Nou...........quote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik compilaties van eigen werk. Alsof we hier een paar teringdebieltjes zijn
Het gemiddelde kijkerspubliek van de campingzender is over het algemeen zwakbegaafd.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat haat ik compilaties van eigen werk. Alsof we hier een paar teringdebieltjes zijn
Daarom noemt de grootste campingbaas zichzelf ook steevast Petertje, omdat hij bang is dat zijn kwijlende fans anders vergeten dat ze naar Peter Gillis kijkenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:44 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het gemiddelde kijkerspubliek van de campingzender is over het algemeen zwakbegaafd.
We zijn 10 min verder en we hebben voornamelijk beelden van de vorige keer gezien.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik vind het echt een beetje vervelend worden eerlijk gezegd. Ik vind het treiteren en erg irritant. Over dat hij nog maagd is, psychopaat, weg moet. Ik weet t nou wel
Met de trekker naar Trump over een paar jaarquote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou Kerrolaine weleens in het Witte Huis willen zien.
In dr motorjackie een krans leggen op de damquote:Op maandag 22 mei 2023 21:45 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou Kerrolaine weleens in het Witte Huis willen zien.
Via Frits Huffnagel. Die is ook van de verkeerde kant.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:40 schreef Revanches het volgende:
Gerard en Mark kennen elkaar al járen, via Grindr zeker
En wolvenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:53 schreef Dutch_view het volgende:
Ik wil nog wel wat horen over asielzoekers
De VVD bedoel je? @ikweethetooknietquote:Op maandag 22 mei 2023 21:54 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Via Frits Huffnagel. Die is ook van de verkeerde kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |