Heeft ze vlekken op het jurkje gemaakt?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het weer over zijn ouders, dat ze trots op hem zullen zijn als hij eruit gaat, dat ze niets over hem zullen kunnen vinden..... frappant dat voor iemand van zijn leeftijd zijn ouders zo'n enorm belangrijke rol spelen in hoe hij gezien zal worden.
Ik vind dat wel lief eigenlijk. Het is wel zijn thuisfront, zijn ouders, hij heeft niet een gezin thuis zitten wat trots op hem kan zijn.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het weer over zijn ouders, dat ze trots op hem zullen zijn als hij eruit gaat, dat ze niets over hem zullen kunnen vinden..... frappant dat voor iemand van zijn leeftijd zijn ouders zo'n enorm belangrijke rol spelen in hoe hij gezien zal worden.
Maar heeft ze vlekken gemaakt dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en dan de vermoorde (onverschillige) onschuld spelen en niet weten hoe het komt.... oh dat ze haar nog zoveel kleding lenen... ze molt alles!
( Nog) nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Heeft ze vlekken op het jurkje gemaakt?
-knip -quote:
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk niet, blijft altijd belangrijk, je ouders trots maken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.
Ja, die heeft hij toch niet…quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijd
ja, en die heeft hij dus niet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook zo, maar meestal hebben ze het over een partner, kinderen e.d., zeker op zijn leeftijd
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn oudersquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind dat wel lief eigenlijk. Het is wel zijn thuisfront, zijn ouders, hij heeft niet een gezin thuis zitten wat trots op hem kan zijn.
Zijn ze ook trots dat hij wel niet naar huis komt als ze doodziek zijn, alleen ff om dan wel naar de begrafenis te komen, en wel meteen terug naar de loods, deze uitspraak vergeet ik niet,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Trots dat ie zijn snot en oogprut op eet en zich afrukt in de douche zonder het kwakje weg te spoelen.
Maar wat is daar dan frappant aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn ouders
Is toch ook niets mis mee?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja zoals ik net tegen mootie zei, gezien zijn leeftijd zou je een partner, kinderen e.d. verwachten, bij hem zijn het altijd zijn ouders
Marciano kletst toch mee, is een grote vent, kan het ook zelf zeggen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:31 schreef Silves het volgende:
En ze gaat weer verder, nadat Ice zegt laat ze slapen...
Die lezen hoop ik niet hier de Cos.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:22 schreef pingu66 het volgende:
[..]
ja je heb ook beleefde deelnemers ..quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Marciano kletst toch mee, is een grote vent, kan het ook zelf zeggen.
Context?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mirthe ( zacht tegen haar zelf) maar was tegen Rupi en Ima bedoeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |