SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik had geen zin om te openenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik zat al te kijken of je opende
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Imi voegt weinig toe, zo jammer zal hel wel eens alleen zonder Rupert willen zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:08 schreef Limbus het volgende:
Sorry maar die immi mag ook wieberen en neem Eunice gelijk mee aub
Dat zei ik daarstraks al, die hobbelen er lustig op losquote:
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeftquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zei ik daarstraks al, die hobbelen er lustig op los
Altijd de aandacht weer trekkenquote:
En dan die String, volgens mij heeft ze zelf niet door dat die jurk zo doorschijntquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeft
Nou waarschijnlijk heeft ze wel voor de spiegel gestaan want dat doen ze allemaal tot in den treurnisquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die String, volgens mij heeft ze zelf niet door dat die jurk zo doorschijnt
Ik las net hier al een treffende.. Febo krijgt het allemaal cadeau die zelfverzonnen fratsen voor de kijkcijfersquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:17 schreef Dotteke het volgende:
Was een leuke middag, hebben ze weer leuk gedaan.
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk vielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had haar een stomp op die smoel gegeven vrees ikquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk viel
Beter een dikke kont dan geen kontquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Geweldig toch.. zegt ze ook gewoon dat ze een grote kont heeft
Ja Erik de geweldige kan alles zo goed.. hij kan dus nog niet eens een lijstje met punten optellenquote:
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?quote:
Of de FEBO brengt ze op deze ideetjesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik las net hier al een treffende.. Febo krijgt het allemaal cadeau die zelfverzonnen fratsen voor de kijkcijfers
Nou JW werd geroepen ,niet euniequote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had haar een stomp op die smoel gegeven vrees ik
Echt wel..quote:
O dacht eunice te horen ( zat te eten)quote:
Alleen tijdens de bekendmaking wilde ze tromgeroffel.. maar bescheiden Eunice drumt gewoon door het optreden van de winnaars heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat werd haar toch gevraagd om te doen?
Maar Mirthe wilde liever even een knuffelquote:
Nee , maar Eunie drong zich al opquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dacht eunice te horen ( zat te eten)
quote:
Of het krukje saboteren....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou echt “per ongeluk” tegen haar aan lopen zodat ze van die kruk viel
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ow, ow, nee oke, ik dacht dat je ff....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het krukje saboteren....Daar zal ze juist van genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag Bep weglopenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Liep Wendy nu net boos weg of was dat een geintje?
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of het krukje saboteren....Omg… ik voel het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Volgens mij was het een toneelstukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef schizolientje het volgende:
waar ging t nou over bij Babette en Marciano
Ja die bedoelde ikquote:
Dat was inderdaad ineens een spontaan moment van kameraadschapquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was net wel een apart moment, het nummer van Jeffrey van Red Hot Chili Peppers wordt gedraaid, Marciano tikt een paar keer zingend op de arm van Jeffrey en ineens knuffelt hij hem en zegt iets van 'mijn maat!!'
Marci was aan het jengelen ( 3 biertje op begreep ik) en wilde gewoon een ja/nee antwoord.. had Babbel geen zin meer inquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
Liep Wendy nu net boos weg of was dat een geintje?
Over bier drinken van Marciano, hij had er maar drie gedronken, daarna verstond ik het niet goed meerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef schizolientje het volgende:
waar ging t nou over bij Babette en Marciano
Ze blijven om elkaar heendraaien.. voordat het jaar om is gebeurd er echt nog wel iets.quote:
A toch iets van een irritatie vanuit Babette haar kantquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Marci was aan het jengelen ( 3 biertje op begreep ik) en wilde gewoon een ja/nee antwoord.. had Babbel geen zin meer in
Duidelijk, de nominaties komen er aan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:31 schreef xsaskiax het volgende:
Dat was net wel een apart moment, het nummer van Jeffrey van Red Hot Chili Peppers wordt gedraaid, Marciano tikt een paar keer zingend op de arm van Jeffrey en ineens knuffelt hij hem en zegt iets van 'mijn maat!!'
Ik word moe van dat spelletje tussen die tweequote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze blijven om elkaar heendraaien.. voordat het jaar om is gebeurd er echt nog wel iets.
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk, de nominaties komen er aan.
Iets houdt ze nog tegen.. ik denk dat ze beiden bang zijn om afgewezen te worden. Ze durven niet aan elkaar toe te geven.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik word moe van dat spelletje tussen die twee
Bep gaat er ook compleet in mee , heel vermoeiendquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zo
Nee dit is wel echt..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
ze was op haar manier aan het draaikonten om de discussie te winnen.. Marcie bleef maar zeiken éjj éjj istie nau onderweg of nie..( 4x) geef nou gewoon ja of nee ... enz x10 toen liep Babbel wegquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A toch iets van een irritatie vanuit Babette haar kant
Alwéérquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neehee geef antwoord.. en dat keer tien. Was op dat halfjaarfeest toch ook.. hoe vaak vroeg hij toen niet “kan ik een man voor jou zijn”..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ze was op haar manier aan het draaikonten om de discussie te winnen.. Marcie bleef maar zeiken éjj éjj istie nau onderweg of nie..( 4x) geef nou gewoon ja of nee ... enz x10 toen liep Babbel weg
Mwah duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk: Marciano is aangeschoten daarom doet hij zo
Iets pver kier/ drank dat Babette gekocht heeftquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over bier drinken van Marciano, hij had er maar drie gedronken, daarna verstond ik het niet goed meer
lijkt wat op de splitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar benen staan bijna verticaal onder water.
Madam Wijdbeens ...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Haar benen staan bijna verticaal onder water.
@Dottekequote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Ik zat er gewoon op te wachten, en ja hoor !
Zo vies om te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Die tong, veel muzikanten hebben een tikje als ze aan het spelen zijnquote:
Ik snap het ook niet , maar nu wil Eunie natuurlijk ook zo alle aandachtquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:45 schreef KinKiJan het volgende:
Deze was voor Jef..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:47 schreef Monique___ het volgende:
brabbel pakt zich een lekker bekertje witte wijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het kan nog erger !
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Geef haar 2 bierquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Zooi weer aan het zuigen tegen Babs,,,over dan ga ik naar huis..Babs moet haar entertainen.
Dwingelandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Dotteke het volgende:
Zoë weer moeilijk doen als het zo gaat wil ze naar huis![]()
Ze claimt Babette helemaal
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Het kan nog erger !
Dat niemand hem er iets van zegt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Kan zij niet gewoon op kantoor gaan zitten en die smoel opnieuw een laag plamuur geven..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Zooi weer aan het zuigen tegen Babs,,,over dan ga ik naar huis..Babs moet haar entertainen.
Lekker hoor! Ik stuitte gisteravond ook op een afspeellijstje van hemquote:
Echt en Babette voedt haar er ook nog in.quote:
Ze heeft een hele fles Hugo gekregen van Babs,,alleen het is de bedoeling dat dit samen met wendy op kantoor gezellie wordt gedronken..babs wil niet nu op kantoor zitten met dit weer..zoals ze nu zegt het is niet meer hetzelfde als toen.quote:
Jaloers klein kind omdat zij ICE niet kan krijgen mogen anderen ook geen klik met iemand hebbenquote:
Echt Babette laat gaan..quote:
Ik zag pasgeleden een docu over hem , mooie nummers gemaaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker hoor! Ik stuitte gisteravond ook op een afspeellijstje van hem
"Jij moet gewoon naar Wendy of mij komen"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt en Babette voedt haar er ook nog in.
Heb ik ook gezien.. zo triest eigenlijk en zo jong nogquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag pasgeleden een docu over hem , mooie nummers gemaakt
Wat is Hugo ?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft een hele fles Hugo gekregen van Babs,,alleen het is de bedoeling dat dit samen met wendy op kantoor gezellie wordt gedronken..babs wil niet nu op kantoor zitten met dit weer..zoals ze nu zegt het is niet meer hetzelfde als toen.
Vrij betaalbare mousserende wijn die in verschillende smaken te krijgen is ..quote:
Maar wel een mooie docuquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien.. zo triest eigenlijk en zo jong nog
Over wie heeft ze het, goed dat jij het kan verstaan. Lastig zonder micro en die muziek zo hardquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "De enige die ik echt kan spreken is Isaac want...."
Iemand moet nu echt zijn of haar bek opentrekken tegen haar. Ze zit in de Isaac wolk en die is de enige die geweldig is. Daar moet ze even vanaf 'getrapt'
Ze snapt niet dat het voor Isaac een spelletje is en hij haar eigenlijk alleen maar uit lachtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:54 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "De enige die ik echt kan spreken is Isaac want...."
Iemand moet nu echt zijn of haar bek opentrekken tegen haar. Ze zit in de Isaac wolk en die is de enige die geweldig is. Daar moet ze even vanaf 'getrapt'
Ah gore nep bubbels dus ....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Vrij betaalbare mousserende wijn die in verschillende smaken te krijgen is ..
in het kantoor en de code veranderen zodat ze er niet meer uit kan, prima idee!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:57 schreef Flow3r het volgende:
Ga aub in kantoor zitten manager
Hoop dat iemand haar daar nodig heeft
Niet te zuipenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
[..]
Sprankelwijn..soort bubbels met smaakjes..voor tieners ideaal.
Idd beterquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef xsaskiax het volgende:
De sfeer is daar echt goed momenteel, misschien niet zo'n gek idee als ze met een man of 15 tot het eind erin blijven (en wij vaker naar middagen/avonden als deze kunnen kijken),
Dit is toch veel leuker dan het gezeik en het gedoe (vind ik dan he)
Net ging het over Isaac en vond ze weer dat ze niet genoeg aandacht kreeg van Babbel tijdens het songfestival. Ze was alleen maar bezig en heeft amper kunnen genieten.. blablablaratelratelratelquote:Op zaterdag 13 mei 2023 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over wie heeft ze het, goed dat jij het kan verstaan. Lastig zonder micro en die muziek zo hard
Op die manier wordt dat gedrag ook nog eens in stand gehouden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kind is 20 hoor, dat is volwassen, snap niet dat Babs haar steeds als een klein kind behandeld
Eunie , JW en Zoe weg ermeequote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Kind is 20 hoor, dat is volwassen, snap niet dat Babs haar steeds als een klein kind behandeld
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Dat zijn ook twee plakstrips hoor Rupert en Imadiddin zitten elkaar af te lebberen in het zwembad waar iedereen in zit
Ach laat ze lekkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
dat constante geklefbek zou van mij dan weer niet hoeven
Mijn geduld was echt allang op geweest.. Babette kan er denk ik ook niet zo goed tegen als ze iemand verdrietig ziet en wil alles goed praten..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:00 schreef Silves het volgende:
Laat ik het zo zeggen, waar haalt bep dat Geduld vandaan, dit is toch niet uit te houden, dat iedereen met zijn schit naar haar komt, en vervolgens overal de schuld ervan te krijgen als ze het niet bevallen .
Erg dubbel ook, laatst zei ze min of meer hetzelfde over Zoe toen Wendy het voor haar opnam, maar dan toch steeds zo tegen Zoe lullen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:01 schreef Flow3r het volgende:
Rupo een immi hebben niet geroepen ik zou dit en dat nooit doen of oh mijn kinderen zien alles dat is het grote verschilquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JW
Ja dat snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan maakt iedereen zich zo druk om Eu en JW
Het is dat ik jou een schatje vindquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
especially for youuuuuuu
![]()
[ afbeelding ]
Niemand daar heeft last van ze maar Eunice en JW zijn een wel ander verhaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:04 schreef Limbus het volgende:
[..]
Rupo een immi hebben niet geroepen ik zou dit en dat nooit doen of oh mijn kinderen zien alles dat is het grote verschil
But hes a foolquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
He said, "Girl you better try to have fun, no matter what you do"!
Das ook vooral hier hoor .. en omdat Mirthe het woord "Tsssje" niet verdraagtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand daar heeft last van ze maar Eunice en JW zijn een wel ander verhaal.
Ja die sluit zich helemaal af. In directe verbinding met de Febo?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:11 schreef chufi het volgende:
Kan ICE een headset verbod krijgen @:FEBO ...
Nothing Compares 2 U zegt hij..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:11 schreef Puzzie het volgende:
Bep moet de tekst ff goed gaan luisteren van Marciano
Wanneer is het uur voorbij?
Sinead
Net goedquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:16 schreef xsaskiax het volgende:
Oeiiii dit vindt JW niet leuk, Babette haalt koude biertjes voor Marciano en Jeffrey.... aan hem wordt niets gevraagd!
Het gezicht van JW spreekt boekdelen
Dat komt er binnenkort nog wel vanquote:
Vandaag is blijkbaar de dag van verbroederingquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:18 schreef Silves het volgende:
Wat hangt Mirthe de hele tijd bij Jef? wil ze nu wel besties worden met de man die dood gewenst heeft? of dat hij bier koel heeft staan ..schijnheil 1ste klas.
Het is Babette die het tot nu toe tegen houdt, maar anders.....quote:
Meningen veranderen heel vaak en zelfs dagelijks..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:18 schreef Silves het volgende:
Wat hangt Mirthe de hele tijd bij Jef? wil ze nu wel besties worden met de man die dood gewenst heeft? of dat hij bier koel heeft staan ..schijnheil 1ste klas.
Het valt me iedere keer weer op hoeveel hij en ook anderen van muziek, films, acteurs, songteksten e.d. afwetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:17 schreef lojanda het volgende:
Jeff is wel een echte Michael Jackson fan
totdat Kim een brief stuurt...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag is blijkbaar de dag van verbroedering
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mijquote:
Zoe is de baby van de loodsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Bep al gemanipuleerd door Zoe, ze gaat meer rekening houden met Zoe
mens doe gewoon waar je zin in hebt
Bep zegt wel vaker dingen die ze niet echt nakomtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Kim is allang door met haar leven en met wenkbrauwen bezigquote:
Hugoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mij
ja maar niet bij Mirthe , die blijft hangen in de verleden tijd, ik denk dat ze nu ruzie heeft met de ander, en morgen is het weer anders als ze niet krijgt wat haar ikke wil..En wat dacht je van Jef, denk niet dat hij dit vergeet , de laatste stemming was hij de uitverkorene bij Mirthe..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Meningen veranderen heel vaak en zelfs dagelijks..
Bep praat Zoe gewoon naar de mond. Zoethoudertjes.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:22 schreef Flow3r het volgende:
Hoop dat Zoe nog effe doorzeurt zodat Bep het totaal zat wordtquote:Bep zegt wel vaker dingen die ze niet echt nakomt
Daar heeft ze de eerste 16 jaar van haar leven mee gelopen.quote:
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is Babette die het tot nu toe tegen houdt, maar anders.....
Ze heeft 1 fles hugo voor Zooi, 1 witte voor Wendy en haarzelf , en 1 fles rode wijn ..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja althans volgens mij zit er in die rode bekers andere drank ..wijn volgens mij
Wel leukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het valt me iedere keer weer op hoeveel hij en ook anderen van muziek, films, acteurs, songteksten e.d. afweten
Kijk toch verschillende wijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze heeft 1 fles hugo voor Zooi, 1 witte voor Wendy en haarzelf , en 1 fles rode wijn ..
Ze zegt de hele tijd, vind het belachelijk een paar weken geleden was hij nog met kim..dit houdt haar tegen 2de keus te zijn..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.
Vind hem helemaal geen type voor haarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt idd maar ik denk niet dat ze dat nog lang kan tegenhouden.. ze kan wel blijven ontkennen maar het is duidelijk dat ze hem echt wel leuk vindt.
Die is wel heel veel met sport bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:11 schreef ledn81 het volgende:
Deze pretletter doet ook lekker mee met de rest![]()
[ afbeelding ]
Dat zeg ik ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:24 schreef Silves het volgende:
[..]
ja maar niet bij Mirthe , die blijft hangen in de verleden tijd, ik denk dat ze nu ruzie heeft met de ander, en morgen is het weer anders als ze niet krijgt wat haar ikke wil..En wat dacht je van Jef, denk niet dat hij dit vergeet , de laatste stemming was hij de uitverkorene bij Mirthe..jaja de eliminaties komen eraan, dat zal het wel zijn.
Had na gisteren wel verwacht dat hij er wat van zou zeggenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:28 schreef pingu66 het volgende:
Eunice fĺikker nou eens op met Erik proberen te veranderen of belerend toe te spreken.
ja..maar ze deelt alles, dus die moet leeg zijn nu..de rode willen ze bewaren voor morgen , denk zelf dat deze nu ook sneuvelt.quote:
Veel jaren negentig muziek.. mijn staptijdquote:
Zei ze letterlijk ook.. ik ben toch geen tweede keus zei ze tegen Moraimaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze zegt de hele tijd, vind het belachelijk een paar weken geleden was hij nog met kim..dit houdt haar tegen 2de keus te zijn..
Toen ging ik vooral naar techno feestjes en zo nu en dan 90's discoquote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Veel jaren negentig muziek.. mijn staptijd![]()
Ee is hij ook niet.. veel te bezitterig en jaloers en Babette is een echte flierefluiter.. gaat never nooit niet werken.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vind hem helemaal geen type voor haar
Marciano kan geen echte lol maken ,zit teveel vast in zijn "stoere bro " zijn
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Keep on walking...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
klopt en hoop dat ze hem van zich af probeert te houden, maar zon, bier en lust..opgesloten en het is zo gebeurt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 19:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zei ze letterlijk ook.. ik ben toch geen tweede keus zei ze tegen Moraima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |