quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Julliehebbeneensoortbeeldvanmijdatikniet
vormijgevoelikmijheelverwegenzittenjulliebenedenenikhierboven
hetvoeltverwegendatwiliknietdatisnietmijnintentie
Babbel : "huhu huhu huhu huhu"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Julliehebbeneensoortbeeldvanmijdatikniet
vormijgevoelikmijheelverwegenzittenjulliebenedenenikhierboven
hetvoeltverwegendatwiliknietdatisnietmijnintentie
Met Ice supergrappig, superleukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
ikprobeermijneigendingtedoen
hetvoeltvoormijheelerg.......heelerg....
Voormijzelfvoelikmijnietanders en wil ik/
Maarvoormijngevoelvoelthetanders
mijngevoel voormijgevoellijkthetofjullienumeersamenzijn
Heb je dat gesprek toevallig vanmorgen gehoord dat ze het met Isaac er overhad hoe zijn vrienden over hun zou denken?quote:
tja en daardoor kunnen anderen niet eens even buurten omdat kantoor vol zitquote:
Dat denk ik ook, Babs is normaal zelf ook van het graag praten en inbreken om haar mening er tussentijds over te geven. Nu is ze wel erg stil. Dit zit denk ik ook al bij de Piramide van Cheopsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef schizolientje het volgende:
Dat oranje hoofd ook. Ik denk dat Babette denkt klets maar , als Babette weg is is zij aan de beurt, gewoon jaloers op de band die anderen hebben met elkaar
nee ze vertelde het net wel eventjes tegen Wendy denk geloof ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek toevallig vanmorgen gehoord dat ze het met Isaac er overhad hoe zijn vrienden over hun zou denken?
Weet nog wel dat Maddy sliep met haar kunstgebit in omdat ze niet wilde dat iedereen ervan afwistquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien hoor. Het lijkt mij wel broeien zo pruik dag en nacht op. En dan je eigen haar er nog onder.
Een vuilniszak?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ik ga straks wat anders aan doen"![]()
Ze hep het net aan
Gisteren stond hier een vertraagd gifje/filmpje dat Isaac iets van Zoe aanpakt waarop je kan zien dat hij extra over haar duim strijkt en ze keek hem betekenisvol aan. Was een raar moment.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nee ze vertelde het net wel eventjes tegen Wendy denk geloof ik.
"oh leuk joh"![]()
![]()
Zoe leeft echt in andere wereld en moet even terug naar de werkelijke wereld geholpen.
Hoop dat Babbel dat nu al beetje doet, maar Ice mag dat ook wel eens doen. Dan is het maar even huilen en niet leuk, maar dit gaat verkeerd op de langere duur
Moet je die uitdoen dan s'nachts?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet nog wel dat Maddy sliep met haar kunstgebit in omdat ze niet wilde dat iedereen ervan afwist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |