Gelukkig is JW een hele positieve man, kan alles, doet alles en vindt het allemaal prima, beetje zonnen, vakantie vieren, volgens Eunice zijn ze heel goed bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
JW heeft weer wat te zeiken om de zender van Bep
het maakt hem allemaal niets uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig is JW een hele positieve man, kan alles, doet alles en vindt het allemaal prima, beetje zonnen, vakantie vieren, volgens Eunice zijn ze heel goed bezig
Daarom zegt hij het ook zo vaak, het maakt hem niets uit, maar maakt zich er wel druk omquote:
Alleen maar, daarom ook vermakelijk omdat hij dat zo vaak roept , want het is idd het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom zegt hij het ook zo vaak, het maakt hem niets uit, maar maakt zich er wel druk om
Ze zijn er heel serieus mee bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik helemaal in zijn nopjes. Samen met Mirthe bezig voor het songfestival
Op opa hoef je sowieso niet te rekenenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:33 schreef Sestra666 het volgende:
Strijden motten ze, man man.. hoe makkelijk kun je winnen daar
Had ik net getyptquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan?..int kort...
Haar gezicht wordt ook niet bruin, dat is oranje van de make-upquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
ik hoor Zoe nu al 3 keer moederen over Isaac, doe je nou van die lange sokken aan met dit weer ( haar woorden) en zo wordt iets echt niet bruin enz En weer een nieuw monsterlijk ensemble aan waar alles door heen en over heen puilt, Waar zijn je echte vrienden als je ze nodig hebt. TEgen mij zouden ze het echt wel ( mogen) zeggen dat ik beter iet anders aan kan doen
Ook weer allemaal uit een buuk zeker? Beter eerst een hersenpan aanschaffen!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice praat met Rupert terwijl hij op de wc zit.
Ze heeft het over astrologische karma en dat ze meer geduld moet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |