ook niks kunnen vinden over die 2... nou wordt vervolgd... misschien wel beter zo alleen het nodige uitwisselen...quote:Op maandag 15 mei 2023 05:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar we zijn afhankelijk van wat de regie ons wil laten zien, misschien bewaren ze het voor de uitzending
Ik heb ze niet meer samen gezien in een gesprek, maar het lijkt wel of ze weer 'normaal ' in de loods doen
Uitgesproken lijkt het niet![]()
Gelukkig geeft ze het zelf toe, ze zei gisteren ik pak wel eens een likje pindakaasquote:Op maandag 15 mei 2023 05:29 schreef Frummelie het volgende:
Mirthe is ook een figuur hoor...'s avonds/snachts de koelkast doorstruinen en maar klagen over anderen... het is maar een lepeltje hier en een lepeltje daar maar toch..
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.quote:Op maandag 15 mei 2023 05:33 schreef Frummelie het volgende:
En hebben Mirthe en Eunice al gesproken met elkaar?
Gesprekje en kusje kroel.quote:Op maandag 15 mei 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOver ik weet niet gisteren zei Mirthe als ze dinsdag nog niet bij mij is geweest om te praten ga ik naar haar toe.
Zoiets zal het wel worden. Eunice gaat Mirthe weer mak krijgen, ze overheerst met woorden en gedragquote:
Lekker dat ze dat kunnenquote:Op maandag 15 mei 2023 06:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Om te plassen en weer met een noodgang terug te gaan..
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.quote:
Ja, dat is niet meer. Nu liggen ze langer in bed, zelfs Erik is niet meer zo vroeg.quote:Op maandag 15 mei 2023 07:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het begin waren er een paar die zelfs heel vroeg gingen douchen en dan weer slapen.
quote:Op maandag 15 mei 2023 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
De VingersOpJeHoofd-Act, heb ik nog niet eerdergezien, heeft geen enkel praktisch nut maar ziet er goed uit voor de kijkers![]()
[ afbeelding ]
Je blijft lachen met Eunice, hoe verzint ze het toch elke keer weer...quote:Op maandag 15 mei 2023 07:39 schreef 5thencounter het volgende:
De VingersOpJeHoofd-Act, heb ik nog niet eerdergezien, heeft geen enkel praktisch nut maar ziet er goed uit voor de kijkers![]()
[ afbeelding ]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingenquote:Op maandag 15 mei 2023 07:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je blijft lachen met Eunice, hoe verzint ze het toch elke keer weer...
alles wat eunice doet , komt uit een buukquote:Op maandag 15 mei 2023 07:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingen
Volgens mij verzint ze het ter plekke..quote:Op maandag 15 mei 2023 07:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verbaas ik mij ook over, ze zal vast wel ergens een Hinduboekje vol hebben met krankjorume standjes en houdingen
Je kan bijna niet geloven dat dit echt is...wat een raar stel en vooral die SachaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb er met stomme verbazing naar zitten kijken
Ze zegt niet hoe vaak en hoe veel ze dit doetquote:Op maandag 15 mei 2023 06:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig geeft ze het zelf toe, ze zei gisteren ik pak wel eens een likje pindakaas
ik zit soms met verbazing naar andere personen en dingen te kijkenquote:Op maandag 15 mei 2023 07:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Di
Je kan bijna niet geloven dat dit echt is...wat een raar stel en vooral die Sacha
Heb er met stomme verbazing naar zitten kijken
Goedemorgen!quote:Op maandag 15 mei 2023 08:19 schreef Rhosyn het volgende:
Stream 1 Erik aangekleed en wel gaat de fohn maken?
Is iig in de klusmodus
Het is een rotklus.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:41 schreef Monique___ het volgende:
erik tegen eunice, het valt niet mee de tin wil niet plakken en niet loslaten![]()
Niet?quote:Op maandag 15 mei 2023 08:47 schreef Monique___ het volgende:
De tin wil maar niet smelten en hij heeft geen idee wat hij verkeerd doet zegt hij tegen eunice
ja hij zei toch echt al een paar keer dat het of niet smelt of bijna niet smelt.. en dan nog krijgt hij het niet overgebracht.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet?
Ik zag toch echt dat het zacht werd. Hij kan het alleen niet overbrengen op iets anders. Het te zacht. Een beetje zoals water.
Bij het las apparaat zat toch ook een tinverzamelaar? Wat is dat dan?
quote:Op maandag 15 mei 2023 08:54 schreef Monique___ het volgende:
de soldeerbout zelf is al flink verkleurt is dat normaal?
Oh ja soldeerboutquote:
die verwacht ik vandaag nogquote:Op maandag 15 mei 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg.... Wendy gooi er lekker een stelling in voor een nieuwe föhn...
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopenquote:Op maandag 15 mei 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
Ik zeg.... Wendy gooi er lekker een stelling in voor een nieuwe föhn...
kan je van morrie ook zeggen met haar pruikenquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooiquote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien krijgen we zo bewijs dat Erik wel degelijk emoties heeft en zien we de hele zooi door de loods vliegen.
Geen andere mensen in de buurt?quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
denk ergens dat hij niet voor niets nu al bezig is met dit geklooi
Ja dat is ook een hele rare actie..quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef cinsan het volgende:
[..]
kan je van morrie ook zeggen met haar pruiken
Hoezo van haar eigen geld... lekker uit de pot hatsjikidee..quote:Op maandag 15 mei 2023 08:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan met haar eigen geld toch een fohn kopen![]()
zie ik haar ook nog doen
Ja dat is inderdaad raar.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdingesquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja dat is ook een hele rare actie..
sowieso zeggen dat ze een mooie pruik van 500 euro wil kopen en dan 2 pruts dingen van een paar tientjes bestellen.. rare actie
Ik vraag mij af of ze aan het opruimen is of iets aan het zoeken isquote:Op maandag 15 mei 2023 09:01 schreef Rhosyn het volgende:
Op de andere stream is Janet bezig. Daar kan je ook zo lekker op mopperen..
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
die 500 euro was om de stelling van tabak erdoor te krijgen , maar koop dan goede pruik ipv zulke flutdinges
Zou wel mooi zijn. Maar hij doet tenminste zijn best.quote:
het zou kunnen dat de schakelaar dan niet werkte of zoiets inderdaad hij had het er met jw overquote:Op maandag 15 mei 2023 09:04 schreef Frummelie het volgende:
Als Erik het kan repareren werkt de schakelaar niet meer of zoiets, hoorde ik van de week.. nou dan is het toch een halfbakken föhn.... weg ermee...
Yep zo ging het.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[..]
Morrie wilde een pruik van 500 en daarbij werd gezegd; iedereen krijgt het dan.. kan ook tabak van worden gekocht.
haha jaaa zeker eigenbelang van brabbel die kan er lekker van paffen zonder gezeik nuquote:Op maandag 15 mei 2023 09:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep zo ging het.
Babet had gezegd dat 500 voor de pruik er misschien niet doorheen kwam maar als er 500 voor iedereen aan vast zit dan wel. ( tuurlijk zei Babet dat uit eigenbelang
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Oooh hij doet niks, het was de stofzuiger die tegelijkertijd aanging...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |