Dat laten ze vast in de uitzending zienquote:Op zondag 14 mei 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wie dat grote stuk taart heeft gepakt en de vruchtjes er vanaf heeft gegeten
quote:Op zondag 14 mei 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eunie is Esther 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja maar dan moet ik weer een aflevering gaan kijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laten ze vast in de uitzending zien
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte harenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
Snor en baardharen epileren
@:Flow3r![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus etenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte haren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 14-05-2023 17:40:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vind dat ze allemaal heel smerige gewoontes hebben. Van de anderen zien we niet hoe ze 's morgens hun neus schoonmakenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus eten![]()
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehoudenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Top 10 aantal posten van de laatste 24 uur
[ afbeelding ]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijnquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Top 10 aantal posten van de laatste 24 uur
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook helemaal niet leuk en nodigquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijn
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste weekquote:Op zondag 14 mei 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehouden
Wat zou de reden daarvan zijn
Ik heb het nooit gezien dat jij iedere dag de eerste posters plaatstquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste week
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er warenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijn
Dan is ze dus duidelijk jaloersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |