Jaaaa ik zag hem en wilde hem cappen, dit is beter en geeft het veel beter weer.quote:
De zaken gaan goedquote:
de FEBO houdt achter alles bijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:59 schreef Chanel5 het volgende:
Sorry hoor maar als ik die kop van Roepert zie ben ik bang dat je wordt belazerd war je bij staat.
ik las broekjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
de FEBO houdt achter alles bij
ze kreeg daar van de week al een mail over
dat Jappie nog een bepaald bedrag had
en niet wat zoe in haar boekje had
echt?? werkelijk???quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe
martin was ook eigenlijk een knappe jongen
OMG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te bezopen om op zaterdagavond de badkamer schoon te maken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:05 schreef woxxel het volgende:
Zaterdagavond. Badkamer schoonmaken.
Ze hebben gewoon muziek nodig.
Misschien mag t als ze hun eigen muziek maken en dat opnemen
Het waren niet alleen de kaarters, maar er zaten ook 2 mensen te lezen..... mag ook maar 1 tegelijk zijn (volgens mij Imadiddin en Eunice)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:30 schreef greysbones het volgende:
Zoe snapt niet wat Jeff bedoelt
duhh
die saaie kaartende mensen mogen wel
maar een leuke avond met muziek dus niet
Ik word er moe van.. maar ook van die andere 2 in bed.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:14 schreef xsaskiax het volgende:
Babette en Marciano weer in discussie in de badkamer...
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Zo moeilijk is dat managen niet![]()
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueel
goh ik dacht dat Rupert en Imadiddin allebei biseksueel waren/zijn.....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is wel heel wanhopig als ze er zo bij gaat liggen voor een homo en een biseksueel
Mag ik zachtjes hopen dat Zoë zo met stoel en al achterover dondert??????quote:Op zaterdag 13 mei 2023 22:16 schreef engine het volgende:
Zo moeilijk is dat managen niet![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |