Yep, zelfs de make up kan haar vermoeidheid niet meer verhullen. We hebben het omslagpunt bereiktquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:19 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij heeft Babette de meeste moeite om haar ogen op te houden
Die heb ik niet meegekregen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap die (Selfie) camera niet zo goed voor Sasha, kan dat wel FEBO ... ?
Alweer, gisteren ook al! Op JW na was heel K1 in de loods gisteren nacht, in elk geval tot een uur of 2/3. Ook Moraima was nog heel laat wakker voor haar doen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat kamer 2 toch echt de niet slapers morgen verder helpen...want het is kamer 1 die nu de kar trekt..
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Alweer, gisteren ook al! Op JW na was heel K1 in de loods gisteren nacht, in elk geval tot een uur of 2/3. Ook Moraima was nog heel laat wakker voor haar doen.
Valt me sowieso op dat K1 met zulke opdrachten (net als de piramide) gewoon verstand op nul en 1 voor allen, allen voor 1 is.
Is eigenlijk niet meer dan een polaroid. Het is niet zo dat ze er stiekem filmopnames ofzo mee kunnen makenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Snap die (Selfie) camera niet zo goed voor Sasha, kan dat wel FEBO ... ?
Ik vind het spelbederf ....![]()
Nee, maar je kan de lens verstellen en er dus ook andere opnames mee maken dan alleen selfies ....quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef KinKiJan het volgende:
Is eigenlijk niet meer dan een polaroid. Het is niet zo dat ze er stiekem filmopnames ofzo mee kunnen maken
Die kans is groot, maar pin me er niet op vast!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?
Gisternacht en ook nu zijn ze er weer niet bij.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die kans is groot, maar pin me er niet op vast!
misschien zijn ze bezig met de zwembadverwarming, maar verwacht ik nietquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar JW en Erik liggen alweer te pitten of niet?
True, maar denk dat die 'podcast' meer kwaad kan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:25 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar je kan de lens verstellen en er dus ook andere opnames mee maken dan alleen selfies ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dan snap ik nog meer waarom Wendy eerder zo fel was toen ze het opnam voor Babs en Marciano die in k4 muziek wilde opzetten om wakker te blijven tegenover Erik die z'n songfestival wilde oefenen. Het gaat ook om zijn boterhammen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gisternacht en ook nu zijn ze er weer niet bij.
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:28 schreef KinKiJan het volgende:
Heb trouwens nog het filmpje van toen ze dat ding bestelde.
Filmpje: https://streamable.com/2vw2kpThanks, nice fragment, nooit eerder gezien ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Vond ook wel grappig dat je Zoe hoort zeggen dat ze dingen liked om dan later mensen naar boven te kunnen roepen om die dan samen te kunnen bekijken.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, nice fragment, nooit eerder gezien ....
Zeker! Pittige opdracht, respect voor hen die het volhouden en die ze daarbij helpenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:32 schreef HappyCharly het volgende:
Ben wel benieuwd of het lukt om wakker te blijven...
kan me voorstellen dat je op een bepaald moment gewoon in slaapt valt.. of je nou wil of niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |