abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209146127
Hallo!

Afgelopen donderdag hebben ze een poging gedaan om een niersteen van 9mm te vergruizen. Donderdag de gehele dag t/m vrijdagochtend heb ik al wat gruis uitgeplast. Daarna hield dit op…

Heeft iemand ervaringen met het vergruizen van je niersteen? Wanneer begon jij gruis uit te plassen? Is het normaal dat ik momenteel geen gruis (meer) plas?
pi_209146274
Op is op toch?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_209146375
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 07:30 schreef Jordy-B het volgende:
Op is op toch?
De hoeveelheid uitgeplaste gruis klopt niet tot verhouding 9mm
pi_209146501
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 08:07 schreef Exterminator het volgende:

[..]
De hoeveelheid uitgeplaste gruis klopt niet tot verhouding 9mm
Heb je alle gruis opgevangen en ben je de niersteen terug in elkaar aan het puzzelen dat je daar zo zeker van bent? ;)
pi_209146513
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 08:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Heb je alle gruis opgevangen en ben je de niersteen terug in elkaar aan het puzzelen dat je daar zo zeker van bent? ;)
Ik ben inderdaad door een zeefje aan ‘t pinkelen ;)
  zondag 14 mei 2023 @ 11:32:20 #6
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209147823
quote:
0s.gif Op zondag 14 mei 2023 08:45 schreef Exterminator het volgende:

[..]
Ik ben inderdaad door een zeefje aan ‘t pinkelen ;)
Daarmee pak je dus alleen de grove deeltjes. Ik verwacht dat de rest dwars door je zeefje is geglopt.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
  Moderator zondag 14 mei 2023 @ 15:01:10 #7
447051 crew  Peejtur
pi_209149777
Hoeveel pijn doet dat uitplassen?
pi_209150267
Ik heb het 2x gehad.
Dacht dat ik een paar dagen grijs zou zeiken, maar dat was de volgende ochtend 1 keer en daarna opgelost.

Heb je meegekeken tijdens het vergruizen, ik zag dat het steentje na 30 minuten een wolkje was geworden en na het plassen de volgende dag wist ik dat het geslaagd was.

Mocht iemand dit lezen omdat ze het zelf moeten ondergaan.
Accepteer die pijnstiller van te voren. Dacht na de eerste keer dit beetje irritant maar prima te doen.
2e keer geen paracetamol genomen, toen was het echt heel irritant.
Hell To The Liars
pi_209150278
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:01 schreef Peejtur het volgende:
Helemaal niet.
Tis compleet vergruisd.

Maar steentjes in je urineleider is echt marteling 3.0.
Hell To The Liars
pi_209151786
quote:
1s.gif Op zondag 14 mei 2023 15:01 schreef Peejtur het volgende:
Tot nu toe heb ik ook geen pijn gehad met het uitplassen van de ‘grote’ stukken. Een enkele keer een iets branderig gevoel, beetje a la chlamydia :P.

Het vergruizen ansich is prima te doen met de pijnstilling inderdaad. Had er nog n uur kunnen liggen als ‘t moest. Ik kon helaas niet meekijken, arts gaf ook aan dat ze niet kon zien of het zou slagen. Aangezien zij door de schokken op een gegeven moment ook alleen maar wazig beeld zag.
  Moderator zondag 21 mei 2023 @ 22:20:50 #11
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_209234284
Niersteen, 1x gehad ik stuikte in elkaar van de pijn . Ik heb met je te doen ts
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_209258943
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2023 22:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niersteen, 1x gehad ik stuikte in elkaar van de pijn . Ik heb met je te doen ts
Ik dacht eerst ook dat dat de ergste lichamelijk pijn was die ik heb moeten verduren in mijn leven, totdat ik iets at en een scheut van pijn op en neer golfde in mn lichaam omdat ik n groot gat in mijn kies had :'( ;( :{
"You can call me Susan if it makes you happy"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')