Ik doe kaas met stukjes spaghetti. Tot morgen.quote:Op zondag 14 mei 2023 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een uurtje vertraging wegens druk bezig zijn in Turtle WoW: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Pak even een broodje kaasquote:Op zondag 14 mei 2023 18:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Met een uurtje vertraging wegens druk bezig zijn in Turtle WoW: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Classic of normaal? Ik wil misschien weer WoW oppakken. Orc warriorquote:
Classic.quote:Op maandag 15 mei 2023 00:12 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Classic of normaal? Ik wil misschien weer WoW oppakken. Orc warrior
Maat. Effe een bescheiden vraagje.quote:Op maandag 15 mei 2023 08:24 schreef KingRoland het volgende:
Zometeen onderweg naar Rotterdam (sprinter naar Rotterdam Centraal)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 08:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maat. Effe een bescheiden vraagje.Sparta is en blijft de eerste voetbalclub van Rotterdam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ach ja.quote:Op maandag 15 mei 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is maar net hoe je het leest, het is toch ook helemaal niets daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.
Amsterdam heeft het.Ga feest vieren johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen moderator @Cocoquote:
quote:Op maandag 15 mei 2023 09:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ja.
Amsterdam heeft het.Ben er al een tijd niet geweest, zoals iedere stad vast leuk als je met iemand gaat die de weg weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |