Is buiten beeld gebeurd?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga ook maar even uit dat wat ze zegt, dat ze echt niet geduwd heeft.
Ze zei iets van "gelukkig liep ze weg, anders had ik haar mss geduwd.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is buiten beeld gebeurd?
Heb wel te doen met haar, ze wil niet boos zijn. Ze is echt verdrietig
Je zag niet wat er gebeurde, wel de reactie van Isaac, Janet en Sasha erop, zie filmpje hierbovenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is buiten beeld gebeurd?
Heb wel te doen met haar, ze wil niet boos zijn. Ze is echt verdrietig
Jaquote:
Iets aan haar doet me dat ook steeds denken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Ik vond Eunice gisteren al vals met dat danken na de yoga, ik vertrouw haar voor geen meter, bah.
-knip- niet doenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
Ik vond Eunice gisteren al vals met dat danken na de yoga, ik vertrouw haar voor geen meter, bah.
Dan heb ik dus niets gemist, ik zet de streams aan en ik zie haar buiten met Isaac en Moraima , dat stukje in de keuken had ik niet gezien.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je zag niet wat er gebeurde, wel de reactie van Isaac, Janet en Sasha erop, zie filmpje hierboven
Ik vind het sneu, maar wel lief van moira en Erik dat ze haar toch proberen op te vangen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig blijft Myrthe er wel steeds zelf over praten.
En nu weer huilen
Ach meissie toch, harde lessen dit
Ik ook!!!! Ze had dit moeten weten. Echt zeer valsquote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:29 schreef espri het volgende:
ze is wel vals.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
-knip- niet doen Ze mag er wel uit. En altijd die vieze grijns om haar smoel als ze JW om haar vinger wind.
Zeker, ze nemen alle tijd voor haar.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het sneu, maar wel lief van moira en Erik dat ze haar toch proberen op te vangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |