Dat is imderdaad al veel vaker gezegd. Bizar dat het ineens 10k kost.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 14:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Overigens mag je daar imo kaarten voor blijven uitdelen want met terugwerkende kracht was die prijzenpot dan nu al leeg
ja ook deze horen voorbij komen, maar meestal fluisterd ze dit..Ze had vanmorgen al slechte zin, dat ze niet bedankt werd, en over Eunice tja ook zo,n heks die jaloers is, en meent alles te kunnen doen door ook haar neplach op haar gezicht te toveren..quote:
Kan zo door naar het volgende programmaquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef xsaskiax het volgende:
oh wat erg....... Janet in het jurkje van Zoë bezig in de badkamer.....
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is imderdaad al veel vaker gezegd. Bizar dat het ineens 10k kost.
-knip- niet doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:04 schreef Silves het volgende:
[..]
ja ook deze horen voorbij komen, maar meestal fluisterd ze dit..Ze had vanmorgen al slechte zin, dat ze niet bedankt werd, en over Eunice tja ook zo,n heks die jaloers is, en meent alles te kunnen doen door ook haar neplach op haar gezicht te toveren..
Daarom waarschijnlijk ook de aangepaste regels, daar hebben ze de hele week al over lopen dollen onder elkaar wanneer er iets gezegd werdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.
En die 3 maanden zijn zo voorbij ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:01 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is die prijzenpot nog gigantisch hoog en zolang FEBO niet rigoureus ingrijpt zal dat ook zo gaan blijven
Nee, voor het gooien met servies volgens mij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:05 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik dacht Mexx ook met haar kankergescheld...gele kaart.
Beiden zijn dysons, zuigers, en wraakzuchtig, ze zijn al dagen bezig tegen elkaar..Mirthe vergeet niks en vergeeft niks, maar regels zijn regels...En Eunice is ook een van de grootste bitch daar..ik zeg nergens dat iemand schuldig is.. heb het over gedrag.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Ah, jij bent dus de enige cosser die mirthe schuldig vindt
Mexx voor gooien met haar zender ( kapot) en slaan tegen een cameraquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, voor het gooien met servies volgens mij.
Meerdere mensen hebben met kanker gescholden zonder sanctie,
En vervolgens beginnen de ergernisssen over Mirthe dus weerquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Mirthe gewoon gaan liggen ipv haar kast overhoop te halen in de kamer waar mensen slapen.
Erik krijgt grootmoed waanzinquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Erik tegen Moraima dat ze met de 'verkeerde mensen' mee stemt, dat ze beter mee kan stemmen met de lui die het goed met de anderen voor hebben........ uhhhhh......zijn dat in zijn ogen JW en Eunice??????/
Ze doet het stilletjes, denk dat er nu wel meer geluidjes hoorbaar zijn dan 's nachts.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:09 schreef pingu66 het volgende:
Misschien moet Mirthe gewoon gaan liggen ipv haar kast overhoop te halen in de kamer waar mensen slapen.
Ja lijkt me voor de slapers irritant dat lawaaiquote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
En vervolgens beginnen de ergernisssen over Mirthe dus weer
Maar snapt Erik dan niet dat Mora er al acht maanden verblijft vanwege mensen die juist hijzelf er per se uit wil hebben?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:10 schreef xsaskiax het volgende:
Erik tegen Moraima dat ze met de 'verkeerde mensen' mee stemt, dat ze beter mee kan stemmen met de lui die het goed met de anderen voor hebben........ uhhhhh......zijn dat in zijn ogen JW en Eunice??????/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |