Daar hebben ze pillen en poeders voorquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:47 schreef tonja het volgende:
Verstandig dat ze blijven eten. Je hersenen gebruiken ongeveer 20% van je energie inname en ik kan me zo voorstellen dat dit geintje heel veel extra energie vergt.
Hahaha ja ik ook. In die zin, het valt me op als iemand dat doet. Zolang het mijn koelkast niet is zal het me worst wezenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef espri het volgende:
[..]
Yep, vrij lang, kan ik zoooo slecht tegen.
Ja, en weer Jeff die zich inzet voor de groep, tenminste 6 andere bewoners liggen alweer te slapen ...quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:46 schreef espri het volgende:
Jeff maakt een lekker hapje voor de wakkerblijvers.
Nee hoor Berend heeft op FB gezegd dat daar ook camera's zijn.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wellicht op de wc te slapendaar mag het
Trek dat niet, hier altijd een ergerpuntjequote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook. In die zin, het valt me op als iemand dat doet. Zolang het mijn koelkast niet is zal het me worst wezen
Omg dat deed een ex van mij ook (nee niet die :p ) was ik aan het snijden, pakte iets anders om te snijden wil het mes weer pakken, en is ie het af aan het wassenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:51 schreef espri het volgende:
[..]
Trek dat niet, hier altijd een ergerpuntjeik doe het al dicht als manlief 1 seconde weg loopt.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Omg dat deed een ex van mij ook (nee niet die :p ) was ik aan het snijden, pakte iets anders om te snijden wil het mes weer pakken, en is ie het af aan het wassen
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:49 schreef ledn81 het volgende:
CJeff Kok bereid een lekkere snack voor voor de nachtbrakers in de keuken![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk in z’n elementje net ja. Eten. Is nu gewoon erg belangrijk ook dus dat voelt ie goed aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja ziet er leuk uit en hij leek er ook lol in te hebben om het te maken.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:58 schreef tonja het volgende:
Ik krijg er trek van. Heb net een half pond aan gehaktballetjes naar binnen zitten werken
Dan krijgt ze weer gezeik dat ze ze niet steunt.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef schizolientje het volgende:
waarom gaat Zoe niet gewoon naar bed,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |