We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig isquote:Op zondag 14 mei 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Mirthe meekrijgt op JW dan kom je al uit op 5x5 en dan heb je ook nog mogelijk Jappie en/of Janet
Dat is het spelquote:Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig is
Overigens is het allemaal nog niet zo eenvoudig en je kunt moeilijk Mirthe het daadwerkelijke (duo)plan gaan vertellenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig is
Jeff kan haar misschien door zijn gesprekjes momenteel wel een beginnetje maken om haar mee te nemen in die plannenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens is het allemaal nog niet zo eenvoudig en je kunt moeilijk Mirthe het daadwerkelijke (duo)plan gaan vertellen
Net zoals Bep vertrouwd ik.Mirthe voor geen meterquote:Op zondag 14 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff kan haar misschien door zijn gesprekjes momenteel wel een beginnetje maken om haar mee te nemen in die plannen
Ik weet het, daarom blijft het evengoed wel jammerquote:
Het zou mij niet verbazen. Kenzi is al weer weken weg.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:51 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd misschien morgen eli? Lekker onverwacht
Dat is het ook, maar zo ging vanaf het begin alquote:Op zondag 14 mei 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom blijft het evengoed wel jammer
Drie weken? Ik zit ff te denkenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen. Kenzi is al weer weken weg.
Ja ik denk drie weken nu.quote:
Oh dan zou het maar zo kunnen dat volgende week de eliminatie isquote:
Ah kijkquote:
Van mij mag het ook, spanning en sensatiequote:Op zondag 14 mei 2023 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dan zou het maar zo kunnen dat volgende week de eliminatie is
Deze week lijkt me nog wat vroeg dan ,maar mag van mij ook
Ik denk dat morgen wat vroeg is ?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ah kijkEn niemand zelf opgestapt in de tussentijd.. we gaan het zien morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |