Wat zegt Ice ook altijd weer? Zoe valt in herhaling en dramt vaak doorquote:Op zondag 14 mei 2023 15:46 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ik heb de prijsjes uitgezocht"
Zoe : "Deze prijs is echt leuk, ik weet wat er nu komt"
Zoe : "Ja duh ik heb ze uitgezocht"
Wat een gezellig kind tijdens een spelletje
Nee dat bedoel ik niet maar het ging over het plan van Sasquote:
We pratenlangs elkaar heen ik dacht dat Jeff ook een plan had. Maar goed we gaan het zienquote:Op zondag 14 mei 2023 15:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet maar het ging over het plan van Sas
Jeff heeft idd een plan , dat staat hier in de COSquote:Op zondag 14 mei 2023 15:53 schreef pingu66 het volgende:
[..]
We pratenlangs elkaar heen ik dacht dat Jeff ook een plan had. Maar goed we gaan het zien
Ok ik ga zoeken..quote:Op zondag 14 mei 2023 15:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff heeft idd een plan , dat staat hier in de COS
Jeff wil 5 stemmen op JW en 5 op Erik (bij een duel)quote:
Woehoeeee die is binnen!!!quote:
Moeten ze zeker zijn dat het om 2 kandidaten gaat. Andere kamp heeft 7 stemmen en bij 1 kandidaat hebben ze meerderheid 7 tegen 6 en 5quote:Op zondag 14 mei 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff wil 5 stemmen op JW en 5 op Erik (bij een duel)
Heeft die toch maar mooi gedaanquote:
Maar het ging om Sas der plan voor een duel , Jeff heeft ook zijn plan voor een duelquote:Op zondag 14 mei 2023 16:04 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Moeten ze zeker zijn dat het om 2 kandidaten gaat. Andere kamp heeft 7 stemmen en bij 1 kandidaat hebben ze meerderheid 7 tegen 6 en 5
wie word het dan als het 1 persoon isquote:Op zondag 14 mei 2023 16:06 schreef Puzzie het volgende:
Voor een eliminatie met 1 persoon is het plan anders
Dat weet ik niet , het ging vooral om het plan bij een duel , net als bij Sasquote:
quote:Op zondag 14 mei 2023 16:13 schreef ledn81 het volgende:
Jeff heeft gewonnen. bijna 2 kratten bier gewonnen![]()
Maar hoe komt ie ineens aan 10 stemmen?quote:Op zondag 14 mei 2023 15:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff wil 5 stemmen op JW en 5 op Erik (bij een duel)
Ronselen?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe komt ie ineens aan 10 stemmen?
Marciano had het al over 6x6 Jeff nu 5x5quote:Op zondag 14 mei 2023 16:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Maar hoe komt ie ineens aan 10 stemmen?
Mory wilde vaker niet dan wel , misschien daarom?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie jeff niet echt meer met Moraima wandelen, is dat gestopt?
Als je Mirthe meekrijgt op JW dan kom je al uit op 5x5 en dan heb je ook nog mogelijk Jappie en/of Janetquote:Op zondag 14 mei 2023 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Marciano had het al over 6x6 Jeff nu 5x5
We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig isquote:Op zondag 14 mei 2023 16:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Mirthe meekrijgt op JW dan kom je al uit op 5x5 en dan heb je ook nog mogelijk Jappie en/of Janet
Dat is het spelquote:Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig is
Overigens is het allemaal nog niet zo eenvoudig en je kunt moeilijk Mirthe het daadwerkelijke (duo)plan gaan vertellenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien. ZOu het wel jammer vinden dat die groep iedere nominatie veilig is
Jeff kan haar misschien door zijn gesprekjes momenteel wel een beginnetje maken om haar mee te nemen in die plannenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens is het allemaal nog niet zo eenvoudig en je kunt moeilijk Mirthe het daadwerkelijke (duo)plan gaan vertellen
Net zoals Bep vertrouwd ik.Mirthe voor geen meterquote:Op zondag 14 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff kan haar misschien door zijn gesprekjes momenteel wel een beginnetje maken om haar mee te nemen in die plannen
Ik weet het, daarom blijft het evengoed wel jammerquote:
Het zou mij niet verbazen. Kenzi is al weer weken weg.quote:Op zondag 14 mei 2023 16:51 schreef pingu66 het volgende:
Ik ben benieuwd misschien morgen eli? Lekker onverwacht
Dat is het ook, maar zo ging vanaf het begin alquote:Op zondag 14 mei 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het, daarom blijft het evengoed wel jammer
Drie weken? Ik zit ff te denkenquote:Op zondag 14 mei 2023 16:53 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen. Kenzi is al weer weken weg.
Ja ik denk drie weken nu.quote:
Oh dan zou het maar zo kunnen dat volgende week de eliminatie isquote:
Ah kijkquote:
Van mij mag het ook, spanning en sensatiequote:Op zondag 14 mei 2023 16:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh dan zou het maar zo kunnen dat volgende week de eliminatie is
Deze week lijkt me nog wat vroeg dan ,maar mag van mij ook
Ik denk dat morgen wat vroeg is ?quote:Op zondag 14 mei 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ah kijkEn niemand zelf opgestapt in de tussentijd.. we gaan het zien morgen.
Wowquote:Op zondag 14 mei 2023 17:00 schreef mootie het volgende:
Sas kent Don Quichote niet, en Halina Reijn, Kilimanjaro ligt in Japan. Bizar.
Dat kan. Dat is het ook maar vorige keer was het ook eerder dan verwacht dus ik sluit het niet uit.quote:
Deze week is ook prima, maar lijkt mij wat vroeg nogquote:Op zondag 14 mei 2023 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan. Dat is het ook maar vorige keer was het ook eerder dan verwacht dus ik sluit het niet uit.
Er is geen pijl op te trekken, vaak is het ook de laatste week van de maandquote:Op zondag 14 mei 2023 16:59 schreef Deisyy het volgende:
Dus ik denk dat we morgen nog geen eliminatie krijgen.
Hoezo moet je zo overdreven ontkennen? Heb je iets te verbergen of een slecht geweten?quote:Op zondag 14 mei 2023 17:07 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe boos er is taart kwijt en iemand die vroeg of zij dubbel had gehad murthe zegt ik ben de laatste die extra stukjes pakt.
Ik zou ook pissig worden als ik onterecht beschuldigd zou worden van twee keer pakken.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je zo overdreven ontkennen? Heb je iets te verbergen of een slecht geweten?
Beter bevestig je het gewoonquote:Op zondag 14 mei 2023 17:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik zou ook pissig worden als ik onterecht beschuldigd zou worden van twee keer pakken.
Heeft hij ook zijn bovenlip weg geschoren, ik zie 'm niequote:Op zondag 14 mei 2023 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Jeff heeft zich geschoren wat een papbekkie heeft hij dan zeg
Maar als je een beetje kan nadenken dan zie je naderhand het complete plaatjequote:Op zondag 14 mei 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff kan haar misschien door zijn gesprekjes momenteel wel een beginnetje maken om haar mee te nemen in die plannen
Het ziet er zonder echt uitquote:Op zondag 14 mei 2023 17:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft hij ook zijn bovenlip weg geschoren, ik zie 'm nie
Dat laten ze vast in de uitzending zienquote:Op zondag 14 mei 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wie dat grote stuk taart heeft gepakt en de vruchtjes er vanaf heeft gegeten
quote:Op zondag 14 mei 2023 17:20 schreef KinKiJan het volgende:
Eunie is Esther 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ja maar dan moet ik weer een aflevering gaan kijkenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat laten ze vast in de uitzending zien
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte harenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:27 schreef Puzzie het volgende:
Snor en baardharen epileren
@:Flow3r![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus etenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:28 schreef Verida het volgende:
[..]
en ook gewoon lekker op de grond laten vallen die uitgeplukte haren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 14-05-2023 17:40:40 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik vind dat ze allemaal heel smerige gewoontes hebben. Van de anderen zien we niet hoe ze 's morgens hun neus schoonmakenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het toch nog altijd minder erg dan uit je neus eten![]()
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehoudenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
Top 10 aantal posten van de laatste 24 uur
[ afbeelding ]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijnquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit ook helemaal niet leuk en nodigquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Af en toe lijkt het wel of de cos een wedstrijd moet zijn
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste weekquote:Op zondag 14 mei 2023 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hey leuk man!! Fijn dat het nu per dag wordt bijgehouden
Wat zou de reden daarvan zijn
Ik heb het nooit gezien dat jij iedere dag de eerste posters plaatstquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is altijd al geweest hoor je kan kiezen wat je wilt per dag, kan ook alleen van vandaag of van de laatste week
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er warenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Dan is ze dus duidelijk jaloersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuitquote:Op zondag 14 mei 2023 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het zo rustig vandaag dus ging kijken naar het aantal posten die gezet zijn en hoeveel users er waren
Heeft niet echt iets met een wedstrijd te maken
Maar goed Babette en Wendy zitten bij Zoë op kantoor over het stemmen te praten
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaarquote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Zoe wil Mirthe nog een keer laten flippen zodat ze nog een gele kaart krijgt en naar huis moet
Ja irrie he, en ze praten ook zo zachtjesquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ze echt iets zinnigs te zeggen lees ik het hopelijk wel terug, ik kan er niet naar luisteren met dat geknaag overal bovenuit
Gelukkig sta ik er niet bijquote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Misselijk hequote:Op zondag 14 mei 2023 17:35 schreef ledn81 het volgende:
Dit is van Babs, heeft ze gekocht, het statiegeld mochten ze houden, en wendy zei, dan koop wat chocolade en chips..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het best apart dat Babs 500 euro aan persoonlijk budget heeft en gewoon heel Jumbo kan leegtrekken om het vervolgens allemaal sneaky op te peuzelen op kantoor. Terwijl de rest blij mag zijn als ze een koekje krijgen van de manager.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette vindt het raar dat Sasha dingen deelt met ZoëWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:34 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Vind ik toch andersquote:Op zondag 14 mei 2023 17:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ach nee daar gaat het niet om. Ik post ook best veel en post ook wel af en toe een top 100 van de COS. Ik vind dat soort cijfers gewoon leuk om te zien maar meer dan dat is het ook niet. Net zoals ik het leuk vond dat we bij nummer #1000 kwamen of afgelopen week 500.000 posts.
Ze praa4t niet zo hard hoor.maar zegt haar gedachtes opquote:Op zondag 14 mei 2023 17:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoezo moet je zo overdreven ontkennen? Heb je iets te verbergen of een slecht geweten?
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.quote:Op zondag 14 mei 2023 17:43 schreef Puzzie het volgende:
Zoe weet dat Mirthe niet bij hun club hoort , Wen is daar ook van overtuigd
Ja is ook een slang, gewoon van 2 kanten info inwinnen..quote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweestquote:Op zondag 14 mei 2023 17:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou ik ben van Zoë zelf ook niet zeker bij welke club ze hoort.
Dat wilden mensen ook bij Zoë doen destijdsquote:Op zondag 14 mei 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zit in een spel en snap die gedachte dus wel want je spreekt over de potentiële winnaar
Maar kan zomaar op jeff stemmenquote:Op zondag 14 mei 2023 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe heeft evenals Mora bescherming van de grootste/invloedrijkste groep want anders waren beiden allang pleite geweest
Alle drie zien ze het goedquote:Op zondag 14 mei 2023 17:52 schreef Silves het volgende:
Wendy weer rake opmerkingen over Mirthe, en of Wendy het wel goed ziet..
Waarom moet ze het met heel de groep delen?quote:Op zondag 14 mei 2023 17:32 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het best apart dat Babs 500 euro aan persoonlijk budget heeft en gewoon heel Jumbo kan leegtrekken om het vervolgens allemaal sneaky op te peuzelen op kantoor. Terwijl de rest blij mag zijn als ze een koekje krijgen van de manager.
Gôh.. laat meraden.. gewoon blijven zitten tot je de laatste bent? Stelletje heldere lichtenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Op kantoor hebben ze de mannen eindelijk door..hoe ze het spel spelen..
Het gaat erom dat één individu zo'n gigantisch budget krijgt terwijl ze daar dagelijks mierenneuken om die huishoudpotquote:Op zondag 14 mei 2023 17:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom moet ze het met heel de groep delen?
Ze hadden er verstandig aan gedaan om Babs te lozen waarna Wendy en Zoe bovendien vanzelf vrijkomenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:02 schreef Silves het volgende:
Op kantoor hebben ze de mannen eindelijk door..hoe ze het spel spelen..
Die waren wel bezig jaquote:Op zondag 14 mei 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
Dat douchen zag er erg raar uit,ik was net te laat
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben ze dat niet gedaan @Flow3rquote:Op zondag 14 mei 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze hadden er verstandig aan gedaan om Babs te lozen waarna Wendy en Zoe vanzelf vrijkwamen
Lekker raar douchenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:05 schreef Puzzie het volgende:
Dat douchen zag er erg raar uit,ik was net te laat
[ afbeelding ]
quote:
Zo, dat is er ook weer uit... kan Jappie nóg 3 maanden voor lul achter Sasje aan blijven lopenquote:
Net zo als Bern op de foto..voor lul achter haar aan..quote:Op zondag 14 mei 2023 18:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo, dat is er ook weer uit... kan Jappie nóg 3 maanden voor lul achter Sasje aan blijven lopen
Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotjequote:Op zondag 14 mei 2023 18:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Net zo als Bern op de foto..voor lul achter haar aan..
Geen idee waarom maar dit deden ze bij Jeff en Kim ook weleens om daarna dan weer meteen weg te schakelenquote:
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bern heeft nu wel de geheime sleutel van Sasjes slotje
Het leek echt meer op "even in bezit nemen" Sasje kan hierna iig nooit meer die paranoia hard to get jengelkut act tegen bern blijven afstekenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenvalquote:Op zondag 14 mei 2023 18:24 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe zuigt het merg eruit
Dat geluid![]()
![]()
![]()
Dit is echt ranzig
[ afbeelding ]
Het klonk heel erg smerigquote:Op zondag 14 mei 2023 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het klonk alsof er een rat vastzat in een muizenval
quote:Op zondag 14 mei 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
Vanaf het allereerste moment dat ik ze zag vond ik het al een übersaai stelletje die me dus totaal niet kunnen boeien
Dat ze niet meer kan zeggen, nooit heb ik sex op tv, en nu ben ik gepakt door bern en de camera.quote:
Mede dankzij een groot aantal vrijwillige weglopers en Regie-exits , anders waren er veel meer Eliminatie stressers geweest .. het is een gezapig naar de fimale uitzitten gewordenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
Het blijft bizar dat sommigen daar al acht maanden zitten zonder dat ze serieus hebben moeten vrezen/strijden voor hun plek
Kenzy kon me ook geen seconde boeienquote:Op zondag 14 mei 2023 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]Heel erg herkenbaar de minst boeiende mensen in de loods
Tijd om daar snel verandering in te brengen want die club Janet, Eunice, JW, Bern Sasha en Moraima moet snel uitgedund gaan worden.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
Het blijft bizar dat sommigen daar al acht maanden zitten zonder dat ze serieus hebben moeten vrezen/strijden voor hun plek
Als het aan mij ligt dan gaan ze vanaf de vijftien deelnemers telkens individueel strijdenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tijd om daar snel verandering in te brengen want die club Janet, Eunice, JW, Bern Sasha en Moraima moet snel uitgedund gaan worden.
Er komt mij ineens een flard "baartjes goud kopen" herinnering binnen, om met verdiend geld te kopen, dat was toch ook in een BB, of Utopia ?quote:Op zondag 14 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
Kamer 5 komt er op terug morgen of ze juwelen mogen kopen..
Denk wel dat er inderdaad vanaf 15 deelnemers wel wat staat te gebeuren. Jeff zij van niet vannacht en dat ze met 15 deelnemers de finale maanden in gaan en dat er gewoon nog maandelijks een eliminatie is.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:39 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dan gaan ze vanaf de vijftien deelnemers telkens individueel strijden
In de laatste maanden zou ik het gaan uitsmeren zodat constant de spanning erop zit ipv in de laatste maand een sneltempoquote:Op zondag 14 mei 2023 18:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk wel dat er inderdaad vanaf 15 deelnemers wel wat staat te gebeuren. Jeff zij van niet vannacht en dat ze met 15 deelnemers de finale maanden in gaan en dat er gewoon nog maandelijks een eliminatie is.
Dacht Uto..Was het niet ook Jessie die ook bitcoins aan het promoten was..quote:Op zondag 14 mei 2023 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er komt mij ineens een flard "baartjes goud kopen" herinnering binnen, om met verdiend geld te kopen, dat was toch ook in een BB, of Utopia ?
Klopt.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht Uto..Was het niet ook Jessie die ook bitcoins aan het promoten was..
Ahhja.. Jessie, die wilde met binnen het TV programma verdiende geld buiten de Poort handel opzetten.. ,, of dat mocht/ of konquote:Op zondag 14 mei 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
Dacht Uto..Was het niet ook Jessie die ook bitcoins aan het promoten was..
ja morgen horen ze het..Jef wou armbandje voor kim en Ruppie ook zoiets.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahhja.. Jessie, die wilde met binnen het TV programma verdiende geld buiten de Poort handel opzetten.. ,, of dat mocht/ of kon
Gaan we dus straks horen of ze juwelen mogen kopen, en mee naar buiten nemen als persoonlijk bezit
Loodsgeld naar buiten sluizen dus.. interessant om te gaan horenquote:Op zondag 14 mei 2023 18:47 schreef Silves het volgende:
[..]
ja morgen horen ze het..Jef wou armbandje voor kim en Ruppie ook zoiets.
Spullen voor algemeen gebruik als instrumenten niet mee mogen nemen snap ik wel, maar persoonlijke dingen moet kunnen, en denk ook dat ze het doen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Loodsgeld naar buiten sluizen dus.. interessant om te gaan horen
Eigenlijk genoeg dus, maar hij vindt dat niet zo lekker.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:56 schreef Silves het volgende:
Jw grijpt meteen naar de kom met salade, en zegt nu moet ik dit wel eten..babs omdat Eunice wil dat je gezond eet, geen antwoord, ik denk dat Jw bedoelde omdat ze het weer te weinig vinden van wat ze krijgen..
Is de vraag hoe persoonlijk die dingen zijn als ze met verdeelt gemeenschapsgeld gekocht zijn en naar buiten verhuizen, het klinkt aannemelijk hun "persoonlijke budget" opstoken aan spullen voor vriendjes buiten.. ergens voelt het niet in ordequote:Op zondag 14 mei 2023 18:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Spullen voor algemeen gebruik als instrumenten niet mee mogen nemen snap ik wel, maar persoonlijke dingen moet kunnen, en denk ook dat ze het doen.
Ze geven zich een persoonlijke budget, dus zou het moeten kunnen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is de vraag hoe persoonlijk die dingen zijn als ze met verdeelt gemeenschapsgeld gekocht zijn en naar buiten verhuizen, het klinkt aannemelijk hun "persoonlijke budget" opstoken aan spullen voor vriendjes buiten.. ergens voelt het niet in orde
Heb ook het idee dat het niet uitmaakt waar ze het aan opmaken.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze geven zich een persoonlijke budget, dus zou het moeten kunnen.
Erik heeft last van lintwormen ofzoquote:Op zondag 14 mei 2023 18:59 schreef Silves het volgende:
En natuurlijk de veelvraat Erik die de salade voor de 3de keer opschept..Eunice vroeg snel , wil je ff doorgeven.
Dat klinkt inderdaad redelijk, dat ze hun eigen geld opmaken aan spullen voor buiten de Poort . tot het op is ja, en ze weer afhankelijke worden van de huishoudpot voor "extra's " waar ze ineens gebrek aan krijgen.. blijft een interessante ontwikkelingquote:Op zondag 14 mei 2023 19:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze geven zich een persoonlijke budget, dus zou het moeten kunnen.
Vergeet de Energydrink niet.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
En straks weer aan de magnetronmaaltijden en Snickers
Heeft het flesje wat leeg is terug gezet in de koeling, dit wordt een klus voor later, hoe krijg ik de laaste druppel saus uit het flesje.ja dat die lintworm maar snel opschiet met zijn taak..quote:
In ieder geval 1 condoom uit zijn hele voorraad gebruikt, of niet?quote:Op zondag 14 mei 2023 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben blij dat Regie dat Kruidjeroermekutjeniet gedrag van Sasje heel even ter discussie legt in de douche .. we mochten anders gaan denken dat Bern écht de lul was
Zou dat zeker ook doen, er blijft genoeg over voor de uiteindelijke winnaar.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad redelijk, dat ze hun eigen geld opmaken aan spullen voor buiten de Poort . tot het op is ja, en ze weer afhankelijke worden van de huishoudpot voor "extra's " waar ze ineens gebrek aan krijgen.. blijft een interessante ontwikkeling![]()
Ik zou gelijk doorstappen en een "persoonlijk budget" van ¤10.000 pp aanvragen omdat vriendinnetje buiten een nieuw autootje nodig heeft
Hij wachtte al zo lang. Sas haar volgende principe overboord.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Je ziet hem genieten, strak gezicht, ogen wijd open , en niet echt een vrolijk uitzicht. maar toch maar doen, alles voor het spel.
Goeie vraag, daar staat toch ook een uiterste houdbaarheid datum op?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:09 schreef Daana316 het volgende:
[..]
In ieder geval 1 condoom uit zijn hele voorraad gebruikt, of niet?
Wellicht niet eens een condoom.. ze stond onder de douche..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Goeie vraag, daar staat toch ook een uiterste houdbaarheid datum op?
Oh echt niet?quote:Op zondag 14 mei 2023 19:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moest het even opzoeken, kende dat woord voor kraakbeen niet.
Ik hoop dat het goed wegspoelt , volgend jaar een Kleine SeikBern erbij.. vreselijkquote:Op zondag 14 mei 2023 19:12 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Wellicht niet eens een condoom.. ze stond onder de douche..
lekker meteen schoonspoelen![]()
hahahaquote:Op zondag 14 mei 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed wegspoelt , volgend jaar een Kleine SeikBern erbij.. vreselijk
rupert heeft het over een zwangerschap daarbinnen...quote:Op zondag 14 mei 2023 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed wegspoelt , volgend jaar een Kleine SeikBern erbij.. vreselijk
Ze hadden het gisteren over dat het water lekker warm is (ze hebben een warmtepomp)quote:Op zondag 14 mei 2023 19:14 schreef Monique___ het volgende:
Vind het ook knap dat wendie in dat koude water kan zijn..
Ohh ze hebben een warmtepompquote:Op zondag 14 mei 2023 19:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hadden het gisteren over dat het water lekker warm is (ze hebben een warmtepomp)
Het wordt nu echt tijd dat ze laf gaan Nomineren en die trage sukkels die bijna niets inbrengen eruit schoppen.. geen zielige kaart meer, maar gewoon de ouwe kneuzen eruitquote:Op zondag 14 mei 2023 19:22 schreef Monique___ het volgende:
oei brabbel denkt dat jeff er niet opkomt..
ja die mogen van mij ook allemaal wieberen... voegen niks toe.. en laveren overal mooi langs..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het wordt ni echt tijd dat ze laf gaan Nomineren en die trage sukkels die bijna niets inbrengen eruit schoppen.. geen zielige kaart meer, maar gewoon de ouwe kneuzen eruit![]()
Moira, ZooWie, Sjanet, JW
ja snap ik ook niet..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:27 schreef Puzzie het volgende:
Ik snap niet waarom ze Sas er niet op zetten
Erik zegt van niet , al vanaf het begin.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:27 schreef Monique___ het volgende:
brabbel: erik heeft geen emotie, zijn brein zet dat uit??
wat zegt ze nu weer.. erik heeft echt wel emotie maar laat het niet op de meest standaard manier zien..
Klopt Erik heeft dat gezegdquote:Op zondag 14 mei 2023 19:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Erik zegt van niet , al vanaf het begin.
Dit is niet roddelen, dit zijn speltactieken, en feiten die spelen..quote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
Laten Babs er maar eens opzetten.
De grootste roddeltante van allemaal.
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daarquote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet..
en ze vijlt er op los
Jaa maar het lijkt haar altijd te lukkenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daar
Nou neequote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De "verdienste" van Babbel is zichzelf wanhopig uit de picture lullen met een dagelijkse diarree aan bullshitverhalen.. inde hoop dat het niemand opvalt dat ze óók geen zak betekent daar
Ze slijmkut overal als de beste.. misschien is dat ook verdienstequote:Op zondag 14 mei 2023 19:32 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Jaa maar het lijkt haar altijd te lukken![]()
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.quote:Op zondag 14 mei 2023 19:28 schreef spapaars het volgende:
Laten Babs er maar eens opzetten.
De grootste roddeltante van allemaal.
Ooit komt ze er een keer opquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.
Die tijd is onze voordeel, er zijn nog "maar" 3½ maand over en nog steeds veel te veel volk daar.... die slachting moet vroeg of laat startenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat zij er eens een keer op komt.
Jij verwoord het precies goedquote:Op zondag 14 mei 2023 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Streamwissel en krijg je mss wel je favo deelnemers..Bern en sasquote:Op zondag 14 mei 2023 19:36 schreef Rhosyn het volgende:
Babette en Jeffrey vinden zichzelf heel wat. Denken precies te weten hoe het spel gespeeld moet worden en hoe de anderen in elkaar zitten.
Arrogantie ten top.
Ja het lijkt mij ook dat er nog heel wat weg moeten deze maanden ze zullen toch niet 14 man de finale gaan spelenquote:Op zondag 14 mei 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die tijd is onze voordeel, er zijn nog "maar" 3½ maand over en nog steeds veel te veel volk daar.... die slachting moet vroeg of laat starten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |