hij doet zijn bestquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het nummer vind ik wel goed maar zweefteef Duncan is voor mij teveel van het goede..
De mutsers zijn verdwenen geloof ik.quote:
Bedoel je nu het geluksknopje van Eunice?quote:
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sienekequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor songfestival begrippen een goed nummer, maar het is ook niet echt mijn smaak
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er weer een paar niet, zo moeilijk ook om op tijd te zijn.
Asociaal gedrag zie je daar wel vaker.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er weer een paar niet, zo moeilijk ook om op tijd te zijn.
Die was verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sieneke
weinig respekt vind ik hetquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.
Zoveel hebben ze ook niet te doen en zo moeilijk lijkt het mij niet om op tijd te zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... 'quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sieneke
Joan Frankaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... '
Treblequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... '
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |