Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuitquote:Op zondag 14 mei 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er waren
Heeft niet echt iets met een wedstrijd te maken
Maar goed Babette en Wendy zitten bij Zoë op kantoor over het stemmen te praten
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaarquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Ja irrie he, en ze praten ook zo zachtjesquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuit
Gelukkig sta ik er niet bijquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Top 10 aantal posten van de laatste 24 uur
[ afbeelding ]
Misselijk hequote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Dit is van Babs, heeft ze gekocht, het statiegeld mochten ze houden, en wendy zei, dan koop wat chocolade en chips..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het best apart dat Babs 500 euro aan persoonlijk budget heeft en gewoon heel Jumbo kan leegtrekken om het vervolgens allemaal sneaky op te peuzelen op kantoor. Terwijl de rest blij mag zijn als ze een koekje krijgen van de manager.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette vindt het raar dat Sasha dingen deelt met ZoëWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijn
Vind ik toch andersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.
Ze praa4t niet zo hard hoor.maar zegt haar gedachtes opquote:Op zondag 14 mei 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je zo overdreven ontkennen? Heb je iets te verbergen of een slecht geweten?
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weet dat Mirthe niet bij hun club hoort , Wen is daar ook van overtuigd
Ja is ook een slang, gewoon van 2 kanten info inwinnen..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweestquote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Dat wilden mensen ook bij Zoë doen destijdsquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaar
Maar kan zomaar op jeff stemmenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |