Vind haar niet veranderd, zeurt nog steeds, laat een ander het werk doen en staat zelf te schminkenquote:
Ja die zag ik idd.. Daarmee geeft Ice dus ook rare signalen af. Moet ie mee kappen of er speelt wel iets meer, maar dan is het nog raar met vriendin en kinderen thuisquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stond hier een vertraagd gifje/filmpje dat Isaac iets van Zoe aanpakt waarop je kan zien dat hij extra over haar duim strijkt en ze keek hem betekenisvol aan. Was een raar moment.
Ja en hij weet het, vaak wil hij niet met haar alleen zijn dan moet Babette er bij en het andere moment zit hij tijden met haar alleen op kantoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja die zag ik idd.. Daarmee geeft Ice dus ook rare signalen af. Moet ie mee kappen of er speelt wel iets meer, maar dan is het nog raar met vriendin en kinderen thuis
Ik zie het welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar niet veranderd, zeurt nog steeds, laat een ander het werk doen en staat zelf te schminken
Maar niet in Maastricht dus?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Babs denkt dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Dyslexie /dyscalculiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Mailtjes beantwoorden kan je nu ook, zegt Babette tegen Zoë
Kon Zoë geen mailtjes sturen? Hoorde haar wel vragen in het begin op iemand voor haar iets wilde kopieren en plakken
Kan mij wel voorstellen dat je zo niet in beeld wil zonder gebit in_O-quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zei het zelf in ieder geval dus vandaar
Er zit spellingscontrole op . Mijn kleindochter is ook dyslectisch maar die kan wel mailenquote:
Niet iedereen met dyslexie is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit spellingscontrole op . Mijn kleindochter is ook dyslectisch maar die kan wel mailen
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Kort gezegd Zoë voelt zich alleen.
Er zit verdorie de hele dag volk bij haar in dat kantoor
Ik kan me wel voorstellen dat je je daar alleen voelt, maar iedereen wat het inhoudt en dat je vooral in kantoor dingen zit te regelen , mensen laten shoppen terwijl je zelf niets kan doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Kort gezegd Zoë voelt zich alleen.
Er zit verdorie de hele dag volk bij haar in dat kantoor
Ze had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zit
Dat is ook zo, maar ik heb het idee dat ze ook wel een beetje dommig is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet iedereen met dyslexie is hetzelfde
Ik heb zo het vermoeden dat ze nog lang niet weg isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen zoeken je op als ze dat willen, niet omdat je dat afdwingt om te bewijzen dat ze goede vriendinnen zijn
Zoe wou manager worden , dan zit je op kantoor![]()
Hoe meer ze claimt, hoe harder mensen bij haar wegrennenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit hier ik wil ook gezien worden. In mijn hoofd zit dat je Wendy wel weer te vinden om te mutsen maar mij niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |