quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:03 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb even een snack in de oven gezet. Pittige gehaktballetjes
Yep. Dit gaan zware uren worden voor ze. En je kan niet de hele nacht door blijven sporten/springen/dansen.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:03 schreef espri het volgende:
[..]
Nee ik ook niet en inderdaad is ze fris maar dit stil zitten zie je wel verandering opeens.
Nee zeker niet maar dit zo gaat fout.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep. Dit gaan zware uren worden voor ze. En je kan niet de hele nacht door blijven sporten/springen/dansen.
Ik zou opeens heel lang moeten poepen, ff hoofd tegen de deur en oogjes sluiten.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef tonja het volgende:
Bern en Marciano zitten er helemaal doorheen.
Ik vrees dat ze daar niet in trappen. (ik bedoel niet de poepquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:05 schreef espri het volgende:
[..]
Ik zou opeens heel lang moeten poepen, ff hoofd tegen de deur en oogjes sluiten.
Misschien hebben ze shifts afgesproken?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
hoop dat kamer 2 toch echt de niet slapers morgen verder helpen...want het is kamer 1 die nu de kar trekt..
Absoluut, doe ze het echt niet naquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:10 schreef ledn81 het volgende:
Nog minder dan 10 uur![]()
respect hoor voor de niet slaperts
Die zag ik al aankomen. Ze is zo hyper geweest urenlang en nu ze een half uurtje of zo zit te kaarten voelt ze de vermoeidheid.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy waarschuwde Babette maar even dat ze de ogen open moest houden.
Je zag het ook he, ze had even moeite met de ogen open te houden. Begrijpelijk, maar ze is ook veel te wild geweest daarnet.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Die zag ik al aankomen. Ze is zo hyper geweest urenlang en nu ze een half uurtje of zo zit te kaarten voelt ze de vermoeidheid.
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zag het ook he, ze had even moeite met de ogen open te houden. Begrijpelijk, maar ze is ook veel te wild geweest daarnet.
Ze sloot ze even en Wendy meteen, ogen open houdenquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.
Volgens mij omdat ze knuffelde met Isaac en daar sloot ze haar ogen heel kort.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag niet dat ze haar ogen dicht deed, maar wel dat ze tegen haar zeiden dat ze haar ogen open moet houden.
Absoluut. Waar is onze grote vriend JW?quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:15 schreef ledn81 het volgende:
En ook respect voor Wendy die ook bijna 48u op blijft en weer zit te kaarten.
(vanmorgen even uurtje of 2 geslapen meen ik)
En dat met niet gefohned haar![]()
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:16 schreef espri het volgende:
[..]
Volgens mij omdat ze knuffelde met Isaac en daar sloot ze haar ogen heel kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |