Ja dat doet ze goedquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
ik vind dat Moraima Mirthe goede 'tips' geeft, blijf haar aankijken is er eentje van
Denk het ook ja, Mirthe zei er niets over iig.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.
en vergeet vooral haar gifstekels niet!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:43 schreef spapaars het volgende:
Eunice is een stekelbaarsje met haaientanden.
Ik denk dat het voor mirthe prettig is dat ze veel steun ervaartquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:44 schreef Ebinas het volgende:
Er begint nog een peptalk van Ice.
Mora onderbreekt tactisch "kom we gaan lekker eten"
Even niet weer oprakelen voorkomen denk ik
Wat er gebeurd hebben we niet gezien in het filmpje hieronder zie je wat wij ook zagenquote:
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe boos op Eunice, Moraima vangt haar op.
Voor de streamlock kwam ze pissed de keuken in gelopen.
Filmpje: https://streamable.com/cu7i7q
(struiken eruit geknipt)
Ja ook.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor mirthe prettig is dat ze veel steun ervaart
Hij maakt het gedrag van Mirthe belachelijk.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
hm ik vraag me af of dit tussen Erik en JW in gaat komen...... gaat JW Eunice terugfluiten, haar op haar gedrag wijzen of praat hij het goed??
Of Eunice samen koken met die blaatworst van een JW.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:46 schreef engine het volgende:
Eunice kan gaan neuken in de keuken.....in haar eentje want Mirthe doet niet meer mee
Je zag in de keuken dat Isaac schrok en gelijk de loods inliep en Janet riep, wat gebeurt daar...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.
Prima. Kan ik ze samen uit mijn beeld houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Of Eunice samen koken met die blaatworst van een JW.
Deze terechte uitbarsting van Mirthe laat zien dat we het hier in de COS echt niet verkeerd zagen de laatste tijd. Eunice die zulke 'enge' trekjes en gedrag vertoonde die de sfeer hier gewoon gingen beïnvloeden......quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:47 schreef greysbones het volgende:
Een eensgezinde cos
Ook een unicum![]()
Zegt ook wat over Eunice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |