Heb je alle gruis opgevangen en ben je de niersteen terug in elkaar aan het puzzelen dat je daar zo zeker van bent?quote:Op zondag 14 mei 2023 08:07 schreef Exterminator het volgende:
[..]
De hoeveelheid uitgeplaste gruis klopt niet tot verhouding 9mm
Ik ben inderdaad door een zeefje aan ‘t pinkelenquote:Op zondag 14 mei 2023 08:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je alle gruis opgevangen en ben je de niersteen terug in elkaar aan het puzzelen dat je daar zo zeker van bent?
Daarmee pak je dus alleen de grove deeltjes. Ik verwacht dat de rest dwars door je zeefje is geglopt.quote:Op zondag 14 mei 2023 08:45 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad door een zeefje aan ‘t pinkelen
Helemaal niet.quote:
Tot nu toe heb ik ook geen pijn gehad met het uitplassen van de ‘grote’ stukken. Een enkele keer een iets branderig gevoel, beetje a la chlamydiaquote:
Ik dacht eerst ook dat dat de ergste lichamelijk pijn was die ik heb moeten verduren in mijn leven, totdat ik iets at en een scheut van pijn op en neer golfde in mn lichaam omdat ik n groot gat in mijn kies hadquote:Op zondag 21 mei 2023 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niersteen, 1x gehad ik stuikte in elkaar van de pijn . Ik heb met je te doen ts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |