Eunice is een giftige bloedzuiger, en 'n egoïstquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Ik vond Eunice gisteren al vals met dat danken na de yoga, ik vertrouw haar voor geen meter, bah.
Temperament.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef espri het volgende:
[..]
Of het met Mexicaans te maken heeft, weet ik niet maar ze is wel vals.
Ik vertrouw eunice voor geen meter,quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Ik ook!!!! Ze had dit moeten weten. Echt zeer vals
Laat haar maar ff ongeremd los op Eunice bv ff een boksring in de tuin zetten, en voor ¤250 magquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:33 schreef Charmian het volgende:
dus mirthe kan wel pittig, moet ze vaker zijn. en nu lekker uitrazen
Je moet het er uit gooienquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:34 schreef xsaskiax het volgende:
Je hoort dat dit echt al maanden speelt, dat dachten we hier in de COS ook al te merken/te zien.
De eerste maand zei GJ al dat Eunice nep was en Kenzy haatte haar ook.
Eric zegt dat ze het er niet over mag/moet hebben, dan komen die gevoelens weer naar boven.... so what????
Mirthe zegt nu ook dat ze keer op keer vergeet dat Eunice zo kan zijn .. ze vraagt zich af waarom ze dat dan vergeet
Erik is altijd wel goed met Mirthe ze doen ook vaak dingen samenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom zegt iets me dat Erik veel te veel zijn best zit te doen.... om in een goed blaadje bij Mirthe te komen of meent hij dit nu ook echt????? ik weet het niet....
Ik denk dat hij dit oprecht meent. Ze trekken vanaf het begin al veel naar elkaar toe, Erik en Mirthe.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:35 schreef xsaskiax het volgende:
Waarom zegt iets me dat Erik veel te veel zijn best zit te doen.... om in een goed blaadje bij Mirthe te komen of meent hij dit nu ook echt????? ik weet het niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |