Duidelijk, de nominaties komen er aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was net wel een apart moment, het nummer van Jeffrey van Red Hot Chili Peppers wordt gedraaid, Marciano tikt een paar keer zingend op de arm van Jeffrey en ineens knuffelt hij hem en zegt iets van 'mijn maat!!'
Ik word moe van dat spelletje tussen die tweequote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze blijven om elkaar heendraaien.. voordat het jaar om is gebeurd er echt nog wel iets.
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk, de nominaties komen er aan.
Iets houdt ze nog tegen.. ik denk dat ze beiden bang zijn om afgewezen te worden. Ze durven niet aan elkaar toe te geven.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word moe van dat spelletje tussen die twee
Bep gaat er ook compleet in mee , heel vermoeiendquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zo
Nee dit is wel echt..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze was op haar manier aan het draaikonten om de discussie te winnen.. Marcie bleef maar zeiken éjj éjj istie nau onderweg of nie..( 4x) geef nou gewoon ja of nee ... enz x10 toen liep Babbel wegquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A toch iets van een irritatie vanuit Babette haar kant
Alwéérquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neehee geef antwoord.. en dat keer tien. Was op dat halfjaarfeest toch ook.. hoe vaak vroeg hij toen niet “kan ik een man voor jou zijn”..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ze was op haar manier aan het draaikonten om de discussie te winnen.. Marcie bleef maar zeiken éjj éjj istie nau onderweg of nie..( 4x) geef nou gewoon ja of nee ... enz x10 toen liep Babbel weg
Mwah duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zo
Iets pver kier/ drank dat Babette gekocht heeftquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over bier drinken van Marciano, hij had er maar drie gedronken, daarna verstond ik het niet goed meer
lijkt wat op de splitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar benen staan bijna verticaal onder water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |