stel je voorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:19 schreef Silves het volgende:
Mirthe en Ice gezellig in de keuken..en nu elke keer Zooi die komt storen..dit wordt een bitchfight ooit.
Dank voor het lachen (en het maken van vaak dezelfde capsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
De fun is weer voorbij , ik ga wat anders doen
oja...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
stel je voor
dat ice beter met Mirthe klikt
Wat moeten ze anders de hele dag doen?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:21 schreef woxxel het volgende:
Ik vraag me ook af wat de bedoeling is van het verplicht spelletjes spelen elke dag.
Een hele rare uitspraak ja want het was te schandelijk voor woorden waarbij 80% bovendien toen is gecensureerdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Jeff vergeten hoe hij zich tegen Kim gedragen heeft.
"Zoals ik tegen anderen doe, zo zal ik nooit tegen Kim doen"
Vroeg me al af of het mocht want zo ja dan organiseer je iedere avond een feestjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
\
[..]
Zeikerds, ze hebben juist even voor leuke streams gezorgd
Ze willen vast dat ze via mail weer aanvragen om op zaterdagmiddag volgende week tussen 19:00 en 20:00 'spontaan' een feestje te houden met de dj booth in kamer 4quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vroeg me al af of het mocht want zo ja dan organiseer je iedere avond een feestje
Jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:21 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dank voor het lachen (en het maken van vaak dezelfde capsWe zoeken echt dezelfde shotjes vaak
)
Dat doen ze om de 3 dagen inclusief al het beddengoed eraf en schone erop!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze heeft haar brede bed meerdere keren beschikbaar gesteld aan Bern en Sasha.
hebt ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
Is dat shirt wat Zoe aan hebt niet van Mirthe?
Is ze weer aan het ‘ leren ‘quote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Eunice woest aan het kijken naar haar buuk
[ afbeelding ]
straks gaat het buuk ook met tafels gooienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 21:34 schreef engine het volgende:
Eunice woest aan het kijken naar haar buuk
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |