Wat een rare mond heeft zijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Boodschappen zijn errrrrrrrrr Euniceeeeeeeeee
wat een scheur![]()
[ afbeelding ]
afdekzeiltje over het zwembedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:36 schreef Flow3r het volgende:
Boodschappen zijn errrrrrrrrr Euniceeeeeeeeee
wat een scheur![]()
[ afbeelding ]
Daaron juist.. dat gaat binnenkort echt nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:33 schreef Silves het volgende:
[..]
klopt en hoop dat ze hem van zich af probeert te houden, maar zon, bier en lust..opgesloten en het is zo gebeurt.
Mevrouw de manager moet in bad....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:39 schreef Monique___ het volgende:
staat rupert nu alleen de boodskapjes in te ruimen
Die make-up kan toch echt nietquote:
Er zou voor het weekend een soldeerbout komen zodat Erik hem kon repareren. Maar Febo vertraagd de boel nog even voor sensatiequote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:40 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
jaaa na een lange dag hard werken....
Als hij te lang open blijft staan dan hoor je dat toch> Krijg je een tiedeltjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
wat is dat voor een domme gewoonte om die deuren van de koel en vrieskast open tee laten staan
De belangrijkste vraag is : "Zit er kaas in de salade?"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:45 schreef Silves het volgende:
Alweer Risoto ala Eunice, die weet ook niks anders te koken..
ja 3 door elkaar ... en geen hond die zich er iets van aan trektquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als hij te lang open blijft staan dan hoor je dat toch> Krijg je een tiedeltje
Opblaaspop? vast nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou ze ook weleens kopje onder gaan?
Zal straks nog wel een paar keer geroepen wordenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:49 schreef ledn81 het volgende:
Dit is de duurste risotte ooit werd er net al tussen andere deelnemers gezegd. Risotto van 10.000 euro![]()
[ afbeelding ]
Beter even open laten staan dan 2 keer in korte tijd open en dicht doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:44 schreef Chanel5 het volgende:
wat is dat voor een domme gewoonte om die deuren van de koel en vrieskast open tee laten staan
Vraag me af of ze ook andere groenten kent..quote:
Ik ga er maar vanuit dat je een grap maaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of ze ook andere groenten kent..
Ze ken de groeten krijgenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ies zo lekker soooo gezond!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Mexico gaan er vast wortels bijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Als dat risotto moet worden dan wordt het tijd dat ze er bouillon en wijn bij doen..
Komt je neus toch uit elke keer die wortelen.. dat ze er lekker op gaat zitten.. dan kan ze echt kirrenquote:
E lijkt idd wel echt een stuk ouder als dat ze is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl je haar twintig jaar ouder zou schatten
Janet zegt dat moet je in de crockpot stoppen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:57 schreef lojanda het volgende:
Als dat risotto moet worden dan wordt het tijd dat ze er bouillon en wijn bij doen..
Dat ze maar even een kratje bier komt brengenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:04 schreef Hoempah het volgende:
Ja maar Zoë wilt ook gezelligheid. Dat ze het maar snel mag horen van deze after party
Janet kan helemaal niet koken. Het enige wat nog een beetje gaat zijn aardappelen en eventueel wat groenten maar verder kan ze echt niets.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Janet zegt dat moet je in de crockpot stoppen.
Die twee in de keuken dat wordt mexico ollanda oorlog.
Janet denkt dat alles on de crockpot kan
Ja, Marciano weg, Mirthe erbij, die kan hier ook smakelijk van genietenquote:
Ja!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, Marciano weg, Mirthe erbij, die kan hier ook smakelijk van genieten
Kan ze ook wel gebruiken, effe frustratie weg 'muzieken!' Altijd goed!quote:
Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe met Bern en Jappie over dat Eunice nog niet naar haar toe is gekomen
Jappie vindt haar nep en zwak
Maar dat was me al vanaf het prille begin heel duidelijkquote:
Mirthe moet lekker gaan dansen boven. Veel beter voor haar dan dit geneuzelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Dat is ze ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:16 schreef engine het volgende:
Babbel voelt zich sexy als ze danst![]()
Ciano ook
[ afbeelding ]
Zat lekker mee te drummen en zingen met Sexy als ik dansquote:
Mja dit komt gewoon weer goedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:19 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe : het liefst zou ik weer gezellig met haar gaan ouwehoeren maar dat kan niet want ik ben nog steeds boos
neeeee
Maar wil niet stoken...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:15 schreef Flow3r het volgende:
Tuurlijk en over een week is ze er weer klaar meequote:
Voor pils mag je de vloer rakenquote:
Had ik van de week ook.. stond hij met die koptelefoon op te draaien en ondertussen over zijn haren te voelenquote:
Gelijk heel andere muziekquote:
Ik vind goorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:27 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe gaat gewoon op Jeffs bed liggen . Mag dat?zegt ze . Oh haha ja mag wel,denk ik
Ik ook en zou echt niemand op mijn bed willen..quote:
Ima komt er gelijk bij staanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef lojanda het volgende:
Kan iemand Marciano achter die draaitafel trekken
Dat vind zij ook als iemand op haar bed gaat liggen dus btje vreemd.quote:
Ze wil ook niet dat dat op haar bed gebeurd.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze ligt bovenop het dekbed, zo erg is dat toch niet?
Zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:32 schreef Silves het volgende:
Denk dat het Jokerdansje van jef weer helemaal hip wordt..
Vind ik wel, de hele dag lopen zweten en dan op het bed gaan liggen waar diegene zelf ook op wil liggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze ligt bovenop het dekbed, zo erg is dat toch niet?
Hij probeert te horen bij de 'cool kids ', maar hij heeft het nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:33 schreef greysbones het volgende:
Kan Tiano nog iets anders dan naar de dames kijken??
(alles behalve hen gezicht)
Hij heeft alles over voor dat honingpotjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:33 schreef Flow3r het volgende:
JW zal trouwens wel balen , nu moet hij elke keer met Eunice koken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zie 3 mensen (4 als je imi als dj meerekent) genieten en lekker los gaanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij probeert te horen bij de 'cool kids ', maar hij heeft het niet
Geldt natuurlijk ook voor ruzie maken, wat zo af en toe ook wel leuke beelden oplevert, maar het hoeft niet alleen maar drama en ellende te zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om vrolijk te zijn en druk te dansen als je de nodige alcohol in je smiezen heb...
Het kan je lekker op weg helpen jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:34 schreef Rhosyn het volgende:
Het is natuurlijk wel heel makkelijk om vrolijk te zijn en druk te dansen als je de nodige alcohol in je smiezen heb...
Als ik op een feestje met leuke muziek ben zal ik zonder alcohol een beetje heen en weer wiegen.quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Als ik op een feestje met leuke muziek ben zal ik zonder alcohol een beetje heen en weer wiegen.
Met alcohol echter dans ik als Wendy
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:39 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wendy op die badslippers, het is best knapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik had allang tegen de grond gelegenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy op die badslippers, het is best knap
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe ligt nog steeds op het bed van Jeffrey Bern en Jasper te vervelen met nog steeds het verhaal van de slada en de kaas...
![]()
Ze blijft erin hangen, ga gewoon lekker feesten bovenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe ligt nog steeds op het bed van Jeffrey, Bern en Jasper te vervelen met nog steeds het verhaal van de slada en de kaas...
![]()
Ja die blijft daarover aan de gang en waarschijnlijk duurt dat nog dagen..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe ligt nog steeds op het bed van Jeffrey, Bern en Jasper te vervelen met nog steeds het verhaal van de slada en de kaas...
![]()
Mooizo. Een prima herinnering dat ze bij Eunice uit de buurt moet blijvenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja die blijft daarover aan de gang en waarschijnlijk duurt dat nog dagen..
Mirthe moet bij de clubquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ho ho dit is het befaamde rokersclubje..laat haar please niet alles verpesten.
Die heb ik al die maanden nog nooit zien genieten.. altijd op zijn hoede en achterdochtig en overal meeluisteren. Echt een hele saaie gast.quote:
Ja beter dat ze beneden blijft want dan is de sfeer zo weg..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef Silves het volgende:
[..]
ho ho dit is het befaamde rokersclubje..laat haar please niet alles verpesten.
Ze had er vanmiddag nog over dat de vd week ook te laat boven kwam toen het zo gezellig was. Voglende keer wilde ze erbij zijn..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe moet bij de club
voor als Zoe afvalt als clubmember
dit zijn twins..dezelfde gedachten en streken..weet wel Jef nekken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe moet bij de club
voor als Zoe afvalt als clubmember
Dat is waar maar het is nu wel klaar toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Mooizo. Een prima herinnering dat ze bij Eunice uit de buurt moet blijven
Nou ja een aantal wil niet mee op Jeff tochquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:47 schreef Puzzie het volgende:
Bezig met eliminatie praatjesen Bern doet nu alsof hun groepje uit elkaar is
Mwa niet echt....ze heeft ook nog steeds niet met Eunice gesproken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is waar maar het is nu wel klaar toch?
Maandag eliminatiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:48 schreef Puzzie het volgende:
Volgende week wordt meer duidelijk ,zegt Bern , diegene moet het nog allemaal goed uitdenken oid
[ afbeelding ]
Ze heeft haar brede bed meerdere keren beschikbaar gesteld aan Bern en Sasha.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat vind zij ook als iemand op haar bed gaat liggen dus btje vreemd.
Maar mirthe zal een zeggen maar ik lig nooit op iemand anders z'n bed
Oor mij wel en later er niet meer na.. ze blijft nu aan de gang. Dat ze Eunice links laat liggen en weer verder gaat..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:48 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa niet echt....ze heeft ook nog steeds niet met Eunice gesproken.
Heb hem wel ooit lekker zien dansenquote:
Tuurlijk ze is meer popi dan ze zelf denk te zijn..en wendy heeft haar ook ff de waarheid verteld , dat ze moet stoppen om er in te blijven .je weet wel Mirthe die niet tegen kritiek kan..quote:
babs zei ze net ookquote:
En Ice drinkt niet, en alcohol helpt wel mee met dit soort feestjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb hem wel ooit lekker zien dansen![]()
Hij zit niet zo vast in zijn stoere bro-zijn als Marciano het grote kind
Dat is absoluut een feit!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Heb hem wel ooit lekker zien dansen![]()
Hij zit niet zo vast in zijn stoere bro-zijn als Marciano het grote kind
Maar had het al over een haar die ze niet weg wil en net bedoelde ze volgens mij weer Euniequote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
babs zei ze net ook
want ze is ook wel grappig
kanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar had het al over een haar die ze niet weg wil en net bedoelde ze volgens mij weer Eunie
Mirteh en Eunie worden gewoon weer dominatrix met haar subjequote:
dat denk ik wel jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirteh en Eunie worden gewoon weer dominatrix met haar subje
Babs heeft dat wel vaker met mannenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 20:54 schreef Flow3r het volgende:
Hoor Babs nou : degene die zijn ego aan de kant kan zetten is het sterkste, ze noemt ook Marciano op, Babs is blind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |