quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of het krukje saboteren....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk viel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ow, ow, nee oke, ik dacht dat je ff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het krukje saboteren....Daar zal ze juist van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag Bep weglopenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Liep Wendy nu net boos weg of was dat een geintje?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het krukje saboteren....Omg… ik voel het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Volgens mij was het een toneelstukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef schizolientje het volgende:
waar ging t nou over bij Babette en Marciano
Ja die bedoelde ikquote:
Dat was inderdaad ineens een spontaan moment van kameraadschapquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was net wel een apart moment, het nummer van Jeffrey van Red Hot Chili Peppers wordt gedraaid, Marciano tikt een paar keer zingend op de arm van Jeffrey en ineens knuffelt hij hem en zegt iets van 'mijn maat!!'
Marci was aan het jengelen ( 3 biertje op begreep ik) en wilde gewoon een ja/nee antwoord.. had Babbel geen zin meer inquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Liep Wendy nu net boos weg of was dat een geintje?
Over bier drinken van Marciano, hij had er maar drie gedronken, daarna verstond ik het niet goed meerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef schizolientje het volgende:
waar ging t nou over bij Babette en Marciano
Ze blijven om elkaar heendraaien.. voordat het jaar om is gebeurd er echt nog wel iets.quote:
A toch iets van een irritatie vanuit Babette haar kantquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Marci was aan het jengelen ( 3 biertje op begreep ik) en wilde gewoon een ja/nee antwoord.. had Babbel geen zin meer in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |