Ima heeft het met een vriendin uitgemaakt voor dit programma maar over Roepert heb ik geen enkele twijfel.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
goh ik dacht dat Rupert en Imadiddin allebei biseksueel waren/zijn.....
Weer erik uitlachenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:32 schreef woxxel het volgende:
Wat een idioot met dat gillen van d'r. Eunice
Eunice heeft een hele dwingende manier van vraagstelling maar wat ze feitelijk doet is haar mening ongevraagd opdringen. Wat jij zegt klopt helemaal en het verbaast me dan ook dat Erik niet de bal eens terugkaatst want dan krijg je popcorn hoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:35 schreef Limbus het volgende:
Erik kan beter weggaan uit de kas die twee maken hem de hele tijd belachelijk, en JW heeft hem laten vallen voor Eunice
en dan vraagt ze vaak naar haar uitstraling van managerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueel
Ik heb het nu niet gehoord maar Eunice doet dat ook constant naar Erik. Zij neemt hem niet serieus. Vind ik ook vaak niet leuk om te zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:35 schreef Limbus het volgende:
Erik kan beter weggaan uit de kas die twee maken hem de hele tijd belachelijk, en JW heeft hem laten vallen voor Eunice
Je weet het onderhand preciesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:40 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb het nu niet gehoord maar Eunice doet dat ook constant naar Erik. Zij neemt hem niet serieus. Vind ik ook vaak niet leuk om te zien.
Neem geen woord van wat ze zegt serieus en dat is best knap als je dat voor mekaar krijgtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:46 schreef Judiwi het volgende:
Is die Eunice nou achterlijk, of zoekt en hunkert ze naar aandacht.
Bloedgroep van JW is, vrouwtjes die hij kan inpalmen, vrouwen die hun mannetje staan kan hij niet aanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:53 schreef Judiwi het volgende:
Zeer bekrompen persoon JW. Maar ach, het boeit hem allemaal niet. En niet zijn bloedgroep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |