Zal straks nog wel een paar keer geroepen wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:49 schreef ledn81 het volgende:
Dit is de duurste risotte ooit werd er net al tussen andere deelnemers gezegd. Risotto van 10.000 euro![]()
[ afbeelding ]
Beter even open laten staan dan 2 keer in korte tijd open en dicht doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
wat is dat voor een domme gewoonte om die deuren van de koel en vrieskast open tee laten staan
Vraag me af of ze ook andere groenten kent..quote:
Ik ga er maar vanuit dat je een grap maaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of ze ook andere groenten kent..
Ze ken de groeten krijgenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ies zo lekker soooo gezond!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Mexico gaan er vast wortels bijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Als dat risotto moet worden dan wordt het tijd dat ze er bouillon en wijn bij doen..
Komt je neus toch uit elke keer die wortelen.. dat ze er lekker op gaat zitten.. dan kan ze echt kirrenquote:
E lijkt idd wel echt een stuk ouder als dat ze is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl je haar twintig jaar ouder zou schatten
Janet zegt dat moet je in de crockpot stoppen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Als dat risotto moet worden dan wordt het tijd dat ze er bouillon en wijn bij doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |