Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is verkozen tot manager terwijl totaal onverdiend
Oranje is mijn kleur nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
O de boezem van Zoe, altijd dat gedeelte wat te zien is wordt ook gepoeierd
Ik zou het niet weten maar ze zal vast 'normaal' doenquote:
Zover ik weet nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik toch samen Frizzle Sizzle doen? Of is er vervanging voor eunice gevonden?
Ja, dat heeft ze zeker, is ook een leuke meid om te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie heeft een prachtfiguurtje
[ afbeelding ]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Mailtjes beantwoorden kan je nu ook, zegt Babette tegen Zoë
Kon Zoë geen mailtjes sturen? Hoorde haar wel vragen in het begin op iemand voor haar iets wilde kopieren en plakken
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.
Een van de mooiste meiden ,en zeker qua uiterlijk , Wendy vind ik mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze zeker, is ook een leuke meid om te zien
Als je dyslexie hebt wordt het een stuk lastiger , maar het lukt haarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.
Die type fouten kijken ze vast niet naarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je dyslexie hebt wordt het een stuk lastiger , maar het lukt haar
Ja Wendy heeft ook wel iets maar ik vind haar altijd zo bedenkelijk kijken, ze donkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de mooiste meiden ,en zeker qua uiterlijk , Wendy vind ik mooi
Mirthie kan ook vreselijke koppen trekkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wendy heeft ook wel iets maar ik vind haar altijd zo bedenkelijk kijken, ze donker
En moet eens van de eyeliner afblijvenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie kan ook vreselijke koppen trekken
Vind dat juist mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet eens van de eyeliner afblijven
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:05 schreef Puzzie het volgende:
ik voorzie dat Mirthie en Euinie wel weer dinnetjes worden
Beetje domquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik het alweer gebeuren, zo jammer
Ik zie het nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik hoop echt dat Mirthie complete afstand neemt en alleen uit beleefdheid contact houdt
Ik hou het wel vol, kan dat uitgestreken smoelwerk, met haar zogenaamd onschuldige blik, niet meer zienquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
Eunie weer haar hakken aan , terwijl die zizzles juist met blote voeten optraden (als ik het goed heb)
Ze zal wel denken dat het sexy isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
Eunie hakken aan , terwijl die zizzles juist met blote voeten optraden (als ik het goed heb)
Ja ego vrouwtjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zal wel denken dat het sexy is
Jepquote:
Jaquote:
Blote voeten en pastel tintenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaVreselijk nummer ook ..Alsof je naar kleuters zat te kijken, of kinderen voor kinderen
Vreselijk!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blote voeten en pastel tinten
Zoeter dan zoet was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |