Lawaai?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja lijkt me voor de slapers irritant dat lawaai
ja toen ze wegstampte met het Kwoord, rokershok die avond was dit ja..En dan Kim die scheldend in de keuken Ess aan het tergen was..ja dus deze regel bestaat al langer.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Mexx voor gooien met haar zender ( kapot) en slaan tegen een camera
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:14 schreef Silves het volgende:
[..]
ja toen ze wegstampte met het Kwoord, rokershok die avond was dit ja..En dan Kim die scheldend in de keuken Ess aan het tergen was..ja dus deze regel bestaat al langer.
Hij heeft altijd gezegd ik krijg nooit een gele kaart en nu zegt ie Zoë Morrie iedereen kan een gele kaart krijgen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef xsaskiax het volgende:
Erik voelt zich helemaal 'the man' hoor.... IK die altijd rustig is, als IK dan .....dan is er echt iets aan de hand hoor!!!
Hij heeft ineens iets over zich.. moeilijk te omschrijven... hij voelt zich 'gekend' of zo, belangrijk.
Hij heeft het nu over Martin die maar terug bleef komen.
Volgens de bewoners hebben de laatste tijd veel mensen vanuit social media geklaagd over het taalgebruik, daarom is de regel aangescherptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:17 schreef Kakadylo het volgende:
FEBO is gewoon een corrupte ambtenaar die functioneert naargelang hoe hun pet toevallig die dag staat
Ze kunnen beter gaan klagen over alle censuurquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens de bewoners hebben de laatste tijd veel mensen vanuit social media geklaagd over het taalgebruik, daarom is de regel aangescherpt
En nu hebben de kijkers beslist, dat er vaker een gele kaart op moet komen..sinds een week nu al, dit zou Mirthe toch wel hebben onthouden?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:18 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu hebben de kijkers beslist, dat er vaker een gele kaart op moet komen..sinds een week nu al, dit zou Mirthe toch wel hebben onthouden?
Mexx heeft 2x haar zender gemold en daar was de gele kaarten voor.niet voor schelden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, er zijn zoveel dingen gezegd en gescholden waar geen sanctie op is gekomen.
Ach, tis een volwassen vent, die kan prima zeggen dat hij wil slapen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet mirthe mensen nu even laten slapen
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat erg....... Janet in het jurkje van Zoë bezig in de badkamer.....
Ja gelijk heeft ze, mij kan het niet schelen, het is maar geld en een gele rakker.ik mag beide deelnemers niet echt.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.
Marci praat gewoon, en dat klinkt niet als tegen zijn zinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef greysbones het volgende:
Misschien moet mirthe mensen nu even laten slapen
Vind ik eigenlijk niet, blijft altijd belangrijk, je ouders trots maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het weer over zijn ouders, dat ze trots op hem zullen zijn als hij eruit gaat, dat ze niets over hem zullen kunnen vinden..... frappant dat voor iemand van zijn leeftijd zijn ouders zo'n enorm belangrijke rol spelen in hoe hij gezien zal worden.
Ze heeft van de week al eerder met eunice gesproken, ook heel goed verwoord. Eunice had toen ineens het excuus van JW enz. Maar na dit gesprek had ze het zogenaamd "uitgemaakt" met JW en was Mirthe ineens weer voor een dagje belangrijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Blijkbaar was haar emmertje vol, dan heb je niet meer de volledige controle.
en dan de vermoorde (onverschillige) onschuld spelen en niet weten hoe het komt.... oh dat ze haar nog zoveel kleding lenen... ze molt alles!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Schoonmaken met "lekker chloor". En dan jurkje verpesten. Weet je wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |