Ik weet niet of dat wel mag, ze veranderen de regels per uur volgens mijquote:
Sjahh, zijn geile Gluipkutje staat ter discussiequote:
Erik is wat dat betreft niet gek.quote:
Erik had ook al langer moeite met Euniequote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Erik is wat dat betreft niet gek.
Die gaat zo langzaamaan toch ook wel 1 en 1 optellen lijkt mij.
Hij was al niet veel, maar Eunice trekt JW verder mee naar benee
Dat rijmt
Esther en JW was gif, maar Eunie en JW is ook gifquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt dat het de duurste 24 uur zijn voor de prijzenpot 18,5k eruit in 24 uur (in theorie). Zal niet de laatste keer zijn, zegt JW. D'r flippen er nog wel meer uit straks.
Erik: "Ja je ziet het, kan ook gebeuren bij iemand waarvan je het niet van had verwacht"
JW: "Ja het sluimert dan toch, blijkbaar, ergens"
Erik: "ja dat wist ik wel. De een met gebruiksaanwijzing gaat onder de huid van de ander met gebruiksaanwijzing zitten en dan gaat het mis"
JW: "En dat was nu"
Erik: "Paar dagen te laat"
JW: "Hoezo te laat?"
Erik: "Was dat gebeurd voordat we allemaal dat gesprek gehad hadden van van de week, dan had er geen boete op gezeten."
JW: "Ik weet helemaal niet wat er gebeurd is"
Erik: "Er zijn een paar woorden gebruikt, 2 woorden die niet mogen, das eigenlijk het enige"
JW: "Ik heb het niet gehoord Erik"
Erik: "Ik wel, ik hoorde het meteen, das foute boel"
JW: "Hehehe"
JW stond er met zijn neus boven opquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:02 schreef KinKiJan het volgende:
Erik zegt dat het de duurste 24 uur zijn voor de prijzenpot 18,5k eruit in 24 uur (in theorie). Zal niet de laatste keer zijn, zegt JW. D'r flippen er nog wel meer uit straks.
Erik: "Ja je ziet het, kan ook gebeuren bij iemand waarvan je het niet van had verwacht"
JW: "Ja het sluimert dan toch, blijkbaar, ergens"
Erik: "ja dat wist ik wel. De een met gebruiksaanwijzing gaat onder de huid van de ander met gebruiksaanwijzing zitten en dan gaat het mis"
JW: "En dat was nu"
Erik: "Paar dagen te laat"
JW: "Hoezo te laat?"
Erik: "Was dat gebeurd voordat we allemaal dat gesprek gehad hadden van van de week, dan had er geen boete op gezeten."
JW: "Ik weet helemaal niet wat er gebeurd is"
Erik: "Er zijn een paar woorden gebruikt, 2 woorden die niet mogen, das eigenlijk het enige"
JW: "Ik heb het niet gehoord Erik"
Erik: "Ik wel, ik hoorde het meteen, das foute boel"
JW: "Hehehe"
Hij zoekt ze wel uit.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Esther en JW was gif, maar Eunie en JW is ook gif
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij wasquote:
Jw was erbij dat mirthe los gingquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij was
Dat hi j niet wist dat dit met Mirthe en Eunice speelde kan zijn dat hij dat niet wist
Mirthe en JW liggen al heel lang niet lekker met elkaarquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet net zoveel als andere bewoners want het is verteld waar iedereen bij was
Dat hi j niet wist dat dit met Mirthe en Eunice speelde kan zijn dat hij dat niet wist
Ziekquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jw was erbij dat mirthe los ging
Hij wist straks precies te herhalen wat mirthe allemaal had geroepen
Minus de scheldwoorden
En Eunice klept alle gesprekken die ze met mirthe heeft bijna letterlijk door
In mei leggen alle vogels een eiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:06 schreef Ebinas het volgende:
Erik: Maart roert zijn staart, maar mei kan er ook wat van.
Tegeltje?
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei
En tegeltje moet je dan zelf maken
Of een aantal dagen wachten
Vind het wel typisch dat het erop lijkt dat de hele groep het ziet en achter Mirthe lijkt te staan, maar degene die altijd roept alles altijd wel in de smiezen te hebben er gewoon weer blind voor is.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
precies dit, kon het niet beter omschrijven...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 17:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |