Daar heb je gelijk in, het zit alleen in m'n achterhoofd dat hij echt wel gek (ik zeg nog net niet verliefd) op haar is, door uitlatingen van zijn kant.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samen
oke, heb je misschien wel gelijk in, zeker hoe je het verwoordtquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit oprecht meent. Ze trekken vanaf het begin al veel naar elkaar toe, Erik en Mirthe.
Alleen is Erik niet zo gewend om empatisch te reageren, dus doet dit misschien wat onbeholpen. Maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Erik nu een tweede agenda speelt.
Doen ze goed allebei. Fijn om te zien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef Dotteke het volgende:
Mirthe geeft Moraima en Erik een dikke smakkerd, ze is blij met hun steun
of bij sas en bern, of bij moira en Erik.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Eunice snapt er niks van. Hoop dat Mirthe haar gewoon negeert van af nu. Dit is niet goed voor haar en ook totaal zinloos om nog tijd in te steken. Ga lekker bij Babbel en Wendy hangen ofzo
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:38 schreef engine het volgende:
Eunice snapt er niks van. Hoop dat Mirthe haar gewoon negeert van af nu. Dit is niet goed voor haar en ook totaal zinloos om nog tijd in te steken. Ga lekker bij Babbel en Wendy hangen ofzo
Erik is net als zijn (uit zicht geraakte) pensioen een lange termijn-denker.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samen
Klopt maar zoe is niet iemand die hier goed mee om kan gaanquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)
Nare man die JW. Zat Mirthe net min of meer belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef Dotteke het volgende:
"Dank je wel, ik hou van jullie", zegt Mirthe tegen Moraima en Erik
Ondertussen hoor ik JW zeggen tegen Eunice "JIj bent de boze heks".
Ik denk dat hij heus wel beseft dat hij op dat vlak geen kans maakt bij mirthe. Maar hij zal zeker hopen op een fijne vriendschap. En dat zie ik ook wel gebeuren, ze begrijpen elkaar in ieder geval , zijn allebei een beetje anders.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Erik is net als zijn (uit zicht geraakte) pensioen een lange termijn-denker.
Die hoopt een kans te maken met Mirthe.
Mirthe is warrig maar ze is niet gemeen of zoquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nare man die JW. Zat Mirthe net min of meer belachelijk te maken.
Of ze gaat maar op die drumstok van jw zittenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:41 schreef Charmian het volgende:
de reactie van eunice is een beetje raar, morgen ligt ze weer in foetushouding te janken omdat mirthe boos op haar is
Huh? Niets van meegekregen ook niet door Mirthequote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:36 schreef engine het volgende:
Mirthe helemaal uitgeflipt zegt JW. Met tafel gooien en alles
Jup....ik denk dat ze daar al meer aan heeft.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mirthe trok de laatste tijd toch ook meer met Zoë op? (ik zag ze vaak samen)
Zei JW.....waarschijnlijk beetje overdreven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |