Ik ben voor.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatie
Goed omslagpunt?
Ja precies, ze zit nu stil.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
heb het idee dat ze wat rustiger is nu...
Jij bent gewoon valschquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:47 schreef espri het volgende:
[..]
Offe…. Meteen eliminatie erachteraan?Dat zou wat zijn zeg….
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:48 schreef D. het volgende:
[..]
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatie
Goed omslagpunt?
Altijd fijn als iemand snapt dat je het superieure gedeelte van ons demografisch arsenaal met bepaalde egards moet behandelenquote:
Dat is waar, maar ik denk dat de nazorg niet opweegt tegen dat voordeelquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:51 schreef espri het volgende:
Ze zouden nu eigenlijk lekker moeten spelen op al die prachtige instrumenten die binnen zijn gekomen, zo blijven ze wakker.
quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand snapt dat je het superieure gedeelte van ons demografisch arsenaal met bepaalde egards moet behandelen
Morrie Anderson.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:55 schreef ledn81 het volgende:
Vanmiddag wilde ik een stelling inbrengen voor een leuke rode 'baywatch' speedo voor de badmeester, maar we hebben inmiddels ook een badjuffrouw zie ik.
Dus ik wilde graag een rood 'baywatch' badpak bij de stelling toevoegen.[ afbeelding ]
Vast, alles kan je krijgen bij meneer Bol.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:56 schreef ledn81 het volgende:
[..]
oeh misschien kan ze een bijpassende pruik regelen
Ik zou het niet kunnen en zeker niet op die manier. Ze ziet er nog verbazend fris uit.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:58 schreef espri het volgende:
Babette is nog steeds het meeste wakker volgens mij, vind haar niet zoveel aan maar dit doet ze wel super hoor.
Nee ik ook niet en inderdaad is ze fris maar dit stil zitten zie je wel verandering opeens.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 00:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou het niet kunnen en zeker niet op die manier. Ze ziet er nog verbazend fris uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |