Ze doet het ook met volle overgave.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef lojanda het volgende:
Dit zijn echt de evenementen waar Moraima op haar plek is.. je ziet gewoon dat ze hier van geniet.. echt leuk om te zien..
Dat dacht ik dus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat een vreselijke nummers heeft NL toch gehad
Als ze maar plezier hebben toch?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zolang ze playbacken en niet meezingen, prima, op enkele uitzonderingen na. Maar heb liever dat Erik en Eunice niet meezingen.
Omdat die stomme TROS toen de dienst uitmaakte, daarom hadden we ook Siekenequote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Wat een vreselijke nummers heeft NL toch voortgebracht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:39 schreef ledn81 het volgende:
Even dansen...als je wat voelt dit is mijn accu hoor![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Is dit nu Mr Bean of niet?quote:
Doet me denken aan Mr. Beanquote:
Ik zat ook verbaasd te kijken niet gewoon ff de knoopjes los doenquote:
Die maakt hij nooit open.. dat kan prima met die veel te grote overhemden maar met zo’n passend model gaat dat nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doet me denken aan Mr. Bean![]()
![]()
Waarvoor zouden er knoopjes opzitten?
Ja lekker in de zon zitten met een biertjequote:
Oh ik dacht hij vindt er geen hol aan,aan zijn blik te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker in de zon zitten met een biertje
Lekker gekquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:46 schreef Puzzie het volgende:
Eunie :Ík heb in deze bikini geskied , mijn kinderen schaamden zich kapot hihihi'
Ze hebben een prima middag zo te zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Cjeff en Sjenet brengen de hapjes
Frikadel denk ik?
[ afbeelding ]
Ben wel benieuwd, want Jeff kan nog redelijk zingenquote:
Ja samen met Jasperquote:
Ik heb Eunice heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat is op nu hoor, vervelende stiekemerd is ze.quote:
vind haar zelfs onbeschaamd en ordinair gewordenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Eunice heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat is op nu hoor, vervelende stiekemerd is ze.
Wie? Janet? Ik vind haar juist slank in die witte jurk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:53 schreef schizolientje het volgende:
ik hoorde Janbolle, zeggen dat hij niets is aangekomen maar als ik die bierbuik en borsten zo zie
Is toch ook lekker.. lekker drankje en hapje en dan gezelligheid onderling.. ik zou me ook goed vermaken danquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker in de zon zitten met een biertje
Nee, Janwillemquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie? Janet? Ik vind haar juist slank in die witte jurk.
Jan Wielemquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met 40+quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:57 schreef pingu66 het volgende:
Hoe Eunice ervo0k bij ĺigt af en toe met haar benen omhoog in net iets te korte broekjes.
Niet echt iets voor een vrouw van 40+
Vind deze kleur haar haar ook mooi staanquote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is alleen maar kirren en dan het gejank en geklaag van JW.. ik snap het ook niet.. voor mij alleen maar een hoop ergernis. Zij zijn zo niet van hoe ze zeggen te zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:51 schreef Puzzie het volgende:
Alles draait de laatste tijd om Eunie en JW , ik vind het onbegrijpelijk
Ik vind het echt een asowijfquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Eunice neemt lekker de ruimte op de bank
[ afbeelding ]
Jeff heeft dit al veel eerder meerdere keren al aangegeven. Hij zei nog ik zie alles tegen haar..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb Eunice heel lang het voordeel van de twijfel gegeven, maar dat is op nu hoor, vervelende stiekemerd is ze.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
vergeet nooit meer dat geintje met een handdoek ik het bed van Eunice, helemaal over de rooie was ze, wat moesten haar kinderen wel niet denken als ze dat zouden zien.
En nu: man op geilen, wippen, kirren als een krolse kat![]()
![]()
DOet hij goed hoorquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:05 schreef Puzzie het volgende:
![]()
![]()
https://i.gyazo.com/557e96ec93ecc76c10df083e99bdfb60.gif
Alles zo geil mogelijk uitstralen.. dat is tenminste wel hoe ze zich neerzet..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:01 schreef ledn81 het volgende:
Eunice neemt lekker de ruimte op de bank
[ afbeelding ]
Ik heb daar geen moeite mee, ook al kan ik niet zingenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:10 schreef lojanda het volgende:
Ze zijwegen van allen ook maar wat verlegen.. ik zou dat echt niet durven en dan al helemaal niet vol gas door die mic meezingen.
Als ik zing dan begon mijn hond altijd te huilen
Ik heb niet geluisterdquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De anekdote vond ik wel leuk. De mop ook een beetje, maar niet helemaal de plek
Het is haar leermeester.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:14 schreef ledn81 het volgende:
Live drummen![]()
Daar had Eunice het dus van afgekeken
Nee maar wel een foto van mijn vrouwquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:13 schreef schizolientje het volgende:
ik verstond de clou van de grap niet
Is het lang geleden, is het lang geleden?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zal ze wel persoonlijk kennen. Die gasten van Teach Inn komen uit hier uit Enschede
Van het Wilhelmus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Flow3r het volgende:
JW hoefde niet te oefenen want hij kende de tekst uit zijn hoofd
Heel lang geledenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het lang geleden, is het lang geleden?
Dat zegt ie netquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
JW zal ze wel persoonlijk kennen. Die gasten van Teach Inn komen uit hier uit Enschede
Schakel net weer in, maar zat ik dus toch goed.quote:
En dan met een koptelefoon op Mariah Carey voluit meelallen.. dacht wat hoor ik nu en was mijn hond die lag te loeien van mijn kattengejankquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb daar geen moeite mee, ook al kan ik niet zingen![]()
Zingen!
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan met een koptelefoon op Mariah Carey voluit meelallen.. dacht wat hoor ik nu en was mijn hond die lag te loeien van mijn kattengejank
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het lang geleden, is het lang geleden?
En een uiterst succesvolle deelnemer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik kent meer songfestivalliedjes dan uber songfestival kenner Gérard Joling
Oh moest dat? Geen idee ,maar ik moest ineens aan jan Vayne denkenquote:
quote:
Volgens mij wel, maar je hebt gelijk, die had/heeft een soortgelijk kapselquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh moest dat? Geen idee ,maar ik moest ineens aan jan Vayne denken
Je was serieus?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh moest dat? Geen idee ,maar ik moest ineens aan jan Vayne denken
Nee moet dat?quote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een uiterst succesvolle deelnemer.
Helemaal in z'n element op dit soort (karaoke)momentenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:19 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik kent meer songfestivalliedjes dan uber songfestival kenner Gérard Joling
Valt mee dat ze nog niemand is komen halen voor gezelschap..quote:
Bern gaat Arcade doen..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee moet dat?
Maar jan Vayne is wel een Zwollenaar en pianist
Die hebben ook altijd een hoop lol met elkaarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:24 schreef ledn81 het volgende:
Wendy en Babbel schudden even een pauze act / nummer uit de mouw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afschuwelijk nummer en die Duncan erbijquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bern gaat Arcade doen..
Ik dacht dat je een grapje maakte ivm Bern zijn haar![]()
Het moeten ook allemaal songfestival liedjes zijn.
Het nummer vind ik wel goed maar zweefteef Duncan is voor mij teveel van het goede..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afschuwelijk nummer en die Duncan erbij
Voor songfestival begrippen een goed nummer, maar het is ook niet echt mijn smaakquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Afschuwelijk nummer en die Duncan erbij
hij doet zijn bestquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het nummer vind ik wel goed maar zweefteef Duncan is voor mij teveel van het goede..
De mutsers zijn verdwenen geloof ik.quote:
Bedoel je nu het geluksknopje van Eunice?quote:
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sienekequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor songfestival begrippen een goed nummer, maar het is ook niet echt mijn smaak
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er weer een paar niet, zo moeilijk ook om op tijd te zijn.
Asociaal gedrag zie je daar wel vaker.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
Zijn er weer een paar niet, zo moeilijk ook om op tijd te zijn.
Die was verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sieneke
weinig respekt vind ik hetquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.
Zoveel hebben ze ook niet te doen en zo moeilijk lijkt het mij niet om op tijd te zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ze lokken het ook wel een beetje uit door een pauze na elk nummer.
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... 'quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vond het niet onaardig, alles beter dan Sieneke
Joan Frankaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... '
Treblequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
We hadden ook ooit die indiaan, en die dames met hun eigen taaltje, kan nooit kiezen bij welke van die 3 ik kan zeggen 'alles beter dan .... '
Detailsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
En toen flikkerde er een lamp naar benee op de "piano"
Het zou een goede zijn in Madame Arthurquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:33 schreef lojanda het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik moet toch altijd lachen als Bern iets zie doen
Dat is toch liefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:33 schreef ledn81 het volgende:
Sas leeft mee in de hoop dat Bern alle tonen haalt enzo[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Conchita BraatWurst staat op de uitkijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja werd echt wel tijd voor een pauzequote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:38 schreef ledn81 het volgende:
Wendy en Rupie![]()
![]()
Gelukkig hebben ze dit doorgezet
"Als het om de liefde gaat"![]()
[ afbeelding ]Ze deden het leuk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben er allemaal weer wat moois van gemaakt vanmiddag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wendy en Rupiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Nou dames en heren, wie was de beste volgens de Fokkers
Moraimaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Mirthe!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Als je het over leukste act hebt, dan die twee. Als je het over de beste zang en performance hebt, dan moet ik helaas, met nadruk helaas JW zeggenquote:
Beste zang gaat al niet op , het was een playbackshowquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je het over leukste act hebt, dan die twee. Als je het over de beste zang en performance hebt, dan moet ik helaas, met nadruk helaas JW zeggen
Jeff en Jasper ook maar Bern ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef lojanda het volgende:
Rupert en Wendy waren leuk maar Moraima was ook heel goed
Zeer zeker!quote:
Jeff mits zonder Jappie (en zonder playback)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Dan valt JW afquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beste zang gaat al niet op , het was een playbackshow
Ze mochten zelf kiezen of playback of meezingenquote:
Deelnemers en hun liedjesquote:
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Anouk en E10 waren top.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Was ook een goed nummer. Birds van Anouk
Ik heb oprecht een afkeer van die vrouw gekregen.quote:
Ook daar spelen weer allemaal dubbele agenda's terwijl we als kikkerlandje (qua producers) absolute wereldtop zijnquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de nummers zo hoor van de laatste jaren, wat heeft Nederland dan een beroerd nummer dit jaar naar het songfestival gestuurd
Ja echt om je te schamen..verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Als ik de nummers zo hoor van de laatste jaren, wat heeft Nederland dan een beroerd nummer dit jaar naar het songfestival gestuurd
D. maakt ze (meestal) maandelijks, er zijn 2 topics voorquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
Bij BB hebben we altijd polls in de COS. Ik maakte ze nooit, dus weet niet hoe.
iemand die dat nu even snel uit zijn mouw kan schudden om de de stemming in de COS te peilen?
Vond hier even snel overzichtje op de achtergrond van de deelnemers
Maar ze zijn zowaar eens snel en er lijkt al bijna uitslag te zijn![]()
[ afbeelding ]
Ach Ilse doet het prima in Duitslandquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef lojanda het volgende:
Common Linnets.. dat vind ik toch echt wel een heel goed nummer. Jammer dat er toen die Wurst met baard was want anders hadden zij echt wel gewonnen.
Deed ze echt heel erg leuk.. vol overgavequote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
iemand die dat nu even snel uit zijn mouw kan schudden om de de stemming in de COS te peilen?
[ afbeelding ]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn wetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deelnemers en hun liedjes
Janet - Tis Genoeg
Eunice - Vrede
Erik - De Troubadour
Moraima - Walk Along
Wendy, Mirthe, Sasha & Eunice - Alles heeft een ritme
Moraima - Ik hou van jou
Jeffrey & Jasper - Outlaw in 'em
Mirthe - Hemel & Aarde
JW - Ding-a-Tong*
Bern - Arcade
Wendy & Rupert - Als het om de liefde gaatDat gifjeSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik heb geen moment het gevoel gehad, dat ze naar de finale zouden gaan. Vreselijk nummer en ook nog eens vals gezongenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja echt om je te schamen..verschrikkelijk.
Volgens mij draaien ze allemaal nummers, die zijn uitgezonden naar het ESFquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn weten
Wel tof nummer
Outlaw in 'em niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het klopt sowieso niet , dat nummer wat je nu hoort is niet op ESF geweest bij mijn weten
Wel tof nummer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik bedoelde meer, hoe je dit soort polls hier maaktquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
D. maakt ze (meestal) maandelijks, er zijn 2 topics voor:
JAA / [POLL] Wie is jouw favoriete bewoner? Update: nieuwe poll op 04-04
JAA / [POLL] Wie is jouw MINST favoriete bewoner? Update: nieuwe poll 04-04
Die van Waylon nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij draaien ze allemaal nummers, die zijn uitgezonden naar het ESF
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Outlaw in 'em niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik had er ook meteen al niets mee en toen ze later overal gingen optreden was het nog echt heel erg vals ook.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen moment het gevoel gehad, dat ze naar de finale zouden gaan. Vreselijk nummer en ook nog eens vals gezongen
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:48 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had er ook meteen al niets mee en toen ze later overal gingen optreden was het nog echt heel erg vals ook.
Jawel hoor..quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel tof nummer
Was je niet de enigste, iets van 0 punten.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 17:56 schreef lojanda het volgende:
Dit nummer van Jeangu Macrooy heb ik ook niets mee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |