Zoe is heel onzeker, dus ik denk dat ze het vooral zegt omdat ze het wil gelovenquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe harder mensen roepen dat het ze niets kan schelen, hoe harder ze liegen. Of liegen, ik denk wel dat ze het menen maar zichzelf niet helemaal door hebben.
Ik denk dat ieder dit op zijn of haar eigen manier moet doen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:31 schreef Limbus het volgende:
[..]
Hij loopt alleen buiten misschien moet hij eens aansluiten bij de groep
All you need is loodsquote:Op donderdag 11 mei 2023 23:38 schreef tonja het volgende:
Jeffrey gaat maar eens een nummer schrijven, tegen de verveling.
Dat gaat een wereldhit worden
Ik ook!quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:42 schreef espri het volgende:
[..]
EssieeeeeeeMarciano gaat echt fout straks. Ik blijf nog ff op.
Het is ook ongezond, zeker.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:44 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Toch is dit ontzettend ongezond lijkt me, mogen ze daarna 2 dagen bijslapen?
heb het idee dat ze wat rustiger is nu...quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Ik zit een beetje op het omslag moment van Babs te wachten, die was al uren zo hyper..
Offe…. Meteen eliminatie erachteraan?quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:45 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is ook ongezond, zeker.
Ik neem aan dat ze hierna wel goed uit mogen slapen ja.
Die gaat door als een Duracell konijntje.quote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Ik zit een beetje op het omslag moment van Babs te wachten, die was al uren zo hyper..
Om 10:00u is de opdracht klaar, om 11:00u tijd voor een eliminatiequote:Op donderdag 11 mei 2023 23:46 schreef tonja het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |