Geef haar 2 bierquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Zooi weer aan het zuigen tegen Babs,,,over dan ga ik naar huis..Babs moet haar entertainen.
Dwingelandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Zoë weer moeilijk doen als het zo gaat wil ze naar huis![]()
Ze claimt Babette helemaal
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het kan nog erger !
Dat niemand hem er iets van zegt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan zij niet gewoon op kantoor gaan zitten en die smoel opnieuw een laag plamuur geven..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Zooi weer aan het zuigen tegen Babs,,,over dan ga ik naar huis..Babs moet haar entertainen.
Lekker hoor! Ik stuitte gisteravond ook op een afspeellijstje van hemquote:
Echt en Babette voedt haar er ook nog in.quote:
Ze heeft een hele fles Hugo gekregen van Babs,,alleen het is de bedoeling dat dit samen met wendy op kantoor gezellie wordt gedronken..babs wil niet nu op kantoor zitten met dit weer..zoals ze nu zegt het is niet meer hetzelfde als toen.quote:
Jaloers klein kind omdat zij ICE niet kan krijgen mogen anderen ook geen klik met iemand hebbenquote:
Echt Babette laat gaan..quote:
Ik zag pasgeleden een docu over hem , mooie nummers gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik stuitte gisteravond ook op een afspeellijstje van hem
"Jij moet gewoon naar Wendy of mij komen"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt en Babette voedt haar er ook nog in.
Heb ik ook gezien.. zo triest eigenlijk en zo jong nogquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag pasgeleden een docu over hem , mooie nummers gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |