Ik nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies Mirthe is zo wispelturig... het zou goed zijn voet bij stuk te houden maar.... ben er bang voor.
Ik hoop zo dat je gelijk hebt Engine...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Die is zo klaar met Eunice, dat komt niet meer goed.
Misschien is ze wel een lief meisje.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
die gaat weer downsizen hoor. Toen ze heel boos was op kenzy ook, ze zou het wel even vertellen...NOT!
Gisteren deed ze het eigenlijk al toen ze die gele kaart kreeg: blablabla 'ik hou van jou hoor eunice...'blablabla. Heb nou eens ballen om heel eunice te droppen en stop met lief meisje spelen.
Ik hoop het Engine maar ik ben dat ze te goed van vertrouwen is en haar wel vergeeft.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Dat sowieso!quote:
ze is ook heel lief , zat gister veel opgekropte woede bij haar en dat voorval met eunice was juist de spreekwoordelijke druppel , en toen kwam alles eruit op verkeerde manierquote:
Denk dat het na een goed gesprek wel weer goed komt, maar het wordt niet meer wat het was.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 07:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik niet![]()
eunice is dominant intimiderend wijfquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het na een goed gesprek wel weer goed komt, maar het wordt niet meer wat het was.
Eunice weet inmiddels dat ze niet alles meer naar haar hand kan zetten, want niet Mirthe, maar Eunice heeft gezichtsverlies overgehouden aan dit.
Wel goed komt...ja ze zal geen oorlog tegen Eunice gaan voeren maar de tijd van samen acro yoga en weet ik wat is voorbij (denk ik). Komende maand hoeft ze Eunice niet te zien.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat het na een goed gesprek wel weer goed komt, maar het wordt niet meer wat het was.
Eunice weet inmiddels dat ze niet alles meer naar haar hand kan zetten, want niet Mirthe, maar Eunice heeft gezichtsverlies overgehouden aan dit.
Het heeft nog lang geduurd tot het tot een botsing kwam met de dominante Eunice.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:15 schreef engine het volgende:
[..]
Wel goed komt...ja ze zal geen oorlog tegen Eunice gaan voeren maar de tijd van samen acro yoga en weet ik wat is voorbij (denk ik). Komende maand hoeft ze Eunice niet te zien.
Die spoort echt niet. Compleet blind voor haar eigen gedrag. Ik heb ook niet het idee dat ze er zelf echt gelukkig van wordt. Ze lijkt juist erg zoekende en doet maar wat.quote:
als ze eerst haar eigen gedrag gaat bekijkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die spoort echt niet. Compleet blind voor haar eigen gedrag. Ik heb ook niet het idee dat ze er zelf echt gelukkig van wordt. Ze lijkt juist erg zoekende en doet maar wat.
Geen wonder dat haar pruiken er uit zien als verlaten vogelnesten. Ze slaapt er mee.quote:
dat zegt ze nu , sorry ik geloof niks meer van eunicequote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice praat met Rupert terwijl hij op de wc zit.
Ze heeft het over astrologische karma en dat ze meer geduld moet hebben.
Dag en nacht camera's op je gericht, dan moet je welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen wonder dat haar pruiken er uit zien als verlaten vogelnesten. Ze slaapt er mee.
We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dag en nacht camera's op je gericht, dan moet je wel
morrie is eigenwijs en zal en moest nieuwe pruik hebbenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
We hebben haar eigen haar vaak genoeg gezien. Ze kan ook 's nachts een sjaal omdoen. Die zijn er speciaal voor kroeshaar te beschermen.
Ik zag een dekbed om haar heen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:02 schreef schizolientje het volgende:
zag Zoe al weer met een badhandoek om bij Isaac in de doucheruimte en later met mini slaapjurkje
Het is wel zo dat als je een crush op iemand hebt je hersens je voortdurend naar die persoon toesturen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:02 schreef schizolientje het volgende:
zag Zoe al weer met een badhandoek om bij Isaac in de doucheruimte en later met mini slaapjurkje
Mijn hemel wat een achterlijk wijfquote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
Als haar pruiken gewassen zijn loopt ze zonder pruik en iedereen vindt het veel leuker staan. Ook is ze regelmatig geknipt door Wendy wat gewoon op de streams was.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.
Ze is wel degelijk zonder pruik in beeld geweest. Ze heeft echt kroeshaar. Niet als Rupert of Marciano. Ze zat toen gewoon bij de andere bewoners. Die vonden haar eigen haar haar goed staan.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
t zal wel een groot "trauma"zijn, ze is nooit in beeld zonder pruik en ze gebruikt ook die sjaaltjes niet en haar echte haar moet al wel een keer geknipt of geschoren zijn.
oke, ik heb t nooit gezien en ook geen screenshots, best benieuwd naarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Als haar pruiken gewassen zijn loopt ze zonder pruik en iedereen vindt het veel leuker staan. Ook is ze regelmatig geknipt door Wendy wat gewoon op de streams was.
Ik heb het ook nog nooit gezien hoor. Het lijkt mij wel broeien zo pruik dag en nacht op. En dan je eigen haar er nog onder.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
oke, ik heb t nooit gezien en ook geen screenshots, best benieuwd naar
Mr bean vibesquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Die bekken die Erik trekt als hij zich scheert...
Van die superkorte broekjes en dan met der benen wijd of omhoog zodat je haar slip/string zietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:33 schreef schizolientje het volgende:
Eunice staat ook vaker in de blote billen, als ze bukt gister en nu met dit broekje vlgs mij was ze eerder niet zo vrij
en dan natte plekken op de broekje van zweten na sporten geen gezichtquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van die superkorte broekjes en dan met der benen wijd of omhoog zodat je haar slip/string ziet
Ja dat kan gebeuren als je aan het sporten bent is ook normaal.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
en dan natte plekken op de broekje van zweten na sporten geen gezicht
hij zit daar in kantoor ook niet om te babbelen maar om te internetten. Vaak hoort hij niet eens als Zoe praat of iets vraagt of doet hij net alsofquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Isaac maakt zijn zinnen ook vaak niet af en mompelt dan wat
Hij is volgens mij nu ook weer aan het shoppen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:52 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij zit daar in kantoor ook niet om te babbelen maar om te internetten. Vaak hoort hij niet eens als Zoe praat of iets vraagt of doet hij net alsof
Heuptasjes aan het scrollen, erg belangrijk voor de groep en als je op reis wil .Oh nee ze mogen niets mee nemen. Affijn altijd makkelijk als je weet wat er te koop is in de real world . Gelukkig zijn zwitsal baby olie naast m bij de handquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is volgens mij nu ook weer aan het shoppen.
en ik denk dat Isaac dit ook helemaal geweldig vindt en er mee aan de haal gaat waar hij het ook maar bij kan ook gebruiken, echt zo n naar lachje op zijn gezicht ook , en maar scrollen. DAt zouden wij nog onbeleefd vinden als je met iemand in gesprek zitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn niet haar mensen die daar zitten zegt Zoë alleen jij ( Isaac)match ik mee
Met babette matcht ze niet ze veel die is bijvoorbeeld niet zo structureel.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:02 schreef Dotteke het volgende:
Het zijn niet haar mensen die daar zitten zegt Zoë alleen jij ( Isaac)match ik mee
Met babette matcht ze niet ze veel die is bijvoorbeeld niet zo structureel.
Interessant .....quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:15 schreef Dotteke het volgende:
Op beide streams dames voor de spiegel op 1 mirthe op 2 moraima
Denk dat de Febo wel fan van haar is, dus zie haar niet zomaar vertrekken. Ze maakt wel TV.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:19 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Interessant .....![]()
Ook een beetje klaar met Morrie en haar camera toneelstukjes. En soms haar diva gedrag
Wendy heeft het echte haar weleens geverfd dus misschien ook wel geknipt.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:03 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat de Febo wel fan van haar is, dus zie haar niet zomaar vertrekken. Ze maakt wel TV.
Daar is ze dan...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:11 schreef spapaars het volgende:
Als je het net over de duivel hebt
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Daar is ze dan...Dikkertje dab zonder sombrero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ik vind het rot voor haar wat er gisteren gebeurd heeft maar ze mag er wat mij betreft nu wel mee stoppen. Ze heeft het volgens mij met iedereen er al over gehad.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mirte en Jasper hadden een wc gesprek.![]()
Jasper raadde Mirthe aan niet te blijven vingerwijzen. Ze heeft al veel steun gekregen en nu is het beter dat ze het los gaat laten.
Ja zegt Mirthe, ik ga het vanavond los laten maar nu moet ik het er soms nog over hebben.
Ik denk dat ze beter het advies van Jasper kan aannemen. Klaar is klaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mirte en Jasper hadden een wc gesprek.![]()
Jasper raadde Mirthe aan niet te blijven vingerwijzen. Ze heeft al veel steun gekregen en nu is het beter dat ze het los gaat laten.
Ja zegt Mirthe, ik ga het vanavond los laten maar nu moet ik het er soms nog over hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zoe wordt een van zijn bijvrouwen, elk stadje 'n ander schatjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:37 schreef schizolientje het volgende:
En Isaac nog steeds aan het internetten en Zoe voor de spiegel. Ik denk dat ze zijn gaan samenwonen
nee al 2 weken niet meer , maar iedereen is rustiger na de aanpak van k5 ook jefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)
En toen werd je schizolientje 😉quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Bull shit verhaar van Sasha over slaap inhalen enz. Ik deed 25 jaar nachtdiensten week op week af en kon perfect omschakelen of slaap inhalen of tijdstippen slaap veranderen en inhalen
is bij myrthe 1 oor in , ander oor uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:38 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze beter het advies van Jasper kan aannemen. Klaar is klaar.
niet iedereen is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Bull shit verhaar van Sasha over slaap inhalen enz. Ik deed 25 jaar nachtdiensten week op week af en kon perfect omschakelen of slaap inhalen of tijdstippen slaap veranderen en inhalen
Maar de ene persoon kan er beter tegen dan de ander.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
Ja Bern niet denk ik zo...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar de ene persoon kan er beter tegen dan de ander.
Dom kind vind ik wat te ver gaan. Ze is gewoon te goed van vertrouwen.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
dom kind myrthe en vanavond zeurt ze er nog over
Net zoals de kamerwisselgedoe met Kenzy dat liet Mirthe ook na 1 dag los.......quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:45 schreef Deisyy het volgende:
*BREAKING*
Mirthe gaat vanavond het gedoe met Eunice loslaten.
Eerst uitpraten en dan loslaten? Of meteen vanavond loslatenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:45 schreef Deisyy het volgende:
*BREAKING*
Mirthe gaat vanavond het gedoe met Eunice loslaten.
bedoel ze is zeker niet dom ,maar naiefquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:47 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Net zoals de kamerwisselgedoe met Kenzy dat liet Mirthe ook na 1 dag los.......
Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff alle huidschilvers en tarrels los weken
Ik denk dat uitpraten met Eunice weinig zin heeft, die kijkt een beetje moeilijk en onschuldig, doet alsof ze zich van geen kwaad bewust is, zegt toch sorry en doet morgen weer hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eerst uitpraten en dan loslaten? Of meteen vanavond loslaten
Natuurlijk niet , ik heb haar in die acht maanden vaker boos gezien en haar zien scheldenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef pingu66 het volgende:
Im geloof trouwens niet dat Mirthe nooit boos wordt of scheld in haar leven. Ik denk eerder dat ze geleerd heeft haar woede te beheersen in het verleden. ( aanname)
Eens, maar ik hoop ook echt dat Mirthie daar nu bewust van is en daar naar gaat handelenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat uitpraten met Eunice weinig zin heeft, die kijkt een beetje moeilijk en onschuldig, doet alsof ze zich van geen kwaad bewust is, zegt toch sorry en doet morgen weer hetzelfde.
ik zit net met een bak koffie voor mequote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Eerst ff je koffie weg zetten voor je gaat lezen
Ze zitten daar vrijwel uit de wind en het is best warmquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Ongelooflijk dat ze al in bikini rondlopen.
Het is hier 16 graden, daar lijkt het de hele week al hoogzomerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:54 schreef Judiwi het volgende:
Ongelooflijk dat ze al in bikini rondlopen.
dat is pas lekkerquote:
Op tijd beginnen is altijd een goed ideequote:
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestivalquote:
ja juist bijna vergetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestival
Jeejquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel verstandig want vanavond is het echte reuze gezellige songfestival
Ik zie dit ook. Volgens mij is ze toch wel wat geschokken, toen Bern een tijdje geleden tegen haar zei dat zijn emmer een beetje vol zat met hel probleemgedrag van Sas, na een feestje. Ze zei toen dat dat niet meer zou gebeuren. Inderdaad heb ik haar ook daarna niet meer zo vaak/veel zien drinken, wat positief blijkt voor haar stemming. Ze lacht ook veel meer.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat doet inprincipe iedereen die u nog in de loods zitten zelfs saaie Bern en Sas. Sas zie ik nooit meer boos zijn op Bern. ( drinkt ze niet meer?)
Niet mee eens. De een kan makkelijker omschakelen dan de ander. Heb zelf ook nachtdiensten gedaan. Na 2 nachtdiensten, had ik toch echt 2 dgn nodig om weer terug te zijn in normaal bioritme.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 10:39 schreef schizolientje het volgende:
JW heeft ook Erik, daar biljart hij tafeltennist hij veel mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft alleen JW en JW heeft alleen Eunice
zet ze maar samen op de stip als er een duel komt
of duet zoals Mirthe zegt![]()
Ik krijg hier een heel naar gevoel van...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Het was net zo gezellig hier met Ice, wat denk je wat je vrienden voor ons vinden had ze hem gevraagd
Meent ze nu ech tdat ze samen wat hadden
@:5thencounter had gisteren een vertraagd filmpje dat je zag dat Ice met zijn duim over de duim van Zoë streek toen ze hem wat gaf
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Eunice heeft alleen JW en JW heeft alleen Eunice
zet ze maar samen op de stip als er een duel komt
of duet zoals Mirthe zegt![]()
Erik heeft meer mensen dan JWquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW heeft ook Erik, daar biljart hij tafeltennist hij veel mee.
Trouwens hij praat wel met iedereen.
Eunice ook wel maar iets minder.
Ik vond het zo raar wat ze tegen Babette vertelde helaas kreeg ik niet alles mee.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik krijg hier een heel naar gevoel van...
Ja en toch zie ik JW en Eunice minder vaak samen als in het begin.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft meert mensen dan JW
Bovendien heeft JW hem best wel laten barsten sinds hij met Eunice is
Dit jaquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Erik heeft meert mensen dan JW
Bovendien heeft JW hem best wel laten barsten sinds hij met Eunice is
Waar ging dat over dan?..int kort...quote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het zo raar wat ze tegen Babette vertelde helaas kreeg ik niet alles mee.
ze hebben gisteren weer liggen plakken in de kas, en nu weer samen zonnenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toch zie ik JW en Eunice minder vaak samen als in het begin.
Gelukkig is JW een hele positieve man, kan alles, doet alles en vindt het allemaal prima, beetje zonnen, vakantie vieren, volgens Eunice zijn ze heel goed bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:53 schreef Puzzie het volgende:
JW heeft weer wat te zeiken om de zender van Bep
het maakt hem allemaal niets uitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig is JW een hele positieve man, kan alles, doet alles en vindt het allemaal prima, beetje zonnen, vakantie vieren, volgens Eunice zijn ze heel goed bezig
Daarom zegt hij het ook zo vaak, het maakt hem niets uit, maar maakt zich er wel druk omquote:
Alleen maar, daarom ook vermakelijk omdat hij dat zo vaak roept , want het is idd het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom zegt hij het ook zo vaak, het maakt hem niets uit, maar maakt zich er wel druk om
Ze zijn er heel serieus mee bezigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Erik helemaal in zijn nopjes. Samen met Mirthe bezig voor het songfestival
Op opa hoef je sowieso niet te rekenenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:33 schreef Sestra666 het volgende:
Strijden motten ze, man man.. hoe makkelijk kun je winnen daar
Had ik net getyptquote:Op zaterdag 13 mei 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Waar ging dat over dan?..int kort...
Haar gezicht wordt ook niet bruin, dat is oranje van de make-upquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:02 schreef schizolientje het volgende:
ik hoor Zoe nu al 3 keer moederen over Isaac, doe je nou van die lange sokken aan met dit weer ( haar woorden) en zo wordt iets echt niet bruin enz En weer een nieuw monsterlijk ensemble aan waar alles door heen en over heen puilt, Waar zijn je echte vrienden als je ze nodig hebt. TEgen mij zouden ze het echt wel ( mogen) zeggen dat ik beter iet anders aan kan doen
Ook weer allemaal uit een buuk zeker? Beter eerst een hersenpan aanschaffen!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 08:32 schreef Rhosyn het volgende:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Julliehebbeneensoortbeeldvanmijdatikniet
vormijgevoelikmijheelverwegenzittenjulliebenedenenikhierboven
hetvoeltverwegendatwiliknietdatisnietmijnintentie
Babbel : "huhu huhu huhu huhu"quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
Julliehebbeneensoortbeeldvanmijdatikniet
vormijgevoelikmijheelverwegenzittenjulliebenedenenikhierboven
hetvoeltverwegendatwiliknietdatisnietmijnintentie
Met Ice supergrappig, superleukquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
ikprobeermijneigendingtedoen
hetvoeltvoormijheelerg.......heelerg....
Voormijzelfvoelikmijnietanders en wil ik/
Maarvoormijngevoelvoelthetanders
mijngevoel voormijgevoellijkthetofjullienumeersamenzijn
Heb je dat gesprek toevallig vanmorgen gehoord dat ze het met Isaac er overhad hoe zijn vrienden over hun zou denken?quote:
tja en daardoor kunnen anderen niet eens even buurten omdat kantoor vol zitquote:
Dat denk ik ook, Babs is normaal zelf ook van het graag praten en inbreken om haar mening er tussentijds over te geven. Nu is ze wel erg stil. Dit zit denk ik ook al bij de Piramide van Cheopsquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:17 schreef schizolientje het volgende:
Dat oranje hoofd ook. Ik denk dat Babette denkt klets maar , als Babette weg is is zij aan de beurt, gewoon jaloers op de band die anderen hebben met elkaar
nee ze vertelde het net wel eventjes tegen Wendy denk geloof ik.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek toevallig vanmorgen gehoord dat ze het met Isaac er overhad hoe zijn vrienden over hun zou denken?
Weet nog wel dat Maddy sliep met haar kunstgebit in omdat ze niet wilde dat iedereen ervan afwistquote:Op zaterdag 13 mei 2023 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit gezien hoor. Het lijkt mij wel broeien zo pruik dag en nacht op. En dan je eigen haar er nog onder.
Een vuilniszak?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:22 schreef ledn81 het volgende:
Zoe : "ik ga straks wat anders aan doen"![]()
Ze hep het net aan
Gisteren stond hier een vertraagd gifje/filmpje dat Isaac iets van Zoe aanpakt waarop je kan zien dat hij extra over haar duim strijkt en ze keek hem betekenisvol aan. Was een raar moment.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
nee ze vertelde het net wel eventjes tegen Wendy denk geloof ik.
"oh leuk joh"![]()
![]()
Zoe leeft echt in andere wereld en moet even terug naar de werkelijke wereld geholpen.
Hoop dat Babbel dat nu al beetje doet, maar Ice mag dat ook wel eens doen. Dan is het maar even huilen en niet leuk, maar dit gaat verkeerd op de langere duur
Moet je die uitdoen dan s'nachts?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet nog wel dat Maddy sliep met haar kunstgebit in omdat ze niet wilde dat iedereen ervan afwist
Vind haar niet veranderd, zeurt nog steeds, laat een ander het werk doen en staat zelf te schminkenquote:
Ja die zag ik idd.. Daarmee geeft Ice dus ook rare signalen af. Moet ie mee kappen of er speelt wel iets meer, maar dan is het nog raar met vriendin en kinderen thuisquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren stond hier een vertraagd gifje/filmpje dat Isaac iets van Zoe aanpakt waarop je kan zien dat hij extra over haar duim strijkt en ze keek hem betekenisvol aan. Was een raar moment.
Ja en hij weet het, vaak wil hij niet met haar alleen zijn dan moet Babette er bij en het andere moment zit hij tijden met haar alleen op kantoor.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja die zag ik idd.. Daarmee geeft Ice dus ook rare signalen af. Moet ie mee kappen of er speelt wel iets meer, maar dan is het nog raar met vriendin en kinderen thuis
Ik zie het welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind haar niet veranderd, zeurt nog steeds, laat een ander het werk doen en staat zelf te schminken
Maar niet in Maastricht dus?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:23 schreef Dotteke het volgende:
Babs denkt dat de waarheid ergens in het midden ligt.
Dyslexie /dyscalculiequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Mailtjes beantwoorden kan je nu ook, zegt Babette tegen Zoë
Kon Zoë geen mailtjes sturen? Hoorde haar wel vragen in het begin op iemand voor haar iets wilde kopieren en plakken
Kan mij wel voorstellen dat je zo niet in beeld wil zonder gebit in_O-quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze zei het zelf in ieder geval dus vandaar
Er zit spellingscontrole op . Mijn kleindochter is ook dyslectisch maar die kan wel mailenquote:
Niet iedereen met dyslexie is hetzelfdequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zit spellingscontrole op . Mijn kleindochter is ook dyslectisch maar die kan wel mailen
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zitquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Kort gezegd Zoë voelt zich alleen.
Er zit verdorie de hele dag volk bij haar in dat kantoor
Ik kan me wel voorstellen dat je je daar alleen voelt, maar iedereen wat het inhoudt en dat je vooral in kantoor dingen zit te regelen , mensen laten shoppen terwijl je zelf niets kan doenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
Kort gezegd Zoë voelt zich alleen.
Er zit verdorie de hele dag volk bij haar in dat kantoor
Ze had het kunnen wetenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zit
Dat is ook zo, maar ik heb het idee dat ze ook wel een beetje dommig is.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet iedereen met dyslexie is hetzelfde
Ik heb zo het vermoeden dat ze nog lang niet weg isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze mag blij zijn dat ze er überhaupt (nog) zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mensen zoeken je op als ze dat willen, niet omdat je dat afdwingt om te bewijzen dat ze goede vriendinnen zijn
Zoe wou manager worden , dan zit je op kantoor![]()
Hoe meer ze claimt, hoe harder mensen bij haar wegrennenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:32 schreef Dotteke het volgende:
Ik zit hier ik wil ook gezien worden. In mijn hoofd zit dat je Wendy wel weer te vinden om te mutsen maar mij niet
Een beetje zoals Mirthe? Ook al zo'n flierefladderaar?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef ledn81 het volgende:
Kortom Zoë gaat straks ook roken. Dan kan ze gezellig mee met Babbel![]()
Dat is Zoe absoluut nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een beetje zoals Mirthe? Ook al zo'n flierefladderaar?
Ze had nu lekker buiten kunnen zitten kletsen en etenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:33 schreef schizolientje het volgende:
al met al zit ze weer de hele dag in kantoor tnt
Wel handig dat ze alle inlogcodes meteen maar op haar lijf heeft opgeschrevenquote:
Scheldwoorden mag niet meer (en terecht) maar er half naakt en als een **** bij lopen mag dan weer welquote:
Lijkt me niet verstandigquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Verzin jij maar eens een woord voor Zoe
ik zit even te denken : had Erik vorig geen korte broeken aan?quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
Mooi buiten, iedereen zit alleen met korte broek of zomerkleren en Erik met zijn schoenen en lange broek en blouse aan
Owww sorry...thnxquote:Op zaterdag 13 mei 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik net getyptover wat de vrienden van Isaac van haar en Isaac zouden denken.
Dotteke in JAA / [JAA COS #1697] Doet Mirthe het, of doet ze het niet.
Ik heb geen idee ik zie hem wel eens in een kort sportbroekjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zit even te denken : had Erik vorig geen korte broeken aan?
Maar niet buiten toch? of welquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik zie hem wel eens in een kort sportbroekje
Daarom verdiend ze de eindstreep ook nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
De grote smoel van Zoe matcht niet met de werkelijkheid want zou bij alle eliminaties opzichtig gefaald hebben en staat zwaar onderaan qua opbrengsten tijdens verdienopdrachten. En toch heeft ze bescherming vanwege alle invloedrijke figuren daar.
Eensquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze is verkozen tot manager terwijl totaal onverdiend
Oranje is mijn kleur nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:47 schreef Dotteke het volgende:
O de boezem van Zoe, altijd dat gedeelte wat te zien is wordt ook gepoeierd
Ik zou het niet weten maar ze zal vast 'normaal' doenquote:
Zover ik weet nietquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze gaan denk ik toch samen Frizzle Sizzle doen? Of is er vervanging voor eunice gevonden?
Ja, dat heeft ze zeker, is ook een leuke meid om te zienquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:54 schreef Puzzie het volgende:
Mirthie heeft een prachtfiguurtje
[ afbeelding ]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Mailtjes beantwoorden kan je nu ook, zegt Babette tegen Zoë
Kon Zoë geen mailtjes sturen? Hoorde haar wel vragen in het begin op iemand voor haar iets wilde kopieren en plakken
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.
Een van de mooiste meiden ,en zeker qua uiterlijk , Wendy vind ik mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ze zeker, is ook een leuke meid om te zien
Als je dyslexie hebt wordt het een stuk lastiger , maar het lukt haarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 13:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou applaus een jonge vrouw van 22 die anno 2023 mailtjes kan beantwoorden.
Die type fouten kijken ze vast niet naarquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als je dyslexie hebt wordt het een stuk lastiger , maar het lukt haar
Ja Wendy heeft ook wel iets maar ik vind haar altijd zo bedenkelijk kijken, ze donkerquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een van de mooiste meiden ,en zeker qua uiterlijk , Wendy vind ik mooi
Mirthie kan ook vreselijke koppen trekkenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Wendy heeft ook wel iets maar ik vind haar altijd zo bedenkelijk kijken, ze donker
En moet eens van de eyeliner afblijvenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mirthie kan ook vreselijke koppen trekken
Vind dat juist mooiquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
En moet eens van de eyeliner afblijven
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:05 schreef Puzzie het volgende:
ik voorzie dat Mirthie en Euinie wel weer dinnetjes worden
Beetje domquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , ik het alweer gebeuren, zo jammer
Ik zie het nog niet gebeurenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik hoop echt dat Mirthie complete afstand neemt en alleen uit beleefdheid contact houdt
Ik hou het wel vol, kan dat uitgestreken smoelwerk, met haar zogenaamd onschuldige blik, niet meer zienquote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
Eunie weer haar hakken aan , terwijl die zizzles juist met blote voeten optraden (als ik het goed heb)
Ze zal wel denken dat het sexy isquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:08 schreef Puzzie het volgende:
Eunie hakken aan , terwijl die zizzles juist met blote voeten optraden (als ik het goed heb)
Ja ego vrouwtjequote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zal wel denken dat het sexy is
Jaquote:
Blote voeten en pastel tintenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaVreselijk nummer ook ..Alsof je naar kleuters zat te kijken, of kinderen voor kinderen
Vreselijk!!quote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blote voeten en pastel tinten
Zoeter dan zoet was het
Ja echt hè. Hoe ze dit ooit hebben kunnen sturenquote:Op zaterdag 13 mei 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
JaVreselijk nummer ook ..Alsof je naar kleuters zat te kijken, of kinderen voor kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |