Geen idee verder. Geluid staat uit. Er lijkt weinig meer te gebeuren in de loods op het moment.quote:
Ze zullen zo wel naar bed gaan alcohol heeft weer redelijk gevloeid zo te zien aan de capsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Geen idee verder. Geluid staat uit. Er lijkt weinig meer te gebeuren in de loods op het moment.
Jep.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zullen zo wel naar bed gaan alcohol heeft weer redelijk gevloeid zo te zien aan de caps
Vanmiddag was zeker leuk, de rest heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jep.
Maar het was wel gezellig vanmiddag/vanavond
maar daar is jappie niet eerlijk overquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:44 schreef Judiwi het volgende:
Jasper is gestopt om bij Wendy te slapen. Maar hebben wel daarna nog wel gesekst.
Jappiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:45 schreef schizolientje het volgende:
waar gaat dit nu weer over met Babette en Marciano
en ook het glashard ontkennen van Jappiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:47 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
iets wat ik totaal niet begrijp. maar zal wel aan mij liggen
Hoever dit is tussen die twee?????? maar nu nog rekening houden met Kim??? komop zeg denk je nu echt dat zij op hem wacht???quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:49 schreef Tascha071 het volgende:
Babet en Marciano hebben het werkelijk gewoon over of ze samen gaan slapen wel of niet. Ivm Kim
Zoe gaat wel oefenen met ongemakkelijk op een stoel zittenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:54 schreef ledn81 het volgende:
Gaat er niemand nog even DJ dingen oefenen waarbij er ook wat mensen moeten oefenen met dansen?
Rupi: ja op foto's jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:56 schreef greysbones het volgende:
Zoe
martin was ook eigenlijk een knappe jongen
OMG
na woensdag nog 3 wekenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |