Zoe buiten met Babs en Wendy nog even verder over oa. de taart
Babs: "Maar dat blijft hier zo. Ik heb vanmorgen eens effe naar Erik gekeken he, iedereen mag eten wat ie wil, maar het is niet normaal, 2 van zo'n borden he! En dan nog een stuk taart er achteraan"
Zoe: "Met die chocomel ook en dan zeg ik het, zegt ie 'Oh' en dan kijkt ie ernaar en drinkt ie het op, en dan denk ik gooi het dan over in een ander glas maar het zal wel aan mij liggen want het gaat me niet om die taart"
Babs: "Maar het is niet leuk"
Zoe: "Als je ziet 17 stukken, nee 16 want Eunice mag geen slagroom natuurlijk, dan denk ik van is toch logisch?"
Wendy: "Maar is het niet zo dat zij toevallig haar stukje aan iemand heeft weggegeven want dat doet ze heel vaak"
Zoe: "Dat had gekund want dan kom je wel uit ja"
Wendy: "Anders moet je gaan vragen"
Zoe: "Nee ik ga er niet achteraan jagen"
Wendy: "Moet je wel doen, want dat doet ze met kaas ofzo ook, doet ze wel vaker. Esther deed dat ook"
Zoe: "Ja maar dat moet ze niet doen, want dan berekenen we het en ja"
--
Babs over Eunice: "Maar net ook met die prijzen, wint ze (een toilettas) en dan wil ze dat zogenaamd weggeven zo van 'hier Wendy, jij bent ook moeder' doen alsof ze barmhartige samaritaan is en dan hoeft Wendy niet en dan zegt ze later 'oh ik had net een nieuwe toilettas nodig, dat is echt toevallig die had ik net nodig!' Dan denk ik wat een een poppenkast is dit!"
“Surrounded by losers, misfits and boozers”